Do Diablo 2: Resurrected trafił kolejny patch, który ma ograniczyć problemy z serwerami. Gracze będą teraz czekać w kolejkach.
Blizzard Entertainment od dłuższego czasu mierzy się z problemami dotyczącymi wydajności serwerów Diablo 2: Resurrected. Pracownicy studia przyznali, że ich rozwiązanie może jeszcze potrwać. 15 października do gry w wersji na PC (a wczoraj także na inne platformy) trafił jednak mały patch, który ma ograniczyć zjawisko padających serwerów.
Może cię zainteresować:
Łatka wprowadza do produkcji kolejkę logowania, która będzie uruchamiana w momentach największej aktywności graczy. Kolejni fani pragnący zagrać w trybie online będą musieli zaczekać na wolne miejsca, aby nie przeciążać serwerów. Oczywiście nikt nie zabroni im opuścić kolejki i przejść do trybu offline.
Opublikowana łatka jest więc w gruncie rzeczy jedynie próbą ograniczenia skali problemów. Nie usuwa bowiem z gry żadnych błędów, a jedynie zmniejsza częstotliwość ich występowania. Patch jest już dostępny na wszystkich platformach obsługujących Diablo 2: Resurrected, oprócz Switcha.
GRYOnline
Gracze
OpenCritic
14

Autor: Przemysław Dygas
Na GRYOnline.pl opublikował masę newsów, nieco recenzji oraz trochę felietonów. Obecnie prowadzi serwis Cooldown.pl oraz pełni funkcję młodszego specjalisty SEO. Pierwsze dziennikarskie teksty publikował jeszcze na prywatnym blogu; później zajął się pisaniem na poważnie, gdy jego newsy i recenzje trafiły na nieistniejący już portal filmowy. W wolnym czasie stara się nadążać za premierami nowych strategii i RPG-ów, o ile nie powtarza po raz enty Pillars of Eternity lub Mass Effecta. Lubi też kinematografię i stara się przynajmniej raz w miesiącu odwiedzać pobliskie kino, by być na bieżąco z interesującymi go filmami.