Crucible błyskawicznie traci graczy, a twórcy usuwają tryby gry

Gra Crucible firmy Amazon nie radzi sobie na rynku W niecałe trzy tygodnie od premiery straciła większość graczy, a twórcy ogłosili zamiar usunięcia dwóch z trzech trybów rozgrywki.

Adrian Werner

Crucible błyskawicznie traci graczy, a twórcy usuwają tryby gry - ilustracja #1
Crucible okazało się klapą.

Crucible traci graczy

Niecałe trzy tygodnie temu zadebiutował projekt Crucible, czyli sieciowa gra akcji opracowana przez firmę Amazon. Wiadomo już, że projekt okazał się wielką klapą i jeśli nic się nie zmieni, to wkrótce zostanie kompletnie porzucony przez graczy.

Porażkę Crucible najlepiej ilustrują dane z serwisu Steam Charts. Według nich, wczorajszy rekord aktywności wynosił 867 graczy bawiących się jednocześnie. Ten wynik jest tym bardziej przygnębiający dla twórców, że była to niedziela, która dla większości produkcji bywa najlepszym dniem w tygodniu.

Ogólny rekord aktywności Crucible wynosi 10 600 osób jednocześnie i ustanowiono go 24 maja, czyli w pierwszą niedzielę po premierze. Oznacza to, że w dwa tygodnie produkcja straciła ponad 90% graczy. Widać, że projekt wypróbowało wielu użytkowników Steama, ale większości z nich nie przypadł on do gustu. Pokazują to również ich oceny w tym serwisie, z których tylko 44% jest pozytywnych.

Rozwój gry zostanie spowolniony, a liczba trybów zmniejszona do jednego

PRZYSZŁOŚĆ CRUCIBLE:
  1. opóźniono start pierwszego sezonu;
  2. z gry znikną dwa tryby;
  3. autorzy skoncentrują się na ulepszaniu gry pod kątem trybu Heart of the Hives.

Słabe przyjęcie gry zmusiło autorów do wprowadzenia zmian w planach rozwoju Crucible. Pierwszy sezon został opóźniony i na razie nie wiadomo, kiedy wystartuje. Obecnie twórcy chcą się skoncentrować na wprowadzeniu elementów, których żądają gracze, np. czatu głosowego.

Ponadto z gry zostaną wycofane dwa z trzech trybów rozgrywki. Pożegnamy się z wariantami Harvester Command oraz Alpha Hunters, a twórcy w pełni poświęcą się rozwojowi Heart of the Hives, który okazał się najpopularniejszym z dostępnych trybów.

Przypomnijmy, że Crucible ukazało się 20 maja tego roku, wyłącznie na pecety. Produkcja wykorzystuje model darmowy z mikropłatnościami. Projekt oferuje lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami.

  1. Oficjalna strona gry
  2. Crucible na Steamie
Crucible

Crucible

PC
eol

Gra przestała działać: 20 maja 2020

Informacje o Grze
4.5

Gracze

6.6

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

7

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2020-06-08
12:30

ddawdad Senator

ddawdad

Tak to jest jak się robi grę na siłę bez żadnego pomysłu.

Komentarz: ddawdad
2020-06-08
13:06

zanonimizowany1264254 Konsul

Kruci ble

Komentarz: zanonimizowany1264254
2020-06-08
13:11

zanonimizowany705511 Konsul

Taki trochę radical heights

Komentarz: zanonimizowany705511
2020-06-08
13:27

Sasori666 Senator

Sasori666

Jak na ironie, mniej trybów to upgrade w tej grze. Ta gra nie wie czym chce być, do tego rozrzuca graczy na różne tryby, więc nawet jak jest sporo osób by zapełnić mecze, to trwa to wolniej, bo jeden gra tu, a drugi tam.

O grze usłyszałem tylko dlatego, bo jeden znany streamer w to grał na premierę i chyba tylko dlatego było tylu graczy w pierwszych dniach.

Komentarz: Sasori666
2020-06-08
14:08

BlurekPL Generał

BlurekPL

Gdyby gra wyszła 4-5 lat temu, może i by miała spore grono odbiorców, ale teraz w 2020 roku, gra nawet gdyby była rewelacyjna pod względem mechanik, to i tak by upadła (Lawbreakers w które można było chwile pograć przed zamknięciem było genialne, i żałuję że gra przez koślawy marketing i duże ego Cliffa tak skończyła, bo to najlepszy hero-shooter w jaki grałem kiedykolwiek)

Komentarz: BlurekPL

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl