
Data wydania: 29 listopada 2007
Spaceforce Captains jest przedstawicielem strategicznych gier turowych z akcją umiejscowioną w przestrzeni kosmicznej. Celem gracza jest przede wszystkim rozwój własnej cywilizacji poprzez ekspansję, badania naukowe i rozbudowę gospodarczą.
Gracze
Spaceforce Captains jest przedstawicielem strategicznych gier turowych z akcją umiejscowioną w przestrzeni kosmicznej. Celem gracza jest przede wszystkim rozwój własnej cywilizacji poprzez ekspansję, badania naukowe i rozbudowę gospodarczą.
Gracz może przejąć kontrolę nad jedną z trzech stron konfliktu, które udostępnia program: Earth Military Directorate (E.M.D.), Alreani States lub ORD Dominion. Pierwsza z nich wywodzi się z Ziemi, a jej powstanie wymuszone zostało odkryciem faktu, że ludzkość nie jest jedyną formą życia w kosmosie i wraz z natknięciem się na inne rasy zamieszkujące galaktykę należy się zorganizować. Dwie pozostałe to cywilizacje obcych, pochodzące spoza naszego systemu słonecznego.
Spaceforce Captains oferuje trzy kampanie, które łącznie składają się z dwudziestu czterech misji. Podstawą mechaniki gry są stacje kosmiczne. To te obiekty konstruujemy na nowo podbitych terytoriach i to one odpowiadają za produkcję okrętów bojowych czy werbunek załóg, a także umożliwiają rozwój ponad dwustu dostępnych w grze technologii. Oprócz tego kluczowe dla przebiegu rozgrywki jest także zbieranie surowców, które pozyskuje się głównie z asteroidów, jak również toczenie gwiezdnych batalii z udziałem licznych jednostek.
Cechą wyróżniającą Spaceforce Captains spośród innych tytułów tego typu są także elementy role-playing. Otóż każda z cywilizacji ma dostęp do tytułowych kapitanów. Są to osobnicy obdarzeni specjalnymi talentami i umiejętnościami, które w trakcie gry mogą być rozwijane. Dzięki temu stanowią oni materiał na doskonałych dowódców kosmicznych flotylli mogących bezpośrednio wpłynąć na wynik bitew. Każdy z nich, a jest ich w grze ponad 120, posiada również własną biografie i charakterystykę.
Gra posiada tryb multiplayer i pozwala na rozgrywanie potyczek przez Internet. Autorzy dołączyli też edytor map.
Autor opisu gry: Mariusz Klamra
Platformy:
PC WindowsAngielskie napisy i dialogi
Producent: Provox Multimedia Studio
Wydawca: JoWooD Entertainment AG
Polski wydawca: Axel Springer Polska
Mamy dobre wieści dla fanów kosmicznych strategii. Firma Dreamatrix Game Studios ujawniła właśnie swój najnowszy projekt, którym okazała się turówka Spaceforce Constellations.
gry
Adrian Werner
12 września 2011 10:15
Popularne pliki do pobrania do gry Spaceforce Captains.
trainer Spaceforce Captains - +14 Trainer - 20 lutego 2008
trainer Spaceforce Captains - v1.2 +14 Trainer - 2 kwietnia 2008
patch Spaceforce Captains - v.1.2 ENG - 5 lutego 2008
demo Spaceforce Captains - - 21 lutego 2008
trainer Spaceforce Captains - Unlocker - 8 stycznia 2008
Wymagania sprzętowe gry Spaceforce Captains:
PC / Windows
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.6 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 3 GB HDD, Windows XP/Vista.
Średnie Oceny:
Średnia z 74 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
zanonimizowany553873 Generał
taka sobie gierka kampanie nie są tak ciekawe jak w Heroesach, ale da się grać.
Gromb Generał
a miało być tak miło, a tak: masa błędów i to nieszczęsne wieszanie systemu po 10 min grania(pozostaje tylko twardy reset)
Odradzam, nawet wersje demo. szkoda nerwów i rozczarowania
Gromb Generał
przeważnie daję grze kolejną szansę. Tak było i tym razem. Było i się skończyło. Ponieważ gra nie pozwala się "polubić", chociaż naprawdę się starałem. Jednak po 6 "twardych" restartach komputera wylleciała z dysku i nie wróci wcześniej, jak nie pojawi sie patch 1.3, ale z tego co czytałem na forach i ze wszystkich znakó na niebie i ziemi wynika, ze to ma małe szanse na realizację. Szkoda gra ma potencjał, ale niewykorzystany i źle oszlifowany.
Krótki opis, bo pewnie innego bardziej szczegółowego nie znajdziecie.
Trzy rasy, kalka Heroes V w każdym calu (budowa stacji kosmicznych, ich cena, jednostki, umiejętnosci kapitanów- wszystko skopiowane w klimacie S-F). Niestety mapy koszmarnie nieczytelne, opisy umiejętności opisane w taki sposób, że trudo czasami wiedzieć po co komu to lub jak to działa.
Pierwsze rozczarowanie- tutorial kończy się pokonaniem stacji kosmicznej wroga. No właśnie kończy się podbiciem, hmmm... definitywnie, bo wyjść z podbitej stacji można tylko w jeden sposób: Alt+F4.
Gra potrafi radośnie wywalić cały system, przypomina to problem z cultystą w WH 40k: Chaos Gate, tyle że ten ostatni wywalał do windy a nie robił resa.
Wiele rzeczy wymaga poprawek i widać że było robionych na szybko. Niestety. Nuda panowie, nuda i wtórność. Bez dobrego patcha, gra zupełnie niegrywalna. Podobno na chwile obecna nie można jej ukończyć (nie doszedłem tak daleko, więc tylko cytuję tych, którzy grali w nią dłużej).
tyle. Pretendent do kaszanka zone w CDA.
zanonimizowany607890 Pretorianin
Dla odmiany ja powiem że gra jest dobra. Nawet bardzo dobra. Posiadam wersję z gazetki "KŚ GRY EXTRA" o Mass Effect i muszę powiedzieć że to najlepszy klon heroesów jakiego widziałem w życiu. Daję ocenę 8\10, bo pod koniec trochę nudzi, ale ogólnie gra jest niezła.
piotreksik23 Konsul
W pełni zgadzam sie z yebisu. Idealnie podsumował tą grę, nic dodać nie ując, tylko troszkę przesadził z ocenami dla grafiki i dzwięku. Moim zdaniem:
grafika 5/10
dzwięk 4/10
grywalność 2/10
Gromb z kolei również dał trafny komentarz, z tymże u mnie gra była bardzo stabilna.
Największą wadą programu - jak już koledzy wyżej wspomnieli - jest powolna rozgrywka, nuda, nieczytelne mapy. Gra w ogóle niegrywalna. Usunąłem w czwartym scenariuszu pierwszej kampanii.