Wygląda pięknie. Szkoda, że porzucają RedEngine na rzecz unreal. Za kilka lat każda gra będzie na UE
To ciekawe bo podobno X ma lepsze bebechy od PS a jednak dziala na nim gorzej.
Ok, moj blad. X gora czyli ;)
Ten Unreal da się modować? Bo jak nie, to ogromna lipa będzie!!! Już wolę ten drewniany RedEngine, przynajmniej modowalny.
Da się modować, ale deweloperzy równie łatwo mogą mocno ograniczyć/zablokować proces. Kwestia tego, czy deweloper będzie chciał modów.
RedEngine ma za dużo ograniczeń ( Uboższa obsługa dużych zakresów widoku dzięki sprzętowemu śledzeniu promieni w dalekim polu, mniejsza pamięć podręczna powierzchni oparta na sprzężeniu zwrotnym, zapewniająca wyższą jakość odbić, brak trybów widoku wizualizacji Lumen do rozwiązywania problemów z zawartością, słabsza jakość Final Gather, szczególnie widoczna na liściach, raczkujący odszumiacz odbić, szczególnie w przypadku błyszczących odbić i za poruszającymi się obiektami, oświetlenia multi-bounce i GI widocznego w odbiciach i tak dalej) Dodatkowo UE5 wygląda bosko. https://www.youtube.com/watch?v=T12-gSmP1ic
Ale czemu miał by być bez modów? UE jest dość słynne z łatwości modowania.
Nie, serio skąd Ci się wzięło to, że ma nie być modów na UE?
Podałeś filmik z ReEngine, a porównanie swoją drogą jest dość nietrafione jak wytknął już tam najbardziej topowany komentarz - SF6 nie sili się na realizm, jest nadal stylizowany, już bardziej wypadałoby tam dać którąś część nowych Residentów.
Gościu ty nie masz pojęcia o czym piszesz, w dodatku dajesz filmik do re engine vs ue5...
Czy można się bardziej ośmieszyć?
Można.
Lumen to rozwiązanie wyłącznie w UE5 i jedyne co oznacza to nazwę jaką epic sobie wymyślił na te możliwości, inne silniki mogą mieć dokładnie takie same możliwości albo i lepsze, pod dowolną nazwą, to im nie umniejsza.
W zasadzie już tak jest w cp2077, bo NV ma swoją wersję ue5 RTX gdzie mają lepszą jakość niż sam lumen przy path tracing.
Jak to która gra? Każda popularna na UE.
I każda do której mody się przydają.
Ty tak na poważnie?
W parę dni po premierze Hogwart były dziesiątki jajcarskich modów.
Satisfactory (gra w której mody są istotne) ma ich SETKI.
Skąd ty.... ty trollujesz?
W teście brakuje porównania z PC RT (bez pathtracingu-czyli ostatni tryb przed overdrive). Zdaje się on generuje sporo więcej klatek, a przy okazji ładniej wygląda od pathtracingu. Zastosowanie pathtracingu wymagało sporo optymalizacji, co przekłada się na słabszą jakość, jako że to jest pierwsza gra z pełnym RT (poprzednie gry, to albo częściowe wykorzystanie RTXa do części oświetlenia, bądź benchmarki bez gry- jak Minecraft RTX, który ma wycięte 99% mechanik, można jedynie stawiać kilka rodzajów klocków).
Stąd też takie porównanie nie ma sensu. Odbicia faktycznie wyglądają fajniej, ale z miłą chęcią pooglądałbym porównanie bez Overdrive, bo nie czarujmy się, RTX4090 jest nadal zbyt słaba, by generować tak ładny obraz używając w pełni pathtracingu. Pomijając, że na PC tylko 2 najlepsze karty mają wsparcie dla Overdrive i prawie nikogo nie dotyczy ten test (bo kogo stać na 4080 czy 4090), to overdrive mimo ciekawostki technicznej, generuje gorszy obraz.
Dlaczego 4090/80? Ja na swojej 4070Ti wraz z ryzen5600 na maksymalnych ustawieniach w 1440p mam stabilne 60fps
Masz racje, 4070Ti też jest kartą obsługującą overdrive. Nie zmienia to faktu, że gra raczej ładniej wygląda bez tego ? Ja rozumiem, że kusi, by dać suwak do końca, ale nie koniecznie pathtracing jest ładniejszy od RT używanego do odbić+shadow map. Ta druga opcja może mieć sporo lepsza ostrość i sporo więcej FPSów.
"Wydaje się jednak, że nie ma mowy o powtórce sprzed ponad dwóch i pół roku, kiedy premiera Cyberpunka 2077 zaskoczyła wszystkich błędami i fatalną wydajnością."
A ja pamiętam newsa, z którego wynikało, że gra "zaskakująco dobrze działa na PS4 / Xone", także radziłbym dmuchać na zimno ;)
Gdzie te komentarze gniot roku po co czekać? Toć to gówno. Redzi to porzucili. Fajne trolle i lemingi. Szczerze? 99zł cena idealna jak na dodatek do bardzo dobrej gry. Liczy się fun i grywalność. Fabuła wymiotła wymiecie i tu.
Co tutaj rozbierać jak nie ma nawet prawdziwych oficjalnych informacji czy te gameplaye rzeczywiście są z poszczególnych platform, przypomnę, że Redzi oficjalnie kłamali, że pierwszy długi gameplay z Cyberpunka był ogrywany na Xbox One.