

Stargunner PC
Stargunner to strzelanina kosmiczna stworzona przez firmę Apogee w 1996 roku. Mimo, że akcję gry obserwujemy z boku, program ma wiele wspólnego z innym produktem tego koncernu – Raptor: Call of the Shadows.
Stargunner Premiera PC
19listopada1996
producent: Apogee Software wydawca: Apogee Software
Angielskie napisy i dialogi
Stargunner to strzelanina kosmiczna stworzona przez firmę Apogee w 1996 roku. Mimo, że akcję gry obserwujemy z boku, program ma wiele wspólnego z innym produktem tego koncernu – Raptor: Call of the Shadows.
Program został podzielony na cztery epizody, o łącznej liczbie trzydziestu czterech poziomów. Na każdym z nich czeka nas mnóstwo strzelania do myśliwców wroga oraz zlokalizowanych na ziemi stacjonarnych środków obronnych. Oczywiście, jak na klasyczną strzelaninę przystało, w grze nie zabrakło również tzw. „bossów”, których wyeliminowanie sprowadza się do atakowania ich czułych punktów, unikając przy tym gradu pocisków wypluwanych w kierunku naszego samolotu. W trakcie zmagań gracz może zbierać zielone kryształki, które pełnią rolę lokalnej waluty. Podobnie jak w Raptor: Call of the Shadows, za zebrane pieniądze wyposażymy nasz statek w bogaty arsenał środków zagłady. Ulepszenia istniejących broni można również zbierać w postaci bonusów, uzyskiwanych po zniszczeniu niektórych pojazdów wroga.
Stargunner jest grą bardzo widowiskową od strony wizualnej. Złożone z trzech planów tło, bogate w detale i zróżnicowane statki, jak również efektowne wybuchy przypadną do gustu wszystkim fanom strzelanin. Na uwagę zasługuje również muzyka, świetnie dobrana do morderczego tempa akcji i efekty dźwiękowe, opływające w dużą liczbę odgłosów związanych z anihilacją przeciwników.
Ostatnia modyfikacja 20 lutego 2024
Tryb gry: single player
Ocena użytkowników: 6,7 / 10 na podstawie 27 głosów czytelników.
Wymagania wiekowe Stargunner: 12+