Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 października 2013, 10:07

autor: Sarge

Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate HD - twórcy myślą o wersji PC

Producent serii Castlevania zdradził, że twórcy cały czas myślą o możliwości wydania gry Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate HD na PC. Jest to reedycja HD produkcji dostępnej pierwotnie wyłącznie na 3DS-a, która w tym miesiącu ukaże się w cyfrowej dystrybucji na PlayStation 3 oraz Xboksie 360.

Dave Cox z firmy Konami napisał na Twitterze, że cały czas rozpatrywane jest wydanie pecetowej wersji gry Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate HD. Nie ma jednak szans, by doszło do tego w tym miesiącu, jednocześnie z edycjami konsolowymi.

Wczoraj dowiedzieliśmy się, że wersja HD produkcji wydanej pierwotnie wyłącznie na 3DS-a ukaże się najpierw w usłudze Xbox Live. Niestety nie ma szans, by październikowy termin dotyczył również edycji PC. Pocieszające jest jednak to, że Dave Cox otwarcie pisze o tym, że zespół „myśli nad wydaniem gry w pewnym momencie także na PC”. Są na to duże szanse, tym bardziej, że kilkanaście dni temu producent serii Castlevania udostępnił zdjęcie prezentujące omawiany tytuł uruchomiony na laptopie.

Całkiem prawdopodobne, że Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate HD ukaże się na PC - Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate HD - twórcy myślą o wersji PC - wiadomość - 2013-10-24
Całkiem prawdopodobne, że Castlevania: Lords of Shadow – Mirror of Fate HD ukaże się na PC

Przy okazji Dave Cox potwierdził, że ujawniona wczoraj data 25 października dotyczy wyłącznie wersji na Xboksa 360. Użytkownicy PlayStation Network na premierę poczekają do 30 października. To i tak dzień wcześniej niż początkowo zapowiadano. Było to jednak do przewidzenia, jako że aktualizacje europejskiego PlayStation Network odbywają się w środy, a 30 października przypada właśnie na ten dzień tygodnia.

Castlevania: Lords of Shadow - Mirror of Fate to zręcznościówka osadzona w znanym uniwersum Castlevania, która w marcu bieżącego roku ukazała się wyłącznie na 3DS-ie. Twórcy od początku nie ukrywali jednak, że wszystkie tekstury i modele od podstaw powstawały w wysokiej rozdzielczości, a dopiero później dostosowano je do potrzeb małego ekranu 3DS-a. W ten sposób deweloper już wcześniej przygotował się do wypuszczenia reedycji HD, którą będziemy mogli przetestować za kilka dni.