Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 sierpnia 2020, 10:29

autor: Adrian Werner

Darmowa beta Iron Harvest - limit FPS zniesiony, jest patch

Studio KING Art wypuściło aktualizację 0.11.2 do otwartej bety RTS-a Iron Harvest. Aktualizacja znosi limit 60 FPS-ów i wprowadza wiele poprawek błędów.

Darmowa beta Iron Harvest - limit FPS zniesiony, jest patch - ilustracja #1
Otwarta beta ruszyła w zeszłym tygodniu.

Tydzień temu wystartowała otwarta beta Iron Harvest, czyli strategii czasu rzeczywistego, której akcja rozgrywa się w wykreowanym przez Jakuba Różalskiego uniwersum 1920+. Autorzy przeanalizowali pierwsze wyniki testów i wypuścili aktualizację rozwiązująca najpoważniejsze problemy. Łatka zmienia dużo, więc stare save’y nie są z nią kompatybilne.

Patch opatrzono numerem 0.11.2. Przywraca on opcję włączenia synchronizacji pionowej i usuwa limit 60 klatek na sekundę. Poprawiono również interfejs użytkownika oraz ulepszono efekty graficzne eksplozji i zwiększono ich różnorodność. Ponadto dodano nowe kwestie audio dla części podwładnych.

Aktualizacja przynosi również masę poprawek błędów technicznych oraz wprowadza duże zmiany w balansie rozgrywki.

Przypomnijmy, że w testach mogą wziąć udział tylko posiadacze pecetów. Pliki należy pobrać za pomocą serwisu Steam. Otwarta beta pozwala sprawdzić początek kampanii fabularnej, rozegrać potyczki skirmish przeciwko sztucznej inteligencji (samotnie lub w trybie kooperacyjnym) oraz spróbować sił przeciwko innym graczom w ramach starć multiplayer.

Warto dodać, że cały sierpień trwać będzie sieciowy turniej zorganizowany z pomocą grupy Electronic Sports League. Pula nagród wynosi siedem tysięcy euro.

Iron Harvest zadebiutuje na PC 1 września tego roku. Autorzy pracują również nad edycjami na PlayStation 4 i Xboksa One, ale gracze konsolowi będą musieli poczekać do pierwszego kwartału 2021 r.

  1. Otwarta beta na Steamie
  2. Oficjalna strona gry
  3. Iron Harvest to świat spisków i... mechów – co wiemy o grze?

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej