
Data wydania: 9 września 2024
Zero Hour jest taktycznym FPS-em, który pod względem mechaniki rozgrywki nawiązuje do znanych serii SWAT czy Rainbow Six. Produkcja została stworzona z myślą o sieciowym trybie wieloosobowym. Za jej opracowanie odpowiadają firmy M7 Productions oraz Attrito.
Zero Hour jest taktyczną, pierwszoosobową strzelanką, która pod względem rozgrywki przypomina cykle SWAT czy Rainbow Six. Produkcja została stworzona z myślą o sieciowym trybie wieloosobowym i kładzie nacisk na realizm. Tytuł został opracowany i wydany przez firmy M7 Productions oraz Attrito.
W Zero Hour jest pierwszoosobową strzelanką. Gracze wcielają się w członków zespołów bojowych. Produkcja kładzie na realizm i wymusza taktyczne podejście do realizowania zadań.
Rozgrywka różni się znacząco w zależności od tego, po której stronie jesteśmy – jeden zespół składa się z antyterrorystów, którzy szturmują kompleks i próbują uwolnić zakładnika (co ciekawe, postać ta ma swój własny rozum i może zacząć uciekać, jeśli nie będzie aktywnie pilnowana). Drugi to terroryści stojący za porwaniem – ich zadaniem jest obrona.
Drużyna atakujących rozpoczyna starcie od wizyty na trójwymiarowym, taktycznym stole, na którym widać mapę lokacji – możemy tam zaplanować swoje ruchy korzystając z trzech kolorów markerów. Gracze w tym zespole mogą też korzystać ze specjalnego sprzętu (np. tarcz) i mogą próbować np. wyłączyć prąd w kompleksie. Z kolei broniący się wykorzystują pułapki i gadżety, by wzmocnić pozycje obronne na mapie.
Każdy mecz składa się z trzech starć (rund). Warto przy tym odnotować, że obydwie drużyny mają ograniczoną ilość zasobów, które muszą wystarczyć na całą potyczkę – zarządzanie nimi ma więc kluczowe znaczenie.
W Zero Hour możemy grać wyłącznie z innymi. Podstawą rozgrywki jest sieciowy tryb wieloosobowy, w ramach którego rywalizujemy z drużyną innych graczy (5 vs 5).
Zero Hour posiada atrakcyjną, trójwymiarową oprawę graficzną. Deweloperzy postawili na realizm, który widać wyraźnie zarówno w projektach lokacji, jak i modelach poszczególnych postaci i używanego przez nie sprzętu. Całość jest uzupełniana przez wiarygodnie prezentujące się oświetlenie i system cienie.
Autor opisu gry: Bartosz Świątek
Platformy:
PC WindowsAngielskie napisy i dialogi
Ograniczenia wiekowe: 18+
Gry podobne:
Taktyczna sieciowa strzelanka Zero Hour po 4 latach wyszła z wczesnego dostępu. Wersja 1.0 wprowadziła do gry wiele nowości oraz ulepszeń.
gry
Marcin Bukowski
9 września 2024 21:04
SWAT 4 może nie doczekał się kontynuacji, ale w tym przeglądzie sprawdzam Police Stories i Zero Hour, jego duchowych spadkobierców. Opowiem Wam też o Panzer Knights, dziwnej, ale intrygującej grze czołgowej z Azji.
gry
Adam Kusiak
23 maja 2021 10:54
12 sierpnia w ramach wczesnego dostępu Steam zadebiutuje gra Zero Hour – taktyczna, sieciowa strzelanka FPP, wyraźnie inspirowana takimi cyklami, jak SWAT czy Rainbow Six. Planowo testy potrwają do stycznia 2021 roku.
gry
Miłosz Szubert
10 sierpnia 2020 12:35
Wymagania sprzętowe gry Zero Hour:
PC / Windows
Minimalne wymagania sprzętowe:
Intel Core i3-7100 3.9 GHz / AMD Ryzen 3 1200 3.1 GHz, 6 GB RAM, karta grafiki 2 GB GeForce GTX 750 Ti / Radeon R7 260X lub lepsza, 25 GB HDD, Windows 7/8/10 64-bit.
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Intel Core i7-4770K 3.5 GHz / AMD Ryzen 5 2600X 3.6 GHz, 12 GB RAM, karta grafiki 4 GB GeForce GTX 960 / Radeon R9 290 lub lepsza, 25 GB HDD, Windows 7/8/10 64-bit.
K@m@R Konsul
Premiera w lutym 2021? Musiała zajść pomyłka i chodzi może o luty 2023 bo gra na obecną chwile jest raczej w fazie pre-alfa.
Seba_18 Legionista
Gra spoko, serwery tragedia, co pare minut rozłącza. Firma photoncloudstatus zajmująca się serwerami w ogóle nie ogarnia sprawy.
sofort Legionista
Bardzo fajna gra, zdecydowanie gra sie lepiej niz w R6 ze względu na brak wszelkich niepotrzebnych gadżetów. Tylko taktyka i wykonanie gwarantuje sukces misji. Podoba mi sie, możliwość próby aresztowania wroga i duża losowość. Gram ze znajomymi i nie mieliśmy żadnych problemów z działaniem serwerów. Gra działa dobrze nawet w przypadku minimalnej konfiguracji sprzętowej.