Crucible błyskawicznie traci graczy, a twórcy usuwają tryby gry
Gra Crucible firmy Amazon nie radzi sobie na rynku W niecałe trzy tygodnie od premiery straciła większość graczy, a twórcy ogłosili zamiar usunięcia dwóch z trzech trybów rozgrywki.

Crucible traci graczy
Niecałe trzy tygodnie temu zadebiutował projekt Crucible, czyli sieciowa gra akcji opracowana przez firmę Amazon. Wiadomo już, że projekt okazał się wielką klapą i jeśli nic się nie zmieni, to wkrótce zostanie kompletnie porzucony przez graczy.
Porażkę Crucible najlepiej ilustrują dane z serwisu Steam Charts. Według nich, wczorajszy rekord aktywności wynosił 867 graczy bawiących się jednocześnie. Ten wynik jest tym bardziej przygnębiający dla twórców, że była to niedziela, która dla większości produkcji bywa najlepszym dniem w tygodniu.
Ogólny rekord aktywności Crucible wynosi 10 600 osób jednocześnie i ustanowiono go 24 maja, czyli w pierwszą niedzielę po premierze. Oznacza to, że w dwa tygodnie produkcja straciła ponad 90% graczy. Widać, że projekt wypróbowało wielu użytkowników Steama, ale większości z nich nie przypadł on do gustu. Pokazują to również ich oceny w tym serwisie, z których tylko 44% jest pozytywnych.
Rozwój gry zostanie spowolniony, a liczba trybów zmniejszona do jednego
- opóźniono start pierwszego sezonu;
- z gry znikną dwa tryby;
- autorzy skoncentrują się na ulepszaniu gry pod kątem trybu Heart of the Hives.
Słabe przyjęcie gry zmusiło autorów do wprowadzenia zmian w planach rozwoju Crucible. Pierwszy sezon został opóźniony i na razie nie wiadomo, kiedy wystartuje. Obecnie twórcy chcą się skoncentrować na wprowadzeniu elementów, których żądają gracze, np. czatu głosowego.
Ponadto z gry zostaną wycofane dwa z trzech trybów rozgrywki. Pożegnamy się z wariantami Harvester Command oraz Alpha Hunters, a twórcy w pełni poświęcą się rozwojowi Heart of the Hives, który okazał się najpopularniejszym z dostępnych trybów.
Przypomnijmy, że Crucible ukazało się 20 maja tego roku, wyłącznie na pecety. Produkcja wykorzystuje model darmowy z mikropłatnościami. Projekt oferuje lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami.
Gracze
Steam
- free-to-play
- patche i aktualizacje
- statystyki (gry)
- Amazon Game Studios
- sieciowe strzelanki
- PC
Komentarze czytelników
ddawdad Senator
Tak to jest jak się robi grę na siłę bez żadnego pomysłu.
zanonimizowany705511 Konsul
Taki trochę radical heights
Sasori666 Senator
Jak na ironie, mniej trybów to upgrade w tej grze. Ta gra nie wie czym chce być, do tego rozrzuca graczy na różne tryby, więc nawet jak jest sporo osób by zapełnić mecze, to trwa to wolniej, bo jeden gra tu, a drugi tam.
O grze usłyszałem tylko dlatego, bo jeden znany streamer w to grał na premierę i chyba tylko dlatego było tylu graczy w pierwszych dniach.
BlurekPL Generał
Gdyby gra wyszła 4-5 lat temu, może i by miała spore grono odbiorców, ale teraz w 2020 roku, gra nawet gdyby była rewelacyjna pod względem mechanik, to i tak by upadła (Lawbreakers w które można było chwile pograć przed zamknięciem było genialne, i żałuję że gra przez koślawy marketing i duże ego Cliffa tak skończyła, bo to najlepszy hero-shooter w jaki grałem kiedykolwiek)