Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 kwietnia 2015, 10:14

autor: Góral

Deus Ex: Mankind Divided na PC tworzy studio Nixxes Software

Studio Nixxes Software, znane z PC-towych wersji gier Tomb Raider, Hitman: Rozgrzeszenie czy też Deus Ex: Bunt Ludzkości, ujawniło, że to ono odpowiada za komputerową edycję nadchodzącego Deus Ex: Mankind Divided.

Na początku bieżącego miesiąca doczekaliśmy się zapowiedzi Deus Ex: Mankind Divided – kolejnej odsłony uznanej serii gier akcji z elementami RPG. Produkcja powstaje z myślą o konsolach PlayStation 4, Xbox One i komputerach osobistych. Odpowiada za nią zespół Eidos Montreal, z tym, że nie w każdym przypadku. Okazało się bowiem, że PC-tową wersją zajmuje się Nixxes Software, co jednak nie jest złą wiadomością. Studio to odpowiada za „blaszakowe” porty takich gier jak Tomb Raider, Hitman: Rozgrzeszenie czy też Deus Ex: Bunt Ludzkości. Krótko pisząc, firma Square Enix, wydawca Mankind Divided, po raz kolejny sięgnęła po usługi sprawdzonej ekipy. Warto jeszcze wspomnieć, że ten sam deweloper pracuje obecnie także przy Rise of the Tomb Raider w wersji na konsolę Xbox 360.

W Deus Ex: Mankind Divided ponownie wcielimy się Adama Jensena. - Deus Ex: Mankind Divided na PC tworzy studio Nixxes Software - wiadomość - 2015-04-30
W Deus Ex: Mankind Divided ponownie wcielimy się Adama Jensena.
Deus Ex: Mankind Divided w skrócie:
  • Gatunek: gra akcji z elementami RPG
  • Deweloper: Eidos Montreal (PS4 / XOne) i Nixxes Software (PC)
  • Wydawca: Square Enix
  • Platformy sprzętowe: PS4, XOne, PC
  • Data premiery: nieznana

Przypominam, że Deus Ex: Mankind Divided powstaje przy użyciu technologii Dawn Engine, dzięki której na ekranie ujrzymy zaawansowane efekty świetlne i dopracowane animacje postaci. Ponadto produkcja wykorzysta dobrodziejstwa nadchodzących bibliotek DirectX 12, a także technikę TressFX 3.0, odpowiadającą za realistyczny wygląd i zachowanie włosów postaci.

W nowej odsłonie serii Deus Ex ponownie wcielimy się w Adama Jensena, który pracując dla Interpolu walczy z terrorystami. Tytuł oferować ma podobną mechanikę zabawy, co Bunt Ludzkości, ale twórcy zatroszczą się o szereg usprawnień dotyczących m.in. walki bronią palną, a także samego systemu skradania się. Nie zabranie nowych modyfikacji, bardziej zaawansowanej sztucznej inteligencji itd.

Niestety obecnie nie wiemy, kiedy tytuł ukaże się na rynku, ale warto zauważyć, że na stronie studia Nixxes Software widnieje on w zakładce projektów szykowanych na bieżący rok. Szczegóły poznamy najpewniej w czerwcu, podczas tegorocznych targów E3.