futurebeat.pl News Tech Mobile Gaming Nauka Moto Rozrywka Promocje
Wiadomość sprzęt i soft 2 lipca 2019, 11:23

autor: Konrad Hazi

Wiceprezes Samsunga zażenowany problemami z Galaxy Fold

Pierwszy składany telefon od Samsunga - Galaxy Fold - zapowiadany jest od wielu miesięcy. Jego premiera jest jednak od dłuższego czasu przekładana, a wiceprezes firmy DJ Koh przyznał, że jest zażenowany tą sytuacją i bierze winę częściowo na siebie.

This story never un-folds... - Wiceprezes Samsunga zażenowany problemami z Galaxy Fold - wiadomość - 2019-07-02
This story never un-folds...

Samsung Galaxy Fold zapowiadany jest już od dłuższego czasu, a jego premiera była kilkukrotnie przekładana. Tymczasem przedstawiciele i biuro prasowe koreańskiego producenta co kilka tygodni informują w zdawkowy sposób, że składany telefon jest dalej w planach i pojawi się raczej prędzej niż później. Czas jednak mija, a w zasadzie nic się nie zmienia.

Coś się w tej historii nie składa

Ostatnio głos w tej kwestii zabrał jednak wiceprezes Samsunga - DJ Koh - który w rozmowie dla gazety The Independent przyznał, że “przeoczył coś w kwestii składanego telefonu” oraz zaznaczył, że jego firma jest w trakcie naprawiania błędów. W chwili obecnej testowanych jest ponad 2000 prototypów, co ma zagwarantować, że dotychczasowe problemy się nie powtórzą.

Koh przyznaje otwarcie: “to było żenujące. Popychałem sprawę do przodu nim [telefon] był gotowy”. Wiceprezes Samsunga nie chciał jednak wdawać się w dalszą dyskusję i odpowiedzieć na pytanie, czy fakt ogłoszenia przez Huawei modelu Mate X miał wpływ na pośpiech przy projektowaniu Folda. Jest to jednak wysoce prawdopodobne. Z drugiej strony patrząc na zamieszanie z Foldem, Huawei także postanowiło opóźnić wprowadzenie modelu Mate X na rynek o około trzy miesiące - ma się on pojawić na półkach sklepowych we wrześniu.

Jak twierdzi Koh, Galaxy Fold nie został anulowany i kiedyś trafi na rynek. Nie podał jednak dokładnej daty i stwierdził enigmatycznie, że nastąpi to “we właściwym czasie”. Podsumowując dodał, że w ciągu ostatnich kilku tygodni największe bolączki telefonu, których nie udało się wykryć przed wysłaniem do recenzentów, zostały zidentyfikowane i firma potrzebuje tylko trochę więcej czasu, by je wyeliminować.