Seria gier Ubisoft's Naruto
Ewolucja serii Ubisoft's Naruto
2008
Naruto: The Broken Bond
2007
Naruto: Rise of a Ninja
Naruto: The Broken Bond
18 listopada 2008
Bijatyki, Internet, Manga i anime, Multiplayer, Naruto, Ninja, Podzielony/wspólny ekran, Seriale animowane, Singleplayer, Tytuły ekskluzywne Xbox.
Łącząca elementy trójwymiarowej bijatyki z przygodową grą akcji produkcja firmy Ubisoft, będąca sequelem wydanej w roku 2007 (również wyłącznie na Xboksie 360) gry Naruto: Rise of a Ninja. Fabuła gry stanowi kontynuację wątków znanych z poprzedniczki: kiedy tytułowy bohater zdobywa uznanie jako ninja, wywołuje zazdrość swojego najlepszego przyjaciela Sasuke. Sytuację wykorzystuje zaś wódz ninja-renegatów imieniem Orochimaru, który namawia Sasuke do opuszczenia swych kompanów i dołączenia do niego. Jak łatwo się domyśleć, Naruto wyrusza na poszukiwania swego przyjaciela, mając nadzieję na wyrwanie go z rąk wroga. Pod względem mechaniki ponownie mamy do czynienia z przygodową grą akcji, kładącą szczególny nacisk na uczestnictwo w kolejnych widowiskowych walkach. Podstawową różnicę względem poprzedniej odsłony cyklu stanowi zaś fakt, że w Naruto: The Broken Bond nie działamy samotnie, lecz przejmujemy kontrolę nad trzyosobową grupą wojowników.
Gracze
Naruto: Rise of a Ninja
30 października 2007
Akcji, Internet, Manga i anime, Multiplayer, Naruto, Ninja, Podzielony/wspólny ekran, Seriale animowane, Singleplayer, Tytuły ekskluzywne Xbox.
Gra akcji z popularnego cyklu Naruto, będąca pierwszą odsłoną serii stworzoną nie przez japońskiego dewelopera (w tym wypadku - montrealskie studio koncernu Ubisoft). Pod względem mechaniki, gra Naruto: Rise of a Ninja przypomina słynne sandboksowe serie akcji pokroju Grand Theft Auto czy Saints Row, z tą różnicą, że zamiast na ulice amerykańskiego miasta, trafiamy do japońskiej wioski i wcielamy się w energicznego nastolatka.
Gracze