Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 lutego 2012, 12:57

autor: Mateusz Kądziołka

Bounty Hunter Powertech – drzewo Shield Tech

Opis talentów z drzewa Shield Tech dla Bounty Hunter Powertech.

Bounty Hunter Powertech – drzewo Shield Tech - ilustracja #1

Drzewo Shield Tech

Pierwszy poziom:

Combust (2 pkt.) – Flame Burst i Flame Sweep podpalają cel, zmniejszając obrażenia przez niego zadawane o 2%/pkt przez 15 s.

Intimidation (3 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane wszystkimi efektami od ognia o 2%/pkt.

Rail Loaders (2 pkt.) – zwiększa obrażenia zadawane przez Rail Shot o 3%/pkt.

Drugi poziom:

Neural Overload (1 pkt) – obrażenia Ion Gas Cylinder obniżają prędkość poruszania się celu o 50% przez 2 s.

Ion Overload (2 pkt.) – Rocket Punch ma 50%/pkt szansy, aby wywołać Ion Gas Cylinder. Dodatkowo, gdy Ion Gas Cylinder zadaje obrażenia, ma 50%/pkt szansy, aby zadać dodatkowe obrażenia energetyczne przez 6 s.

Steely Resolve (3 pkt.) – zwiększa Aim o 3%/pkt.

Rebraced Armor (2 pkt.) – zwiększa pancerz o 8%/pkt.

Trzeci poziom:

Shield Vents (2 pkt.) – zwiększa szansę na zablokowanie tarczą o 1%/pkt. Dodatkowo osłonienie się przed atakiem ma 25%/pkt szansy, aby odjąć 8 pkt. heat. Efekt nie może pojawić się częściej niż raz na 6 s.

Oil Slick (1 pkt) – spryskuje wrogów olejem. Celność dotkniętych tą umiejętnością przeciwników jest obniżona o 20% przez 18 s.

Available Upgrade (2 pkt.) – zwiększa absorpcję o 3%/pkt i redukuje cooldown Kolto Overload o 30 s/pkt.

Czwarty poziom:

No Escape (2 pkt.) – Grapple ma 50%/pkt szansy, aby unieruchomić przeciwnika na 3 s. Dodatkowo Stealth Scan ma 50%/pkt szansy, aby unieruchomić wykrytych przeciwników na 3 s.

Supercharged Ion Gas (1 pkt) – zwiększa obrażenia zadawane przez Ion Gas Cylinder o 25% i wydłuża trwanie shock o 3 s.

Ion Screen (2 pkt.) – zwiększa redukcję otrzymywanych obrażeń, gdy Ion Gas Cylinder jest aktywny o 1 %/pkt.

Flame Shield (2 pkt.) – zwiększa szansę na krytyczne trafienie Rocket Punch i Flame Shield o 15%/pkt. Dodatkowo zasłonienie się tarczą przed atakiem ma 25%/pkt szansy, aby wyzerować cooldown Rocket Punch. Ten efekt nie może pojawić się częściej niż raz na 4,5 s.

Piąty poziom:

Jet Speed (2 pkt.) – Jet Charge ma 50%/pkt szansy, aby zwiększyć prędkość poruszania się postaci o 30% przez 4 s.

Jet Charge (1 pkt) – postać skacze do oddalonego przeciwnika, zadając mu obrażenia kinetyczne, przerywając umiejętność, którą aktualnie wróg używa oraz unieruchamiając go na 3 s. Nie może być użyte, gdy postać jest za zasłoną.

Flame Surge (2 pkt.) – zwiększa bonus trafienia krytycznego Rocket Punch i Flame Sweep o 15%/pkt.

Szósty poziom:

Empowered Tech (5 pkt.) – zwiększa szansę na zablokowanie tarczą o 2%/pkt.

Siódmy poziom:

Heat Blast (1 pkt) – zamienia 8 pkt. heat w uderzenie ognia zadające obrażenia typu elemental.