SUN: Soul of the Ultimate Nation to kolejny, po MU Online, przedstawiciel gatunku MMOcRPG przygotowany przez koreańską firmę Webzen z myślą o ogólnoświatowym rynku (w tym europejskim). Zdaniem twórców jest to pierwszy produkt, który łączy mechanikę rozgrywki znaną z konsolowych gier akcji z rozwiązaniami typowymi dla klasycznego MMOcRPG. Przez konsolowe akcenty autorzy rozumieją głownie bardzo dynamiczną i zręcznościową walkę (hack & slash) oraz uproszczony model zabawy, przez MMO olbrzymi i zróżnicowany świat fantasy stworzony na średniowieczną modłę, w którym setki osób może tworzyć swoich awatarów i wpływać na jego wygląd i rozwój. Tłem dla poczynań wszystkich grających jest konflikt pomiędzy Nieśmiertelnym Imperatorem Schwarzem, a Ignisem, liderem sił rebelianckich, który założył elitarne siły zbrojne mające zapobiec dalszej ekspansji niszczycielskiego Imperium Schwarza.
Zasadniczo, podobnie jak np. w Guild Wars czy Dungeons & Dragons Online uniwersum gry zostało podzielone przez twórców na dwie części. Pierwsza z nich to obszary stałe (persistent space), w których kwitnie rozgrywka socjalna, gracze handlują, tworzą przedmioty, zakładają gildie etc. Druga to instancje (obszary generowane na pewien okres czasu dla potrzeb gracz lub graczy), gdzie walka odgrywa największe znaczenie – to tu eksplorujemy tajemne labirynty, wykonujemy też setki zadań, misji i questów i toczymy boje z napotkanymi potworami i innymi NPCtami. W grze znajdziemy też specjalne areny do walki PvP od 20 do 40 osób.
SUN oferuje pięć różnych klas postaci, każda o własnych, odmiennych cechach charakterystycznych i zastosowaniu, m.in.: wojownika o ogromnej fizycznej (Berserker), specjalistkę w użyciu przeróżnych broni (Valkyrie), czy upadłego demona o dużych mocach magicznych (Shadow). Oczywiście prócz tego gracze mogą wybrać swojej postaci rasę, płeć, czy budowę ciała, a w czasie właściwej rozgrywki dowolnie ją rozwijać i wyposażać w dostępne uzbrojenie.
Gra została wyposażona w nowoczesny trójwymiarowy silnik graficzny (wykorzystuje on m.in. system SpeedTree), który gwarantuje pozytywne doznania wizualne podczas naszych przygód. Ścieżkę dźwiękową stworzył Howard Shore, czyli kompozytor, który skomponował muzykę do filmowej trylogii The Lord of the Rings.
Autor opisu gry: Mariusz Klamra
Platformy:
PC Windows
Producent: Webzen Inc.
Wydawca: Webzen Inc.
Ograniczenia wiekowe: 12+
Gry podobne:
26 czerwca 2006
Czy SUN odniesie sukces – szczególnie u nas? Niby koła tu nie wynaleziono, ale wygląda na to, że Webzen ma bardzo konkretną i spójną wizję tego, co chce osiągnąć. Przy czym MMORPG-ów ze wschodnimi akcentami nie ma w Europie zbyt wielu.
Przedstawiciele firmy Webzen, specjalizującej się w grach z gatunku MMO, poinformowali o przesunięciu daty beta testów jednej ze swoich produkcji, SUN: Soul of the Ultimate Nation. Testy, zaplanowane pierwotnie na 2 maja, odbędą się dwa tygodnie później, 15 maja. Jako powód opóźnienia podano przedłużające się prace nad implementacją funkcjonalności Mission Competing System.
gry
Maciej Myrcha
25 kwietnia 2006 10:22
Średnie Oceny:
Średnia z 243 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
zanonimizowany746455 Junior
Gra jest wprost rewelacyjna!!
Ma coś z MU Online / Archlorda / i Guild Wars
odwzorowanie postaci jest przepiekne skille widowiskowe 11/10 :))
I na domiar wszystkiego wchodzi Update Z dodatkowymi terenami i nowa postacią Shadow :)
taki assisin's Creed online ;p
oto plakacik nowego update:
http://image.webzen.com/Global/SUN/event/100804_MajorUpldateInAgust/event_img01.jpg
FranPL Pretorianin
czy da się normalnie grać bez kupowania jakiś pierdół z item shopu??
QuikcShare Legionista
grałem dość sporo w SUNa na open becie i teraz po wprowadzeniu EP 2, i mogę powiedzieć że gra była by bardzo dobra gdyby nie to że 'webzen" ma ogromny problem z wy-balansowaniem postaci, po wprowadzeniu EPISODU II-go nadal jest to niedopracowane co nieco psuje całą zabawę ponieważ jeżeli chcemy coś osiągnąć musimy mieć party, a dla niektórych klas jest to nie lada problem, na pvp też jest różnie z tymi skilami, co nie pozwala nam w pełni cieszyć się z dowolnie wybraną postacią/klasą
@FranPL tak da się normalnie grać bez kupowania przedmiotów z item shopa, na noob lvl`ach można się tym nie przejmować powiedzmy od 1-90lvla możemy sobie odpuścić alchemię ale 90-150 trzeba zapatrzeć się już w elite sety co na zł z moich obliczeń wychodzi czysty bez ulepszeń ponad 400zł ;]
przedmioty do jego scraftowania dropi się w grze, troche to zajmie czasu zanim się zbierze na elementów na taki set.
mam nadzieje że moja wypowiedź nie odbiega od tego co się dzieję naprawdę w SUNie :D
to jest moja wypowiedź, napisałem to co zauważyłem pod czas mojej gry, lvl wbija się szybko za pomocą questów, sam w tydzień wbiłem 98 elementalitkę, co nie jest wyczynem :D da rade szybciej osiągnąć taki poziom
Pozdrawiam
zanonimizowany208826 Generał
Gra ma ponownie wystartować. Może to będzie chwilowy zapał graczy , zależy czy wprowadzono zmiany w grafice itd, to może wpłynąć pozytywnie lub negatywnie na starych graczy.
Ja chętnie zagram jak już wystartuje. Podobno ma ruszyć około 10 marca, ale nie wiadomo co do tego czasu się wydarzy.
zanonimizowany208826 Generał
Pobieram te grę tak jakbym pobierał jakiegoś wirusa, nie żeby to był wirus ale pobieranie jest dość dziwne. W pewnym sensie skomplikowane dla dzisiejszych dzieci przyzwyczajonych do jednego kliknięcia. Mam nadzieję że warto , nawet by pograć jeden dzień to dla mnie dużo jak na przetestowanie.