Debiut DLSS 3.5 wraz ze sterownikami Game Ready od Nvidii dla Cyberpunk 2077: Phantom Liberty

Dziś debiutuje DLSS 3.5 wraz najnowszą wersją sterowników Game Ready od Nvidii. W pakiecie szereg poprawek m.in. dla gier Cyberpunk 2077 i Cyberpunk 2077: Widmo wolności.

futurebeat.pl

Arkadiusz Strzała

Debiut DLSS 3.5 wraz ze sterownikami Game Ready od Nvidii dla Cyberpunk 2077: Phantom Liberty, źródło grafiki: Nvidia.
Debiut DLSS 3.5 wraz ze sterownikami Game Ready od Nvidii dla Cyberpunk 2077: Phantom Liberty Źródło: Nvidia.

Nvidia udostępnia do pobrania sterowniki Game Ready, przygotowane z myślą o zapewnieniu wsparcia DLSS 3.5 w grze Cyberpunk 2077: Widmo wolności. Nowa technologie Ray Reconstruction i Frame Generation znacznie podnoszą wydajność i zapewniają nowe wrażenia wizualne. Wszystko to dostępne jest na kartach graficznych GeForce RTX 40, a nowe oprogramowanie znajdziemy na stronach Nvidii.

DLSS 3.5 w Cyberpunk 2077

Dodatek Cyberpunk 2077: Widmo wolności będzie miała premierę 26 września. Nvidia przygotowała więc nową wersję sterowników, z usprawnieniami m.in. dla nowego tytułu z polskiego studia. Dobrodziejstwa DLSS 3.5 mogą też przetestować posiadacze podstawowej wersji Cyberpunka 2077. Nowa technologia poprawia odwzorowanie światła w trybie ray tracing, podczas korzystania ze skalowania rozdzielczości.

Wrażenie robi technologia Ray Tracing: Overdrive Mode, w której każda scena może zawierać tysiące źródeł światła, których emisje są realistycznie obliczane. Na filmiku możemy zaobserwować, jak wiernie są odtwarzane miękkie zawiłości cieni. To już nie są żadne sztuczki grafików, ale czyste efekty obliczeń fizyki światła.

Dzięki inteligentnej technice DLSS 3.5, napędzanej przez moc SI, możesz przemierzać dzielnicę Dogtown, nową lokalizację w Cyberpunk 2077: Widmo wolności, w najlepszy możliwy sposób. Z ostrzejszym obrazem, dokładniejszym oświetleniem i najwyższą możliwą liczbą wyświetlanych klatek na sekundę – Jakub Knapik, wiceprezes ds. artystycznych oraz główny dyrektor artystyczny w CD PROJEKT RED.

Ta technologia może wymagać sporej mocy obliczeniowej, tutaj w sukurs przychodzi skalowanie DLSS 3.5 i funkcje, takie jak Frame Generation. Nvidia zapewnia, że z włączonym skalowaniem Cyberpunk 2077 i Cyberpunk 2077: Phantom Liberty zyskują znacznie więcej klatek na sekundę. Testy zostały przeprowadzone na RTX 4090 i RTX 4080:

Debiut DLSS 3.5 wraz ze sterownikami Game Ready od Nvidii dla Cyberpunk 2077: Phantom Liberty - ilustracja #1
Zysk wydajności dzięki włączonemu DLSS 3.5. Źródło: Nvidia

Sterowniki Nvidia Game Ready wprowadzają także wiele usprawnień DLSS dla gier Party Animals, Warhaven i Witchfire. Technologia ta jest już dostępna dla 340 gier i aplikacji. Ray Tracing: Overdrive i Ray Reconstruction są obsługiwane przez wszystkie karty graficzne RTX, podczas gdy Frame Generation pozostaje zarezerwowane dla układów obecnej generacji RTX 40

Karty graficzne RTX 40 kupisz na Allegro

Część odnośników na tej stronie to linki afiliacyjne. Klikając w nie zostaniesz przeniesiony do serwisu partnera, a my możemy otrzymać prowizję od dokonanych przez Ciebie zakupów. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!

Podobało się?

12

Arkadiusz Strzała

Autor: Arkadiusz Strzała

Swoją przygodę z pisaniem zaczynał od własnego bloga i jednego z wczesnych forum (stworzonego jeszcze w technologii WAP). Z wykształcenia jest elektrotechnikiem, posiada zamiłowanie do technologii, konstruowania różnych rzeczy i rzecz jasna – grania w gry komputerowe. Obecnie na GOL-u jest newsmanem i autorem publicystyki, a współpracę z serwisem rozpoczął w kwietniu 2020 roku. Specjalizuje się w tekstach o energetyce i kosmosie. Nie stroni jednak od tematów luźniejszych lub z innych dziedzin. Uwielbia oglądać filmy science fiction i motoryzacyjne vlogi na YouTube. Gry uruchamia głównie na komputerze PC, aczkolwiek posiada krótki staż konsolowy. Preferuje strategie czasu rzeczywistego, FPS-y i wszelkie symulatory.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
2
9
16
23
30

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Technologiczne
2023-09-23
21:25

fenfir Generał

Jak jest lepiej, ale obciążenie karty dalej nie jest bliskie to zawsze możesz podbić ustawienia gry lub zmienić dlss na tryb jakość wtedy będziesz miał lepszą jakość obrazu i lepiej wykorzystasz swój sprzęt bez spadku fps bo zwyczajnie wzrośnie obciążenie grafiki.

Komentarz: fenfir
2023-09-23
21:00

SethDark Centurion

Dobra, najprawdopodobniej problemem był RAM. Zrobiłem test procka i taktowania są w normie (czyli te 4k). Podbiłem prędkości RAMu do 3200 i widzę boosta w płynności. W sumie jadąc przez centrum NC wykorzystanie GPU ciągle nie jest jakieś powalające 60-70%, ale fps'y są zauważalnie lepsze.

Komentarz: SethDark
2023-09-23
18:04

Daniel_Wod Chorąży

Daniel_Wod

Jeśli ma RAM na 2400mhz, obstawiam, że nie włączył, nie ustawił XMP w biosie stąd taki kiepski ten RAM, a to niestety jest jak zaciągnięty ręczny dla procesora.

Komentarz: Daniel_Wod
2023-09-23
18:02

ReveAnge Pretorianin

ReveAnge

ale przynajmniej sobie normalnie pogra bez robienia doktoratu z informatyki jak użytkownicy NV

Komentarz: ReveAnge
2023-09-23
17:55

ReveAnge Pretorianin

ReveAnge

Sam widzisz jak ludzie są zmanipulowani. Karta za 10k żeby mieć ładne gry? Żaden problem. Wystarczy naopowiadać bajek o postępie, rozwoju, nowych technologiach, dać chwytliwe slogany i nowe terminy a gracze to kupią. Więc kolejne topowe karty będą po 15k a następne po 20. Zrobi się następny, jeszcze lepszy RT, który będzie zbyt mocny dla najwydajniejszych kart ale gracze w pogoni za ideałem będą płacić coraz więcej.

Komentarz: ReveAnge

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl