Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 czerwca 2020, 11:46

autor: Adrian Werner

Crucible błyskawicznie traci graczy, a twórcy usuwają tryby gry

Gra Crucible firmy Amazon nie radzi sobie na rynku W niecałe trzy tygodnie od premiery straciła większość graczy, a twórcy ogłosili zamiar usunięcia dwóch z trzech trybów rozgrywki.

Crucible błyskawicznie traci graczy, a twórcy usuwają tryby gry - ilustracja #1
Crucible okazało się klapą.

Crucible traci graczy

Niecałe trzy tygodnie temu zadebiutował projekt Crucible, czyli sieciowa gra akcji opracowana przez firmę Amazon. Wiadomo już, że projekt okazał się wielką klapą i jeśli nic się nie zmieni, to wkrótce zostanie kompletnie porzucony przez graczy.

Porażkę Crucible najlepiej ilustrują dane z serwisu Steam Charts. Według nich, wczorajszy rekord aktywności wynosił 867 graczy bawiących się jednocześnie. Ten wynik jest tym bardziej przygnębiający dla twórców, że była to niedziela, która dla większości produkcji bywa najlepszym dniem w tygodniu.

Ogólny rekord aktywności Crucible wynosi 10 600 osób jednocześnie i ustanowiono go 24 maja, czyli w pierwszą niedzielę po premierze. Oznacza to, że w dwa tygodnie produkcja straciła ponad 90% graczy. Widać, że projekt wypróbowało wielu użytkowników Steama, ale większości z nich nie przypadł on do gustu. Pokazują to również ich oceny w tym serwisie, z których tylko 44% jest pozytywnych.

Rozwój gry zostanie spowolniony, a liczba trybów zmniejszona do jednego

PRZYSZŁOŚĆ CRUCIBLE:
  1. opóźniono start pierwszego sezonu;
  2. z gry znikną dwa tryby;
  3. autorzy skoncentrują się na ulepszaniu gry pod kątem trybu Heart of the Hives.

Słabe przyjęcie gry zmusiło autorów do wprowadzenia zmian w planach rozwoju Crucible. Pierwszy sezon został opóźniony i na razie nie wiadomo, kiedy wystartuje. Obecnie twórcy chcą się skoncentrować na wprowadzeniu elementów, których żądają gracze, np. czatu głosowego.

Ponadto z gry zostaną wycofane dwa z trzech trybów rozgrywki. Pożegnamy się z wariantami Harvester Command oraz Alpha Hunters, a twórcy w pełni poświęcą się rozwojowi Heart of the Hives, który okazał się najpopularniejszym z dostępnych trybów.

Przypomnijmy, że Crucible ukazało się 20 maja tego roku, wyłącznie na pecety. Produkcja wykorzystuje model darmowy z mikropłatnościami. Projekt oferuje lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami.

  1. Oficjalna strona gry
  2. Crucible na Steamie

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej