Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 14 marca 2021, 10:14

Techland przyznaje, Dying Light 2 zostało zapowiedziane za szybko

Już w najbliższą środę otrzymamy garść nowych informacji na temat będącego od długiego czasu w produkcji Dying Light 2. Dlaczego musieliśmy czekać na to tak długo? Według Techlandu gra została zapowiedziana zbyt wcześnie.

W SKRÓCIE:
  1. Studio Techland uspokaja zaniepokojonych fanów i zaprzecza informacjom o problemach w produkcji Dying Light 2.
  2. Zdradza także, że tytuł nie zostanie skasowany i nie pojawi się jako gra we wczesnym dostępie.

Już w najbliższą środę poznamy nowe informacje na temat Dying Light 2, o którym jest cicho od długiego czasu. Studio Techland nie pokazywało żadnych nowych materiałów z gry, więc użytkownicy zaczęli się zastanawiać, czy produkcja nie ma poważnych problemów deweloperskich.

Według oficjalnych komentarzy, które pojawiły się pod zapowiedzią środowego eventu, Dying Light 2 zostało za wcześnie ujawnione i dlatego przez tak długi okres nie mieliśmy żadnych nowych informacji. Prace nad grą postępują, więc fani nie powinni się martwić na zapas.

Kolejne komentarze w dyskusji zaprzeczyły informacjom, że produkcja zostanie skasowana lub wyjdzie w formie wczesnego dostępu na PC. Zaniepokojenie użytkowników nie wzięło się jednak znikąd. Jakiś czas temu w Internecie pojawił się rozległy artykuł o problemach w Techlandzie, przedstawiający pracowników wyższego szczebla w złym świetle, a Dying Light 2 jako grę, której produkcja nie przebiega tak, jakbyśmy tego chcieli.

Polskie studio zaprzeczyło większości informacji, uspokajając, że mimo pewnych problemów, jedna z najbardziej wyczekiwanych gier ma się dobrze. Wypowiedzi pracowników będziemy mogli zweryfikować już w środę, kiedy dowiemy się nowych informacji o Dying Light 2. Być może poznamy wreszcie datę premiery i ewentualne plany wydania produkcji na PS5 i Xboksa Series X|S.

  1. Oficjalna strona gry Dying Light 2
  2. Wszystko o Dying Light 2

Paweł Musiolik

Paweł Musiolik

Pisać o grach zaczynał na łamach serwisu SquareZone. Później pisał i szefował na nieistniejącym PSSite.com, zaś aktualnie prowadzi swojego bloga o grach. Nie napisał jeszcze tekstu, z którego byłby w 100% zadowolony. Przygodę z grami zaczął w wieku 3 lat, gdy udało mu się namówić ojca na kupno komputera C64. Rozbudzona przez Flimbo's Quest miłość do elektronicznej rozrywki rozkwitła podczas pierwszych przygód z Heroes of Might & Magic, osiągając apogeum po zakupie pierwszego PlayStation. Wraz z rosnącym wiekiem zaliczał kolejne kontakty z konsolami przenośnymi Nintendo, wrócił też na łono PC jako dodatkowej platformy do grania. Kolekcjonuje gry, jest fanem emulacji.

więcej