Prezent z okazji dnia Assassin’s Creed - na konsolach w Origins wkrótce zagramy w 60 fps
Dzisiaj obchodzimy dzień Assassin’s Creed. Z tej okazji AC Origins w wersji na PS5 oraz Xboxa Series X/S już niebawem otrzyma patch dodający wsparcie dla 60 fps.
Michał Zegar

Dziś wypada dzień serii Assassin’s Creed. 21 grudnia to ważna data dla całego cyklu, która np. często przewija się w Assassin’s Creed III. Co zatem przyszykował dla nas Ubisoft, by uczcić tę okazję?
Spokojnie, na szczęście nie jest to asasyńska gra battle royale ani NFT ukrytego ostrza. Zamiast tego francuski deweloper w poście na Twitterze – oprócz słów podziękowania dla społeczności – wspomniał, że pracuje nad patchem dodającym wsparcie dla 60 klatek na sekundę do Assassin's Creed Origins na PS5 oraz Xboxach Series X/S (nie podał niestety, kiedy łatka się ukaże). Warto zaznaczyć, że zarówno Assassin’s Creed: Valhalla, jak i Assassin's Creed: Odyssey już posiadają tę funkcję.
Nieważne, czy jesteś wieloletnim fanem lub też dopiero odkryłeś Assassin’s Creed; chcielibyśmy Ci podziękować za bycie częścią tej społeczności.
Wasze stałe wsparcie, pasja i czuwanie nad tym uniwersum wręcz nas zawstydza, a także onieśmiela nas każdego dnia. Wypatrujcie kolejnych nowości w Assassin's Creed: Valhalla oraz przygotujcie się na ekscytującą przyszłość czekającą tę serię.
Dodatkowo przymierzamy się do zaimplementowania wsparcia dla 60 fps w Assassin's Creed Origins […].
- Recenzja gry Assassin's Creed Origins – najlepsza gra w historii tej serii?
- Assassin's Creed Origins - poradnik do gry
- Assassin’s Creed – strona oficjalna

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
zanonimizowany1353843 Centurion
W Tombraiderze już była taka opcja na konsule ale trzeba było zmienić ustawienia
spoiler start
mebli
spoiler stop
:D:D:D:D:DD:
zanonimizowany1353843 Centurion
60 klatek na konsolach tego nawet Gucwiński nie przewidział
zanonimizowany1359977 Senator
Wszystkie gry uruchamiane na nextgenach mogłyby z automatu przestawiac się na 60 fps.
Na PC nie ma jakis sztucznych ograniczeń typu masz grac w 30 fps i nie uruchomisz jej szybciej.
Im szybciej rynek skonczy z tą patologia 30 fps tym lepiej dla wszystych.
Robic mniej bajerów w grze, mozna sobie ten raytracing w żyć wsadzić, ale gra ma byc plynna.
ReznoR666 Generał

Dla bardzo wielu graczy 30 fps na konsoli jest wystarczająco płynne do "znośnego" grania. Podejrzewam, że właśnie dlatego ten standard na konsolach przetrwał i trwa nadal (i raczej trwać będzie). Jedyne co można z tym zrobić, to nie kupować tytułów z 30 fps i męczyć developerów jak się da, żeby zaczynali odchodzić od tego standardu. Bez popytu nie ma podaży.
Ale jest też dobra wiadomość: większość tytułów na nowych konsolach już ma do wyboru tryb Performance dodatkowo, więc raczej wilk syty i owca cała? Ten kto woli 30, wybierze 30, a ten kto woli 60, wybierze 60.