Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 października 2020, 18:00

autor: Karol Laska

Członek zarządu GRYOnLine o historii i przyszłości firmy

Dyrektor marketingu firmy GRYOnLine, Michał Bobrowski, opowiedział w jednym z programów telewizyjnych o historii swojej oraz spółki, a także o kulisach pracy na takim stanowisku.

Michał Bobrowski to wieloletni pracownik naszej firmy, aktualnie sprawujący funkcję CMO (z ang. chief marketing oficer – osoba zarządzająca działem marketingu). Wystąpił on ostatnio w cyklicznym talk show o nazwie Faux Paux prowadzonym przez Tadeusza Zielińskiego oraz Radosława Nałęcza na kanale Polsat Games. Jeżeli nie kojarzycie tegoż programu, to tutaj macie jego krótką zajawkę przygotowaną przez twórców:

Program, co do którego nadal nie wiadomo czy nie był złym krokiem. Prowadzony przez dwóch doświadczonych i bardzo gadatliwych weteranów branży, skupia się na omawianiu najważniejszych wydarzeń tygodnia. […] Ciekawi goście gwarantują, że przynajmniej przez pierwsze 20 minut będziecie mieli co oglądać.

Odcinek trwał ponad godzinę, a więc zdążono podczas niego podjąć wiele ciekawych tematów, które mogą Was zainteresować - szczególnie, jeśli chcielibyście dowiedzieć się nieco więcej o historii GRYOnline.pl, tworzeniu treści odpowiedniej dla portalu, a także kulisach pracy zarządu. Poruszono także sprawy o wiele bardziej aktualne oraz teoretyczne, jak relacja rynek – przeciętny polski gracz, a także kwestie nadchodzących kart graficznych czy filmowej Diuny.

Karol Laska

Karol Laska

Swoją żurnalistyczną przygodę rozpoczął na osobistym blogu, którego nazwy już nie warto przytaczać. Następnie interpretował irańskie dramaty i Jokera, pisząc dla świętej pamięci Fali Kina. Dziennikarskie kompetencje uzasadnia ukończeniem filmoznawstwa na UJ, ale pracę dyplomową napisał stricte groznawczą. W GOL-u działa od marca 2020 roku, na początku skrobał na potęgę o kinematografii, następnie wbił do newsroomu, a w pewnym momencie stał się człowiekiem od wszystkiego. Aktualnie redaguje i tworzy treści w dziale publicystyki. Od lat męczy najdziwniejsze „indyki” i ogląda arthouse’owe filmy – ubóstwia surrealizm i postmodernizm. Docenia siłę absurdu. Pewnie dlatego zdecydował się przez 2 lata biegać na B-klasowych boiskach jako sędzia piłkarski (z marnym skutkiem). Przesadnie filozofuje, więc uważajcie na jego teksty.

więcej