Zespół Lince Works ujawnił dodatek Nightfall do skradanki Aragami. Zaoferuje on nową kampanię fabularną, którą rozegramy samotnie lub w trybie kooperacyjnym.

Niezależne studio Lince Works zapowiedziało Aragami: Nightfall, czyli pierwszy dodatek do skradanki z 2016 roku. Rozszerzenie zmierza na pecety i PlayStation 4, a premiera ma nastąpić w maju tego roku. Według serwisu Steam możemy liczyć na lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami.
Twórcy rozważają także wydanie dodatku na inne platformy. Warto tutaj przypomnieć, że w tym roku na Nintendo Switch ma trafić Aragami: Directors Cut, więc możliwe, że to wydanie w przyszłości również otrzyma DLC.
Aragami: Nightfall zaoferuje nową kampanię fabularną, osadzoną przed wydarzeniami z Aragami. Scenariusz opowie o losach dwojga zabójców cienia – Hyo i Shinobu, którzy wyruszą w pościg za tajemniczych Alchemikiem, próbując uratować utraconą towarzyszkę. Dodatek pozwoli rozegrać cztery rozdziały, podczas których zwiedzimy m.in. zaśnieżone doliny oraz pogrążone w zepsuciu miasta. W trakcie rozgrywki wykorzystamy trzy nowe techniki cienia.
Tak jak „podstawka”, Aragami: Nightfall zaoferuje również opcję zabawy kooperacyjnej dla dwóch osób, gdzie każdy gracz będzie kontrolował jedną z postaci z duetu zabójców cienia. Ponadto rozgrywki multiplayer mają być cross-platformowe, pozwalając na sieciową współpracę posiadaczom różnych platform.
Zapowiadając dodatek, autorzy pochwalili się także, że Aragami rozeszło się już w ponad 400 tysiącach egzemplarzy. Z tej liczby większość przypada na wersję pecetową. Według serwisu Steam Spy sprzedaż w serwisie Steam przekroczyła 270 tys., a nie jest to pełny wynik wydania na PC, gdyż produkcja dostępna jest również w sklepie GOG.com.
Więcej:Star Wars: Galactic Racer to gra wyścigowa w realiach Gwiezdnych wojen od współtwórców Burnouta
GRYOnline
Gracze
Steam
7

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.