
Data wydania: 28 kwietnia 2006
King of Fighters 2006 (alias King of Fighters: Maximum Impact 2) to sequel głośnego tytułu z przełomu 2004 i 2005 roku. Jest to zarazem kolejna gra z popularnej serii bijatyk, mającej swój początek w pierwszej połowie lat dziewięćdziesiątych XX wieku.
Gracze
King of Fighters 2006 (alias King of Fighters: Maximum Impact 2)to sequel głośnego tytułu z przełomu 2004 i 2005 roku. Jest to zarazem kolejna gra z popularnej serii bijatyk, mającej swój początek w pierwszej połowie lat dziewięćdziesiątych XX wieku.
Gra operuje całkowicie w środowisku 3D, a twórcy wycisnęli z silnika maksimum możliwości. Dzięki temu mamy okazję oglądać naprawdę znakomite efekty graficzne. Do dyspozycji mamy ponad dwudziestu wojowników i wojowniczek. Do łask wrócili twardziele, znani z poprzednich części – Kula Diamond i Bill Kane, pojawiają się również nowe twarze – Luis Meyrink i Nagase. Zmiany widoczne są także w systemie walki – combosy w grze zmieniają się równolegle z naszymi postępami. Udostępniono również nowe techniki kontrataków i blokowania ciosów rywala.
To jeszcze nie koniec nowości, bowiem autorzy dodali kilka nowych opcji rozgrywki. Pierwsza z nich, czyli tryb Story, pozwala na wybranie jednej z postaci i poprowadzenie jej drogą krwi i chwały. Dla każdego wojownika przygotowano odrębną, ciekawą historię. Versus to z pozoru zwykła walka jeden na jednego, jest jednak coś co różni ten sposób rozgrywki od większości spotykanych. Otóż można przed walką zaznaczać opcje, tworzące duety lub większe zespoły walczące przeciw sobie, można również wybrać nagrody do odblokowania po wygranym pojedynku – ukryte postaci, szkice, bonusy itd. Mamy też tryb Challenge, podzielony na cztery kategorie: Time Attack (pokonanie jak największej liczby przeciwników w określonym czasie), Survival (dwustu rywali do pobicia bez możliwości odnowienia energii), Competition (seria mini-gier w których trzeba niszczyć przeszkody w postaci samochodów, czołgów i innych obiektów) oraz Mission (seria pojedynków z nałożonymi ograniczeniami np. zakaz kopania).
Autor opisu gry: Radosław Grabowski
Platformy:
PlayStation 2Angielskie napisy i dialogi
Producent: SNK
Wydawca: UTV Ignition Entertainment
Ograniczenia wiekowe: 12+
Gry podobne:



15GIER
Seria zręcznościowych bijatyk 2D. Cykl stworzony został przez japońskie studio SNK jako odpowiedź na popularność takich marek jak Street Fighter czy Mortal Kombat. Obecnie prawa własności intelektualnej do marki znajdują się w posiadaniu firmy SNK Playmore.
Na podstawie cyklu bijatyk King of Fighters, liczącego sobie już trzynaście jeden lat, została m.in. przygotowana seria anime, emitowana w latach 2006-2007. Obecnie azjatycka wytwórnia filmowa Double Edge Entertainment oświadczyła, że nabyła prawa do stworzenia ekranizacji gry spod znaku King Of Fighters.
pozostałe
Katarzyna Grysiewicz
29 maja 2007 09:06
Najświeższa część słynnej serii The King of Fighters oznaczona została symbolem 2006 i zadebiutuje w krajach zachodnich w ciągu kilku najbliższych miesięcy (japońska premiera już za trzy dni). Jednak developerzy owego tytułu nie myślą wyłącznie o platformie PlayStation 2, której zadedykowali nowe dzieło, ponieważ w ich planach pojawiła się właśnie również kieszonkowa konsola DS.
gry
Radosław Grabowski
25 kwietnia 2006 12:05
Dwuwymiarowa od momentu swojego powstania w 1994 roku seria The King of Fighters najwyraźniej na dobre uległa przeniesieniu w modny świat 3D. Nową jakość zapoczątkowała pozycja o nazwie King of Fighters: Maximum Impact, a ideę tę na pewno rozwinie The King of Fighters 2006 (dotychczas projekt ów nosił tytuł King of Fighters: Maximum Impact 2).
gry
Radosław Grabowski
30 marca 2006 07:55
Wymagania sprzętowe gry King of Fighters: Maximum Impact 2:
PlayStation 2
Wspiera:
karta pamięci 8 MB
Średnie Oceny:
Średnia z 35 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.