Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm SłownikStrategiczneNDS
Okładka Real Time Conflict: Shogun Empires (NDS)
OkładkaReal Time Conflict: Shogun Empires (NDS)

Real Time Conflict: Shogun Empires NDS

Real Time Conflict: Shogun Empires to strategia czasu rzeczywistego, w której największy nacisk położono na zagadnienia taktyczne.

Strategiczne | RTS | Tytuły ekskluzywne Nintendo | Multiplayer | Singleplayer | LAN

Kolekcja gier
Obserwuj grę

Real Time Conflict: Shogun Empires Premiera NDS

22listopada2005

producent: Bandai Namco Entertainment wydawca: Bandai Namco Entertainment Strona oficjalna

Angielskie napisy i dialogiAngielskie napisy i dialogi

Gry podobne do Real Time Conflict: Shogun Empires

Age of Empires: The Age of Kings

Worms: Open Warfare

Battles of Prince of Persia

Mapa krainy podzielona została na pięćdziesiąt, charakteryzujących się odmiennymi barwami obszarów. Tereny należące do Takashi oznaczone zostały kolorem niebieskim, natomiast jego brata czerwonym. Powierzchnie o odcieniu żółtym oraz zielonym znalazły się w rękach, pomniejszych, nie zrzeszonych frakcji. Na mapie, można ponadto natrafić na terytoria wolne od pręgierza jakiegokolwiek władcy, a takowy stan zdradza zabarwienie szare. To właśnie ten etap rozgrywki, ma największe znaczenie w kontekście przyszłych podbojów. Rozważnie kierując w systemie turowym ruchami dostępnych wojsk, zadaniem gracza jest przyłączanie kolejnych ziem, czego zwieńczeniem powinna być całkowita dominacja nad Japonią i osiągnięcie statusu szoguna. Atak na dany sektor można przeprowadzić standartową procedurą, czyli wysłać w jego obręb swoje wojska. Odskocznią od nadmiernego rozlewu krwi, jest jednak kunszt dyplomacji. Gracz decyduje wówczas z jakiej pozycji przystąpi do rozmów. Do wyboru jest stanowisko silnej ręki, czyli postawienie oponentowi ultimatum lub zwrócenie się w kierunku negocjacji poprzedzonej rzeczowymi argumentami.

W momentach kiedy fiaskiem kończą się mediacje, lub napotykasz zaporę w postaci terytorium kontrkandydata do władzy całkowitej, jedynym rozwiązaniem pozostaje walka. W zależności od okoliczności, przybiera ona różne formy. Najbardziej powszechną jest przeniesienie akcji w krajobraz znany z typowych RTSów i objęcie kontrolą grupki wojaków, którzy zaprowadzą porządek na wyznaczonym obszarze. Poza tym, gracz przenosi się jeszcze w scenerię morskich potyczek, a nawet dostaje możliwość zdobycia nieprzyjacielskich twierdz. Całość urozmaicają mini-gry, typu pogoń za uciekającym wrogim dowódcą z perspektywy pierwszej osoby lub pojedynek dwóch wojowników klasy ninja, których wynajmuje się do swoich celów za zdobyte podczas gry punkty honoru.

Ostatnia modyfikacja 10 grudnia 2007

Tryb gry: single / multiplayer   Tryb multiplayer: sieć lokalna   Liczba graczy: 1-4  

Wymagania wiekowe Real Time Conflict: Shogun Empires: Odpowiednia dla każdego wieku.