Po 25 latach popularna seria city builderów doczekała się oficjalnego wsparcia dla modów

Jeszcze w tym miesiącu, seria city builderów Anno po raz pierwszy w historii zaoferuje graczom oficjalnie wspierane modyfikacje. Mody trafią na razie jedynie do najnowszej z odsłon cyklu.

Marcin Przała

Komentarze

Po 25 latach popularna seria city builderów doczekała się oficjalnego wsparcia dla modów, źródło grafiki: Ubisoft Blue Byte..
Po 25 latach popularna seria city builderów doczekała się oficjalnego wsparcia dla modów Źródło: Ubisoft Blue Byte..

Po 25 latach obecności na rynku, gra z serii Anno po raz pierwszy w historii otrzyma pełnoprawne wsparcie dla modyfikacji.

Pierwsze oficjalnie wspierane przez twórców z Ubisoft Blue Byte mody do Anno zadebiutują jeszcze w tym miesiącu – dokładnie 22 sierpnia, wyłącznie na komputerach osobistych.

Warto podkreślić, że będą one zintegrowane jedynie z najnowszą grą z seriiAnno 1800. Ich obsługą zajmie się platforma mod.io, z którą Ubisoft nawiązał współpracę.

Jak donosi serwis PCGamer, wsparcie dla modów w Anno nie jest robione na „łapu-capu”, a wdrażane etapami. W pierwszej fazie zaproszeni modderzy mieli wysłać do deweloperów aż 100 różnych projektów w zaledwie 48 godzin – co zaskoczyło twórców.

Starszy producent Ubisoftu Blue Byte, Charles Harribey, przyznał, że liczy na pomysłowość osób modyfikujących gry, którzy swoją kreatywnością i innowacjami mogą zadowolić zarówno fanów, jak i sam zespół deweloperski.

Otwierając wsparcie dla modów, możemy uwolnić potencjał tej społeczności, aby zapewnić strumień innowacyjnych treści dla naszych fanów. Jest to szczególnie ważne w przypadku gry takiej jak Anno 1800, w której gracze inwestują setki godzin w tworzone przez siebie światy. Wierzymy, że twórcy modów będą mieli swobodę w odkrywaniu nowych pomysłów, które zaskoczą i zachwycą zarówno naszych fanów, jak i nasz zespół.

Kto wie, być może niektóre modyfikacje staną się inspiracją dla przyszłych gier studia Ubisoft Blue Byte.

Na sam koniec zaznaczę, że mody w Anno 1800 będzie można pobierać bezpośrednio z poziomu gry. Tamże, w łatwy sposób, będzie można je aktywować i dezaktywować (via PCGamer).

7.9

GRYOnline

7.9

Gracze

8.1

Steam

8.2

OpenCritic

OCEŃ
Oceny

19

Marcin Przała

Autor: Marcin Przała

Absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie. Grami interesuje się od najmłodszych lat, a szczególne miejsce w jego sercu zajmują Call of Duty 4: Modern Warfare i Dragon Age: Początek. Zamiłowanie do elektronicznej rozrywki sprawiło, że tematem jego pracy licencjackiej stało się zjawisko immersji. Dzisiaj przede wszystkim miłośnik soulslike'ów oraz klasycznych RPG-ów. Poza grami lubi literaturę z gatunku dark fantasy, a ponadto od wielu lat z zapartym tchem śledzi rozgrywki angielskiej Premier League, gdzie gra jego ukochany klub – Chelsea.

Twórcy ATS wskazują kolejny stan, który trafi do gry - gracze już go odgadli [Aktualizacja: oficjalna zapowiedź]

Następny
Twórcy ATS wskazują kolejny stan, który trafi do gry - gracze już go odgadli [Aktualizacja: oficjalna zapowiedź]

Codziennie gram w inną grę. Za każdym razem jest to Baldur’s Gate 3

Poprzedni
Codziennie gram w inną grę. Za każdym razem jest to Baldur’s Gate 3

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl