Wyszukiwarka gier
Shade: Gniew Aniołów

Shade: Gniew Aniołów

PC

Shade: Wrath of Angels

po premierze

Data wydania: 1 października 2004

Przygodowe, TPP, Przygodowe gry akcji, Singleplayer

Shade: Wrath of Angels to utrzymana w konwencji horroru gra akcji z widokiem z perspektywy trzeciej osoby autorstwa studia Black Element Software. Gracze wysłani zostają do małego miasteczka w Europie, gdzie zaczynają dziać się nadnaturalne zjawiska. Ich zadaniem jest rozwikłać starożytną zagadkę, jaka kryje miejscowość oraz jej okolice.

7.0

GRYOnline

7.4

Gracze

OCEŃ
Oceny

Shade: Wrath of Angels to przygodowa gra akcji z widokiem z perspektywy trzeciej osoby, dedykowana graczom o mocnych nerwach. Akcja toczy się w małym, prowincjonalnym europejskim miasteczku. Gracz przybywa tu jako wysłannik samego Watykanu w celu wyjaśnienia doniesień miejscowego księdza o rzekomym cudzie. Już w chwili, gdy wysiada z pociągu czuje, że coś wisi w powietrzu, coś w tym miejscu jest nie tak. Niedługo, kiedy znajduje księdza, który zawiadomił o cudzie, w kałuży krwi ze śladami zębów na szyi, jego przeczucia wydają się całkowicie potwierdzać. Rzekomy cud okazuje się nie być dziełem sił dobra. W tym momencie zaczyna się właściwa rozgrywka, musimy odkryć starożytną zagadkę, którą kryje miasteczko i jego okolice. Shade to połączenie interesującej fabuły, dynamicznej walki oraz licznych zagadek. Do przejścia czeka ponad 50 poziomów, umiejscowionych m.in. w opuszczonej wiosce, bazie wojskowej i jej sekretnych laboratoriach, starym zamku templariuszy, diabelskiej wieży, przeklętej kopalni i wielu innych miejscach rodem z najstraszniejszego horroru. Przed nami liczni demoniczni przeciwnicy, a w naszych rękach szereg rzeczywistych broni oraz wiara, święcona woda i krucyfiks. Shade: Wrath of Angels posiada wyrafinowaną trójwymiarową oprawę graficzną, a całość przepełniona jest wszechobecnym klimatem grozy.

Czytaj więcej

Platformy:

PC Windows

PC WindowsPolskie napisy i dialogi

Producent: Black Element Software

Wydawca: Fulqrum Games / 1C Entertainment

Polski wydawca: Cenega S.A.

Publicystyka

7.0
dobra

Recenzja GRYOnline

Shade: Gniew Aniołów

„Shade: Wraith of Angels” zapewnia sporo godzin dobrej zabawy dla tych, którzy lubią platformówki 3D w klimatach grozy. Wrażenia z gry przypominają mi sinusoidę. Raz patrzyłem zachwycony, raz śmiałem się do rozpuku.

Shade: Gniew Aniołów - recenzja gry
Recenzujący:
Piotr Deja
Platforma:
PC Windows PC Windows
Data recenzji:
29 października 2004
Opinie

18 sierpnia 2004

Shade: Gniew Aniołów - przed premierą

Główny bohater to były najemnik, wynajęty w roli detektywa przez Watykan. Do Stolicy Piotrowej dociera informacja o rzekomym cudzie, jaki miał mieć miejsce w niewielkim miasteczku, gdzieś w północnej Europie, a cuda w XXI wieku to sprawa podejrzana.

Shade: Gniew Aniołów - przed premierą

Wiadomości

Muzyka z Shade: Gniew Aniołów pod choinkę

Z okazji zbliżających się świąt producent gry akcji zatytułowanej Shade: Gniew Aniołów, studio Black Element Software wraz z wydawcą, dobrze nam znaną firmą Cenega Publishing postanowił udostępnić wszystkim zainteresowanym oficjalny soundtrack z omawianej produkcji.

gry

Włodarczak Adam

19 grudnia 2004 15:52

Muzyka z Shade: Gniew Aniołów pod choinkę

Poradnik: Shade: Wrath of Angels

Poradnik do gry Shade: Wrath of Angels to przede wszystkim dokładny opis przejścia wszystkich poziomów, poprzedzony informacjami o samouczku dostępnym w grze, oraz rzeczach, których w przewodniku nie było, a wystąpią w grze później.

pozostałe

Redakcja GRYOnline.pl

12 listopada 2004 20:27

Poradnik: Shade: Wrath of Angels

Gra Shade: Wrath of Angels ozłocona

Shade: Wrath of Angels, przygodowa gra akcji z widokiem z perspektywy trzeciej osoby, dedykowana graczom o mocnych nerwach, uzyskała tzw. złoty status – poinformowali przedstawiciele światowego wydawcy, Cenega Publishing. Premiera tego ciekawie zwiastującego tytułu zapowiedziana została na 1 października, br.

gry

Włodarczak Adam

31 sierpnia 2004 11:15

Gra Shade: Wrath of Angels ozłocona

Cenega na targach European Games Network

Doskonale znany polskim graczom wydawca Cenega Publishing zapowiedział swoją obecność na tegorocznych targach European Games Network (EGN), odbywających się w Londynie w dniach 1-3 września, br. Na stanowisku 409 zaprezentowane zostaną nadchodzące pozycje naszego dystrybutora, prężnie działającego również poza granicami Polski (m.in. Wielka Brytania, Węgry, Czechy i Słowacja).

gry

Włodarczak Adam

10 sierpnia 2004 12:34

Cenega na targach European Games Network

Dwie nowe pozycje od Cenegi na konsolę

Znana skądinąd firma Cenega, zapowiedziała wypuszczenie dwóch nowych pozycji na mobilną/przenośną konsolę N-Gage. Pierwszy tytuł to rasowy RPG, drugi zaś jest mieszanką (zapewne iście wybuchową!) gry akcji, horroru i dobrej przygodówki.

gry

Włodarczak Adam

8 czerwca 2004 18:27

Dwie nowe pozycje od Cenegi na konsolę

Cenega na targach ECTS

Do grona wydawców, którzy zapowiedzieli swoje przybycie na tegoroczne targi ECTS (Londyn; 27-29 sierpnia), dołączyła właśnie firma Cenega. Wszyscy odwiedzający rzeczoną ekspozycję będą mogli zobaczyć na jej stoisku cztery produkcje, dedykowane popularnym PeCetom, aczkolwiek możliwe jest, iż owa korporacja zaprezentuje podczas targów kilka innych pozycji, zaliczających się do serii Games4U.

gry

Arkadiusz Bartnik

9 sierpnia 2003 09:15

Cenega na targach ECTS

Shade dopiero w przyszłym roku

Rynkowy debiut gry Shade: Wrath of Angels został przesunięty przez jej wydawcę - firmę Cenega Publishing - na przyszły rok (całość miała pierwotnie ukazać się już w czerwcu). Głównym powodem, dla którego ta przygodowa gra akcji/TPP nie ukaże się zgodnie z planowanym terminem, jest (cytuję) "konieczność dopracowania niektórych elementów programu, tak żeby sprostał wysokim oczekiwaniom graczy"...

gry

Krzysztof Bartnik

24 maja 2003 09:50

Shade dopiero w przyszłym roku

Cenega Publishing – plany na targi E3

Już za niecałe dwa miesiące, tj. w dniach 14-16 maja, na terenie Los Angeles odbędą się Targi Elektronicznej Rozrywki E3. W związku z tym kolejne firmy zapowiadają swoje przybycie oraz zdradzają listę tytułów, które zamierzają pokazać graczom. Jedną z nich jest Cenega Publishing, a oto nazwy gier, jakie będziemy mogli zobaczyć (i w jakie zagramy) odwiedzając jej stoisko.

gry

Krzysztof Bartnik

25 marca 2003 10:28

Cenega Publishing – plany na targi E3

Shade: Wrath of Angels – konkrety o najnowszej grze Cenegi

Przypominam, że w chwili kiedy firmy Black Element Software oraz Cenega zapowiadały tą grę nosiła ona tytuł Nefandus i tak na dobrą sprawę informacje, które przedstawiono nie dawały pełnego obrazu o niej. Obecnie, kiedy firma Cenega uruchomiła oficjalną stronę internetową Shade: Wrath of Angels, możemy już przedstawić cały obraz tej produkcji.

gry

Przemysław Bartula

6 sierpnia 2002 08:58

Shade: Wrath of Angels – konkrety o najnowszej grze Cenegi

Pliki do pobrania

Popularne pliki do pobrania do gry Shade: Gniew Aniołów.

Kody i triki

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry Shade: Gniew Aniołów:

PC Windows

PC / Windows

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 512MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 4 lub lepsza), 4 GB HDD.

Oceny gry

Średnie Oceny:

7.0

Ocena GRYOnline.pl

Średnia z 1 ocen gry wystawionych przez Recenzentów i Redaktorów GRYOnline.pl, Ekspertów i wybranych Graczy.

Oceny Recenzentów i Expertów
7.4

Ocena Graczy

Średnia z 675 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.

Oceń Grę

Oceny Recenzentów i Ekspertów

7.0
PC

Piotr Deja

Recenzent GRYOnline.pl

2004.10.29

„Shade: Wraith of Angels” zapewnia sporo godzin dobrej zabawy dla tych, którzy lubią platformówki 3D w klimatach grozy. Wrażenia z gry przypominają mi sinusoidę. Raz patrzyłem zachwycony, raz śmiałem się do rozpuku.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2019-05-13
15:49

hinson Generał

👎

Ta gra jest nudna jak flaki z olejem! Jak napisal chriso nie tylko chodzi o to ze nie ma postaci niezaleznych. Ale az sie prosilo o to aby zaimpletowac w ta gre chociaz proste elementy cRPG, aby przynajmniej mozna bylo rozwijac statystyki glownego bohatera i potwora. Wtedy gra bylaby troche ciekawsza.
A tak lazimy po tych poziomach, walczac przewaznie z tymi samymi wrogami, tylko z nalozonymi innymi tekstorami na potrzeby danego swiata.
Przemiana w potwora jest uzyteczna tylko podczas niektorych walk z wiekszymi bosami. Jednak zeby nie bylo za latwo, to wystarcza dwa uderzenia np mieczem przez przeciwnika i wracamy do zwyklej postaci.
Zaklecia kupowane za lzy sa kompletnie nie przydatne! Trzeba zamienic sie w potwora, wybrac zaklecie, nacisnac 0 na klawiaturze, wycelowac we wroga i rzucamy kule ognia. Tylko zanim to zrobimy, przeciwnik juz przy nas bedzie, dupnie nas dwa razy mieczem i wracamy do postaci czlowieka i dupa z rzucenia zaklecia!
Zamiast tych zaklec powinny byc elementy cRPG zebysmy mogli za zbierane lzy, np podnosic punkty zycia bohatera, ulepszac np miecz magiczny zeby zadawal wieksze obrazenia, zwiekszyc dlugosc czasu bycia potworem, zwiekszyc jego odpornosc na obrazenia, zwiekszyc sile zadawanych ciosow itd.
Bez elementow cRPG mamy zwykla gre przygodowa z elementami akcji, czasami frustrujacymi walkami z bosami i ogromna nuda przez praktycznie cala gre!
Broni tez nie jest za wiele. Najlepszy jest szpon ktorego dostajemy w koncowych etapach w Egipcie, potem miecz magiczny, pistolet i kusze.
Reszta broni pozostawianych przez pokonanych wrogow jest bezuzuteczna!
Jednak do pistoletu i kuszy trzeba oszczedzac amunicje i strzaly, bo sklepu nie ma w kazdym poziomie a tylko tam sie amunicja uzupelnia.
Jak juz dali miecz, to mogli tez dac tarcze aby moc lepiej blokowac ciosy, jak jest kusza to mogli dac tez luk, jak jest pistolet to tez mogli dac jeszcze jakis karabin. I to by juz starczylo.
Najciekawsze swiaty to sredniowiecze i ta kraina cieni ktora niestety jest krotka i widac ze Pepikom juz zabraklo pomyslow na rozwiniecie tego swiata. Najnudniejszy i najbardziej monotonny swiat to Egipt.
Jak dla mnie koncowa ocena to 4/10 i nie polecam tej gry.
Nie dziwie sie ze gra zostala zjechana przez recenzentow na zachodzie a w Polsce dostala 7/10 tylko dlatego ze Cenega to wydala!

Komentarz: hinson
2019-05-27
23:32

hinson Generał

👎

I jeszcze jedno. Nie bede spoilerowac ale ostatni boss jest prawie NIEMOZLIWY DO POKONANIA!!! Tak to prawda prawie pol dnia sie z dziadem meczylem i pokonalem go tylko dlatego ze mozna wykorzystac BUGA zeby to zrobic!!!
A zeby ten bug wykorzystac to trzeba stanac miedzy plytka a pusta przestrzenia ale tak zeby nie wpasc w przepasc. Wtedy przeciwnicy sie zatrzymuja i nie podchodza do gracza. Boss musi byc na tyle blisko zeby go zaczac naparzac mieczem i nic nie zrobi!
W bezposredniej walce nie ma sie zadnych szans bo boss jest tak silny ze dwa jego celne uderzenia sprawiaja ze nasz herosik zdycha od razu!
Napisze tak. Nasrane we lbie mialy te przeklete pepiki projektujac finalowa walke!!!

Komentarz: hinson
2020-11-20
23:45

LukasArt83 Legionista

LukasArt83

To chyba moja pierwsza gra w jaką dane mi było zagrać. Miałem 22 lata. Wcześniej nie grałem w nic. I pamiętam, że bardzo miło mi się grało. Miałem wrażenie, że grafika jest przepiękna.
Z dzisiejszej perspektywy potwierdzam: to było tylko wrażenie ;)

Komentarz: LukasArt83
2021-11-01
18:40

Hauka Pretorianin

Hauka
😜

fajna gra taki trochę męski tomb rider ale nie zachwyca mnie tym drętwym sterowaniem i ograniczonymi kombosami.. fajna fabuła fajne lokacje udźwiękowienie też na "poziomie" jeśli ktoś wie o co mi chodzi// :) jednak tak jak wspomniałem według mnie całą rozgrywkę niweluje to koszmarne sterowanie rodem z bubsy 3d, ten kolo 50?%? gry skacze przez platformy jak mario a twórcy nie potrafili tego zaimplementować... !!!! non-stop ginie albo robi jakieś dziwne wygibasy przez co nie mam pojęcia co się dzieje na tym ekranie. hhym swoją drogą.. taki mały żarcik: Chyba tylko Czesi są w stanie zrobić grę o skakaniu przez platformy i to spier***** no serio.

Komentarz: Hauka
2024-03-29
22:56

zanonimizowany1395350 Centurion

💩

Jest beznadziejnie żałowo, To jest jakiś żal, chodzimy jakimś typem z mieczem i pistoletem jedynie, chyba czasami można jakąś dźide dorwać, zamieniamy sie w jakiegoś DEMONA żalu, nudna, przewidywalna, żałowa, i na końcu sie okazuje ze wszystko sie śniło Bohaterowi i przyjezdza pociągiem do brata który stoi na stacji masakra, ten tytuł powinien sie nazywać SHADE GNIEW ŻALÓW i co ciekawe wcześniejsze plany miały być że jest sporo broni a skończyli na 1 pistolecie i mieczu żal, niektóre etapy są wkurzające żal

Komentarz: zanonimizowany1395350

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl