Dzisiaj w abonamentach Xbox i PC Game Pass debiutują gry Football Manager 26 oraz Football Manager 26 Console, które wprowadzają szereg nowości, na czele z silnikiem Unity i licencjami FIFA oraz Premier League.
Zgodnie z rozpiską opublikowaną 22 października, dzisiaj premiera ostatniej produkcji przygotowanej przez Microsoft dla abonentów usług Xbox i PC Game Pass na przełom października i listopada.
Mowa oczywiście o przeznaczonej na komputery osobiste i dostępnej w ramach Xbox Game Pass Ultimate i PC Game Pass grze Football Manager 26. Wraz z nią wychodzi jej konsolowa (choć dostępna również na PC) wersja zatytułowana Football Manager 26 Console, którą można sprawdzić w ramach abonamentu Xbox Game Pass Ultimate. Druga z wymienionych pozycji debiutuje przy tym nie tylko na Xboksach Series X/S, lecz również na PlayStation 5.
Ponadto dzisiaj swoją premierę ma jeszcze jedno wydanie Football Managera 26, czyli Football Manager 26 Mobile dedykowany urządzeniom z iOS. Na premierę Football Managera 26 Touch posiadacze Nintendo Switch będą musieli poczekać miesiąc dłużej.
Zespół Sports Interactive zrobił wiele, by Football Manager 26 wyróżnił się na tle swoich poprzedników. Zastosowano tu nowy silnik (Unity), co zaowocowało gruntownym odświeżeniem grafiki, a także zmodernizowano interfejs.
Ponadto zadbano o licencję Premier League, czyli największej ligi piłkarskiej na świecie, oraz licencję FIFA – Międzynarodowej Federacji Piłki Nożnej, za sprawą której w grze pojawiły się Mistrzostwa Świata FIFA (FIFA World Cup 26), Mistrzostwa Świata FIFA Kobiet oraz Klubowe Mistrzostwa Świata FIFA.
Poniżej znajdziecie jeszcze wymagania sprzętowe Football Managera 26 na PC.
Część odnośników na tej stronie to linki afiliacyjne. Klikając w nie zostaniesz przeniesiony do serwisu partnera, a my możemy otrzymać prowizję od dokonanych przez Ciebie zakupów. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!
Więcej:STALKER 2 i cztery inne gry znikną wkrótce z Game Passa. To ostatnia szansa, żeby w nie zagrać
GRYOnline
OpenCritic
0

Autor: Krystian Pieniążek
Współpracę z GRYOnline.pl rozpoczął w sierpniu 2016 roku. Pomimo że Encyklopedia Gier od początku jest jego oczkiem w głowie, pojawia się również w Newsroomie, a także w dziale Publicystyki. Doświadczenie zawodowe zdobywał na łamach nieistniejącego już serwisu, w którym przepracował niemal trzy lata. Ukończył Kulturoznawstwo na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prowadzi własną firmę, biega, uprawia kolarstwo, kocha górskie wędrówki, jest fanem nu metalu, interesuje się kosmosem, a także oczywiście gra. Najlepiej czuje się w grach akcji z otwartym światem i RPG-ach, choć nie pogardzi dobrymi wyścigami czy strzelankami.