Gra ATOM RPG doczekała się dużej aktualizacji zatytułowanej Dead City, która wprowadza mnóstwo nowej zawartości, na czele ze świeżymi lokacjami, zadaniami i postaciami. W planach studia Atom Team znajduje się również przygotowanie samodzielnego rozszerzenia do tej produkcji.
Niemal pół roku musiało minąć od premiery gry ATOM RPG, by odpowiedzialne za nią studio Atom Team mogło obwieścić zakończenie prac nad tym projektem. Z tej okazji zespół udostępnił dużą aktualizację Dead City, która nie tylko depcze wszystkie bugi, jakie dotychczas udało się znaleźć graczom i testerom, a także wprowadza zmiany w balansie rozgrywki, lecz również przynosi mnóstwo nowej zawartości, którą szerzej omawiamy poniżej.
Poza tym warto zaznaczyć, że deweloperzy zamierzają jeszcze w tym roku oddać w ręce graczy samodzielne rozszerzenie do swojego dzieła, którego kodowa nazwa brzmi Trudograd. Ponadto w planach autorów znajdują się lokalizacje na kolejne języki (przypomnijmy, że obecnie tytuł jest dostępny wyłącznie po angielsku i rosyjsku) oraz przygotowanie konwersji na inne platformy (jak dotąd grę można sprawdzić tylko na komputerach osobistych).
Listę nowości wprowadzonych w aktualizacji The Dead City otwiera ponad dwadzieścia nowych lokacji, tyle samo zadań, których próżno było szukać w oryginalnej wersji gry ATOM RPG, a także czterdzieści niewidzianych dotąd postaci neutralnych. Łatka przynosi również kilka nowych rodzajów przeciwników, niedostępne dotychczas losowe spotkania lub choćby zagrożenia w postaci radioaktywnej burzy. Skoro przy niebezpieczeństwach jesteśmy – ochronę przed niektórymi zapewnią nam kolejne pancerze, broń miotana czy naszpikowany kolcami hełm. Na osobną wzmiankę zasługują nowe animacje i dźwięki oraz świeży ekran wczytywania. Zestawienie zamykają poprawki w interfejsie i inne, pomniejsze usprawnienia.

Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Gracze
Steam
19

Autor: Krystian Pieniążek
Współpracę z GRYOnline.pl rozpoczął w sierpniu 2016 roku. Pomimo że Encyklopedia Gier od początku jest jego oczkiem w głowie, pojawia się również w Newsroomie, a także w dziale Publicystyki. Doświadczenie zawodowe zdobywał na łamach nieistniejącego już serwisu, w którym przepracował niemal trzy lata. Ukończył Kulturoznawstwo na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prowadzi własną firmę, biega, uprawia kolarstwo, kocha górskie wędrówki, jest fanem nu metalu, interesuje się kosmosem, a także oczywiście gra. Najlepiej czuje się w grach akcji z otwartym światem i RPG-ach, choć nie pogardzi dobrymi wyścigami czy strzelankami.