Cyberpunk 2077 wciąż skrywa wiele treści za niepopularnymi wyborami graczy. Twórca zebrał najbardziej niespotykane z nich
Cyberpunk 2077 wciąż skrywa w sobie masę ukrytych konsekwencji dokonywanych przez gracza wyborów. Najciekawszymi z nich podzielił się twórca Sam Bram, ale to jeszcze nie koniec tajemnic Night City.

Temat Cyberpunka 2077, choć niedługo mija 5 lat od premiery tej gry, nie stygnie nawet na moment. Niedawno Redzi przypomnieli wszystkim o swojej futurystycznej wizji przyszłości ogłaszając, że już jutro przekażą światu tajemniczą, ważną wiadomość. W związku z tą aktywnością nastąpiło niemałe poruszenie w sieci pełne domysłów, czym ów projekt może tak naprawdę być.
CD Projekt Red zdążył już co prawda zdementować część plotek, studząc tym samym zapędy niektórych graczy. Niemniej, wszyscy z niecierpliwością czekamy na ujawnienie skrywanej przez twórców tajemnicy. Jest to więc idealny moment, żeby przypomnieć nieco faktów z dystopijnego świata Night City, prezentując przy tym zestawienie mało popularnych i ukrytych wyborów z Cyberpunka wraz z ich konsekwencjami.
Ciekawe zestawienie niecodziennych wyborów
Przygotowania takowego zestawienia podjął się Sam Bram - twórca filmów na YouTube, którego aktywność skupia się wokół ciekawostek z mainstreamowych tytułów. Jego ostatni materiał to właśnie wspominane zestawienie dziesięciu ukrytych wyborów z Cyberpunka 2077, które ze względu na swoją specyfikę, mogły ujść uwadze wielu z graczy.
Listę rozpoczyna nietuzinkowy dialog, który usłyszymy tylko wtedy, gdy nasza postać jest wyspecjalizowanym hakerem. Otwiera to drogę do bardzo szybkiego zakończenia zadania z kontraktu od Dakoty Smith, w którym zamiast przedzierać się przez szeregi Upiorów, można zdalnie, przy pomocy kamery wysadzić nadajnik znajdujący się na szczycie wieży. Fixerka rzuci w naszą stronę krótkim komentarzem:
Lepiej pracować mądrze, niż ciężko.
No cóż, jest w tym sporo racji.
Ciekawostek ciąg dalszy
Kolejnym ciekawym punktem na liście jest możliwość odpowiedniego uczczenia pamięci naszego zmarłego druha - Jackiego. Aby doprowadzić do sceny, w której V wznosi toast ku czci przyjaciela z jego dawnym znajomym Ernesto, dla którego jak twierdzi, Jacki był jak brat, należy doprowadzić do jego pogrzebu wśród najbliższych. Wśród zebranych na ceremonii postaci, znajdzie się również przyjaciel Jackiego z dawnych lat.
To ważny moment, ponieważ podczas zadania od Padre, w którym zostajemy poproszeni o zebranie pewnych informacji, pojawia się znajomo wyglądający strażnik. Możemy wykorzystać ten fakt i wspomnieć mu o wspólnym, lecz nieżyjącym już znajomym. Ernesto zaproponuje drinka na cześć przyjaciela, wpuszczając nas jednocześnie do siedziby gangu, który mamy przecież zinfiltrować.
Najciekawsze i zarazem najtrudniejsze w osiągnięciu jest chyba doprowadzenie do zakończenia zadania Sacrum Profanum, w którym napotkany w dokach mnich prosi nas o uratowanie z rąk Maelstormów swojego mniszego brata. Problem ukrytego zakończenia polega na tym, że nie należy przy tym pozbawić któregokolwiek z gangsterów życia. Prowadzi to jednak do pewnego paradoksu, w którym zabijając gangsterów popełnilibyśmy zbrodnię w imię większego dobra - ochrony zwykłych mieszkańców Night City, przed krzywdą z rąk przestępców.
Jeśli podczas questa zdecydujemy się trwale zlikwidować kogokolwiek, uratowany mnich nie będzie zbytnio zadowolony. Jeśli jednak poświęcimy nieco więcej czasu i odbijemy z rąk bandytów buddystę nie krzywdząc nikogo po drodze, ten, napotkany później w mieście, odwdzięczy się dialogiem na temat natury ludzkiej duszy i wiedzą, jak medytować. Od tego czasu postać gracza będzie mogła oddać się kontemplacji w zaciszu swojego domu z palącymi się kadzidłami i ciepłą herbatką.
Tego typu ciekawostek Night City z pewnością skrywa jeszcze trochę. Wszak, nie byłoby podobne do Redów, gdyby ci nie pokusili się o ukrycie tego typu smaczków w swoich grach. Dajcie znać, czy któraś z prezentowanych konsekwencji wyborów zaskoczyła Was choć trochę. A może sami znacie niecodzienne rozwiązania zadań w Cyberpunku? Dajcie znać w komentarzach!

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic