Chivalry 2 zadebiutowało na Steamie i odniosło duży sukces. Gra może pochwalić się świetnymi opiniami i bardzo dobrymi wynikami sprzedaży.
Chivalry 2 zadebiutowało 12 czerwca na Steamie i okazało się wielkim sukcesem. Gra cieszy się dużą popularnością i zebrała masę pozytywnych opinii.
Faktem tym pochwalili się zresztą sami twórcy, którzy podzielili się przy tym wynikami sprzedaży tytułu. Jak na grę, która na innej platformie dostępna była od roku, są one naprawdę imponujące.

W Chivalry 2 grać można tak naprawdę od ponad roku. Początkowo gra była dostępna jedynie w serwisie Epic Games Store. Teraz zaś tytuł pojawił się na Steamie i wzbudził zainteresowanie graczy, którzy wcześniej nie chcieli dać mu szansy.
Zainteresowanie to jest przy tym naprawdę duże, co widać po liczbie sprzedanych kopii. Z opublikowanego przez twórców gry posta wiemy, że w przeciągu 10 dni od debiutu na platformie Valve, Chivalry 2 rozeszło się w liczbie ponad 300 tysięcy egzemplarzy.
Produkcja cieszy się przy tym bardzo pozytywnym odbiorem. Aktualnie 83% zamieszczonych na Steamie opinii chwali dzieło Torn Banner Studios. Przede wszystkim ma dawać ono masę rozrywki.
Odcięli mi głowę, zrespiłem się, po czym umarłem, ponieważ rzucono we mnie moją własną głową. 10/10.
– T r o u t
To kwintesencja świetnej zabawy. Nie, jeśli oczekujecie pojedynków, to walka nie jest tak złożona jak w Mordhau, ale większe bitwy dają po prostu więcej rozrywki i można łatwo się w nie wkręcić. Dajcie grze szansę!
– Guitarninja
Najlepszy symulator derbów Krakowa ever.
– Mixu (pisownia oryginalna)
Gra jest bardzo intensywna i relaksująca jednocześnie.
– ho84
Gra jest po prostu świetna i się w niej zakochałem. Cały czas dostarcza masę adrenaliny. Pozwala poczuć, że jesteście w centrum średniowiecznego pola bitwy. Jest krwawo, obrzydliwie i chaotycznie… Po prostu idealnie.
– jeffvoid
Masa pozytywnych opinii przekłada się zaś na dużą liczbę aktywnych graczy. Według serwisu SteamDB w szczytowym momencie po premierze w Chivalry 2 grało jednocześnie prawie 17 tysięcy osób.
Po ponad tygodniu od premiery liczba ta zmalała w nieznacznym stopniu. Codziennie produkcję uruchamia jednocześnie mniej więcej 13 tysięcy graczy. Zawsze znajdzie się więc ktoś, z kim można ruszyć do walki.
Na popularność gry wpłynęła prawdopodobnie nie tylko jej jakość, ale również atrakcyjna promocja. Chivalry 2 zadebiutowało na Steamie w obniżonej cenie, co na pewno przyspieszyło decyzję o zakupie wśród wielu graczy.
Promocja ta (cena niższa o 40%) potrwa zresztą do 7 lipca. Jeśli również macie więc ochotę na wzięcie udziału w szaleńczych średniowiecznych bitwach, to wiecie co robić.
Gracze
Steam
OpenCritic
44

Autor: Przemysław Dygas
Na GRYOnline.pl opublikował masę newsów, nieco recenzji oraz trochę felietonów. Obecnie prowadzi serwis Cooldown.pl oraz pełni funkcję młodszego specjalisty SEO. Pierwsze dziennikarskie teksty publikował jeszcze na prywatnym blogu; później zajął się pisaniem na poważnie, gdy jego newsy i recenzje trafiły na nieistniejący już portal filmowy. W wolnym czasie stara się nadążać za premierami nowych strategii i RPG-ów, o ile nie powtarza po raz enty Pillars of Eternity lub Mass Effecta. Lubi też kinematografię i stara się przynajmniej raz w miesiącu odwiedzać pobliskie kino, by być na bieżąco z interesującymi go filmami.