Snow to ekonomiczna gra o kontrowersyjnej tematyce. W tytule tym, jako mafijny boss budujemy, bowiem podziemne imperium handlujące zakazanymi towarami i narkotykami. Przy współpracy najmowanych przez nas gońców możemy wytwarzać, przemycać oraz dystrybuować nielegalne „dobra” na terenie Stanów Zjednoczonych, Meksyku oraz Kolumbii. Podczas pięcia się na szczyt przestępczego półświatka korzystamy także z usług różnego rodzaju przydatnych instytucji, jak skorumpowane firmy prawnicze czy nocne kluby służące nam za pralnię brudnych pieniędzy. Nie zabrakło także standardowej opcji „znikania” naszych głównych rywali handlowych, co pozwala nam na dalsze poszerzanie swoich udziałów w rynku mając – przynajmniej chwilowo – spokój z konkurencją. Nasza organizacja oparta jest na odpowiednich ludziach, co stawia grającego przed wyzwaniem należytego doboru osób do zespołu i przydzielania im właściwych ról. Pozycja często nagradza także wysiłki gracza, udostępniając nieustannie coraz to nowsze postacie i niezbędny im do pracy ekwipunek.
Akcja toczy się na już wspomnianych terenach obu kontynentalnych Ameryk. Grę zaczynamy na początku roku 1975 roku jako Johnny Morrel, były aktor który zrezygnował ze swych marzeń o gwiazdorstwie i z kilkoma uncjami prochów na sprzedaż postanowił wzbogacić się w nieco łatwiejszy sposób. Na rozkręcenie naszego narkobiznesu mamy dokładnie 10 lat, które zapisały się w historii jako złoty okres przemytu twardych narkotyków (gł. kokainy) do USA. Podczas grania odsłaniana jest nam również nieliniowa fabuła, na której kierunek rozwoju możemy wpływać naszymi działaniami. Historia opowiadana jest poprzez wykorzystanie innowacyjnej formy komiksowej realizowanej w cell-shadingu.
Autor opisu gry: Piotr Bielatowicz
21 kwietnia 2017
Early Access nie cieszy się zbyt dobrą renomą wśród graczy – jest to „zasługa” głównie tych gier, które powstają w nieskończoność, nadużywając cierpliwości użytkowników Steama. Postanowiliśmy przyjrzeć się najstarszym rezydentom wczesnego dostępu.
Co wiedzieliśmy już w ubiegły wtorek, zostało właśnie potwierdzone. Mianowicie korporacja Take 2 Interactive postanowiła anulować projekt o nazwie Snow, realizowany dotychczas z myślą o komputerach osobistych PC i konsolach Xbox. Chociaż przedstawiciele owej firmy nie mówią tego wprost, to powodem zapuszkowania przedsięwzięcia jest najwyraźniej sprawa klasyfikacji wiekowej gry.
gry
Radosław Grabowski
7 czerwca 2006 15:32
Absencja gry Snow podczas tegorocznej edycji targów E3 okazała się nieprzypadkowa. Przedstawiciele niemieckiego oddziału koncernu Take-Two Interactive poinformowali wczoraj, że dalsze prace nad programem zostały przerwane, co oznacza anulowanie projektu.
gry
Krystian Smoszna
30 maja 2006 09:37