Seria gier Frozen Synapse
Ewolucja serii Frozen Synapse
2018
Frozen Synapse 2
2011
Frozen Synapse

Frozen Synapse 2
13 września 2018
Strategiczne, Indie, Internet, Multiplayer, Singleplayer, Taktyczne, Turowe.
Pełnoprawna kontynuacja osadzonej w realiach science fiction taktycznej strategii turowej autorstwa studia Mode 7 Games. W swych ogólnych założeniach, Frozen Synapse 2 nie odbiega znacząco od rozwiązań znanych z pierwowzoru i koncentruje się na starciach niewielkich oddziałów, kładąc szczególny nacisk na aspekt strategicznego planowania. Głównym wyróżnikiem gry (jak i całej serii) jest zaś fakt, że starcia toczą się w trybie turowym, w którym gracze wykonują swe ruchy nie naprzemiennie, ale równocześnie, co zmusza graczy do zupełnie innego podejścia i wymaga umiejętności przewidywania ruchów przeciwnika. W odróżnieniu od swej poprzedniczki, Frozen Synapse 2 charakteryzuje się nieco bardziej otwartym światem, a co za tym idzie, wyraźnie większymi mapami, co w istotny sposób wpływa na strategiczną warstwę rozgrywki. Całość operuje jednak dobrze znanym widokiem z góry oraz podobnym stylem graficznym, utrzymanym w dość surowej formie i zimnej tonacji kolorystycznej.
Steam

Frozen Synapse: Prime
23 września 2014
Strategiczne, Indie, Internet, Multiplayer, Na 2 osoby, Science fiction, Singleplayer, Taktyczne, Turowe.
Odświeżona wersja taktycznej strategii z 2011 roku, w której stajemy na czele armii rebeliantów pragnących rozprawić się z rządami potężnej korporacji. Rozgrywka toczy się w synchronicznym systemie turowym, w którym gracze wykonują swe ruchy równocześnie. W porównaniu z wersją oryginalną, praktycznie cała mechanika i oprawa gry zostały stworzone na nowo, aby uczynić ją jeszcze bardziej taktyczną i atrakcyjną wizualnie.
Steam
Gracze

Frozen Synapse
26 maja 2011
Strategiczne, Indie, Internet, Multiplayer, Na 2 osoby, Singleplayer, Turowe.
Innowacyjna gra wojenna koncentrująca się na starciach niewielkich oddziałów. Bitwy rozgrywane są w systemie turowym, ale w przeciwieństwie do typowych produkcji tego typu rozkazy obu stron wykonywane są jednocześnie. Takie rozwiązanie powoduje, że nie wystarczy reagować na ruchy przeciwnika, zamiast tego trzeba się nauczyć je przewidywać.
Steam
Gracze