Sprzedaż Dead Island 2 jest imponująca; twórcy chwalą się liczbami
Dead Island 2 sprzedaje się bardzo dobrze. Deep Silver i Dambuster Studios opublikowały statystyki, które pokazują, z jak dużym zainteresowaniem spotkał się tytuł.

Premiera Dead Island 2 odbyła się zaledwie trzy dni temu, a gra już może pochwalić się bardzo dobrymi wynikami sprzedaży. Firma Deep Silver i Dambuster Studios poinformowały na Twitterze, że produkcja trafiła w ręce miliona osób. Trzeba przyznać, że liczba ta robi wrażenie.

Dodatkowo zostały zaprezentowane statystyki związane z aktywnością graczy (via Gematsu). Wynika z nich, że łącznie zabito już ponad miliard zombie. Jeśli natomiast spojrzymy na drugą stronę barykady, to tutaj liczby są zdecydowanie niższe. Gracze Dead Island 2 dokonali bowiem żywota 28 milionów razy.
Duże wrażenie robi również czas spędzony w grze. Na zabijanie zombie społeczność przeznaczyła już ponad 11 milionów godzin.
Dead Island 2 ma dość problematyczną historię. Tytuł powstawał z górą 10 lat i w tym czasie dwukrotnie zmieniał dewelopera. W związku z tym zakładano, że finalna wersja nie będzie prezentować się zbyt dobrze. Ostatecznie obawy graczy okazały się jednak bezpodstawne, a produkcja zebrała bardzo dobre recenzje. Co ciekawe, deweloperzy z Dambuster Studios przyznali, że ta wyboista droga w pewnym stopniu mogła przyczynić się do lepszego odbioru tytułu.
Dead Island 2 jest dostępne na PC (via Epic Games Store) oraz na konsolach PlayStation 5, PS4, Xbox Series X/S i Xbox One. Produkcja posiada polską wersję językową (tylko napisy).

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
Jaya Generał
Do sukcesu przyczyniła się cisza, głód graczy w podobnych gatunkach.
Nie kojarzę od dawna niczego porządnego z kategorią "gore" i "zombie".
DL2 już trochę dawno temu wyszło, nie zrobili dobrego end game i DLC, w dodatku spierniczyli siekę i estetykę.
W dead island end game wygląda lepiej. Chociaż sam rozwój postaci nie jest zadowalający, to już możliwość zagrania od nowa klasą, którą będzie inaczej się grało. Dobrze można już wróżyć nowym DLC, zwłaszcza jeśli to byłyby takiej samej, świetnej jakości mapy, nowe bronie, nowe karty, nowe postacie, nowe zombie.
Przy tej jakości grafiki/fizyki, braku błędów jest duży potencjał do rozwoju gry. Najchętniej dostałbym bardziej przemyślany tryb gry HnSlash, żeby nie irytował lvl up postaci i zombie jednocześnie. Żaden diablo like tak nie irytował w tej kwestii.
Lepiej byłoby zostawić poziom zombie ten sam i zostawić karty, pojawiło by się więcej zombie lub więcej silniejszych.
manoszek Pretorianin

Obserwując jakie gra miała zawirowania w produkcji to jestem pod wrażeniem jak całość wygląda, do tego działa na premierę zaskakująco dobrze, i sprawia radość, dlatego nie żałuję zakupu.
Metaverse Senator

Bardzo mnie to cieszy bo gra mi podeszla i pozytywnie zaskoczyla. Rozumiem ze trojka juz za 10 lat :)
Herr Pietrus Legend

Szkoda, ze gameplay kompletnie nie w moim guście, bo muszę przyznać - imponujące, że to w ogóle wyszło, i, co ciekawe, ogólnie chyba wyszło dobrze.
Kto wie, czy nie lepiej niż Cyberscam, porównując proporcje bugów do poprawnej zawartości :D
Persecuted Legend

Trudno powiedzieć, ta ostatnia iteracja powstawała od zera, przez ok. 4 lata. Nie wiadomo natomiast jak wyglądały rozliczenia z poprzednimi developerami. Jeżeli projekt niedomagał z ich winy, to możliwe, że wydawca nie poniósł dużych kosztów.