Twórcy Anno 117: Pax Romana omówili mechanizmy związane z religią, czyli jedną z nowości, jakie gra wprowadzi do formuły serii.
Na oficjalnej stronie Anno 117: Pax Romana opublikowano nowy dziennik deweloperski. Tym razem poświęcony jest on mechanizmom rozgrywki związanym z wierzeniami.
Anno 117: Pax Romana zmierza na pecety, a także konsole Xbox Series X, Xbox Series S i PlayStation 5. Premiera ma nastąpić w tym roku.
Przypomnijmy, że ostatnie tygodnie były owocne dla graczy czekających na premierę tej gry. Autorzy kilka dni temu pokazali wreszcie obszerny gameplay, a wcześniej omówili kwestię atrybutów i bonusów związanych z budynkami.
Dzięki temu dowiedzieliśmy się, że zaspokajanie potrzeb mieszkańców, takich jak żywność czy odzież, nagradzać ma gracza atrybutami – bonusami wpływającymi na dochód, szczęście, bezpieczeństwo przeciwpożarowe i inne aspekty.
Aby rozgrywka była bardziej różnorodna, pojawią się także tzw. potrzeby opcjonalne, pozwalając graczom decydować, które łańcuchy produkcyjne rozwijać, co wpłynie na wartości atrybutów.
Nowością będą premie budynkowe, gdzie budowle produkcyjne, jak piekarnia, mogą oferować lokalne premie (np. dochód) i kary (np. niższe bezpieczeństwo). Atrybutów łącznie będzie osiem, a zapanowanie nad nimi ułatwi dedykowany pasek interfejsu.
GRYOnline
Steam
OpenCritic
2

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.