Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 czerwca 2022, 16:51

Devolver Digital zapowiada pokaz gier, jak zwykle drwiąc z branży

Wydawca Devolver Digital zachęca do oglądania nadchodzącego pokazu gier, jednocześnie naśmiewając się z branżowych eventów w zabawnym filmie.

Znudziły Wam się do bólu przewidywalne pokazy gier? Nie ruszają Was fantazyjne przejścia, nagrane wcześniej prezentacje ani materiały streamowane na żywo? To znak, że pora zainteresować się... Devolver Digital Marketing Countdown to Marketing. Amerykański wydawca w najnowszym materiale wideo zachęca do wzięcia udziału w organizowanym przez siebie wydarzeniu online, a także bezceremonialnie naśmiewa się z ogranych branżowych rozwiązań.

Na poniższym filmie możecie zobaczyć, jak kierownictwo firmy Devolver Digital próbuje stworzyć idealną prezentację, czego konsekwencją jest „zmieniające rzeczywistość, ogólnobranżowe wydarzenie zagrażające samej strukturze czasu i przestrzeni w grach wideo”. Co z tym wszystkim mają wspólnego wielkie odliczanie oraz robot? Przekonajcie się sami. Spot jest genialny.

Pokaz gier spod szyldu Devolver Digital odbędzie się o północy czasu polskiego między 9 a 10 czerwca po Summer Game Fest Live. Podczas 30-minutowego wydarzenia wydawca zaprezentuje „przynajmniej cztery produkcje”, wśród nich będzie m.in. Cult of the Lamb – gra, której głównym bohaterem jest opętany baranek stojący przed wyzwaniem zbudowania własnego kultu.

Devolver Digital Marketing Countdown to Marketing poprowadzi Goichi „Suda51” Suda, czyli twórca serii No More Heroes. Całość będzie można zobaczyć w serwisie Twitch.

  1. Oficjalna strona internetowa Devolver Digital
  2. Oficjalna strona gry Cult of the Lamb

Krzysztof Kałuziński

Krzysztof Kałuziński

W GRYOnline.pl związany z Newsroomem. Nie boi się podejmowania różnych tematów, choć preferuje wiadomości o niezależnych produkcjach w stylu Disco Elysium. W dzieciństwie pisał opowiadania fantasy, katował Pegasusa, a potem peceta. Pasję przekuł w zawód redaktora portalu dla graczy prowadzonego z przyjacielem, jak również copywritera oraz doradcy w sklepie z konsolami. Nie przepada za remake'ami i growymi tasiemcami. Od dziecka chciał napisać powieść, choć zdecydowanie lepiej tworzy mu się bohaterów niż fabułę. Pewnie dlatego tak pokochał RPGi (papierowe i wirtualne). Wychowały go lata 90., do których chętnie by się przeniósł. Uwielbia filmy Tarantino, za sprawą Mad Maksa i pierwszego Fallouta zatracił się w postapo, a Berserk przekonał go do dark fantasy. Dziś próbuje sił w e-commerce i marketingu, jednocześnie wspierając Newsroom w weekendy, dzięki czemu wciąż może kultywować dawne pasje.

więcej