
Data wydania: 24 kwietnia 2024 Wczesny dostęp
Gra akcji MMO. W Life Beyond gracze trafiają do rozległego otwartego świata w klimatach science fiction. Dzięki wykorzystaniu przez twórców możliwości wykonywania najcięższych obliczeń w chmurze, w trakcie zabawy możemy dokonywać permanentnych zmian w strukturze świata.
Life Beyond jest debiutancką produkcją Darewise Entertainment. Mowa o grze typu MMO, która zabiera graczy w podróż do rozległego, otwartego świata. Warto odnotować, że studio Darewise zostało założone przez Viktora Antonova (który zaprojektował miasta City 17 z Half-Life'a 2 i Dunwall z Dishonored) oraz Randy'ego Smitha (głównego projektanta Waking Mars oraz Thief: Deadly Shadows). Poza tym nad grą pracują ludzie, którzy wcześniej tworzyli między innymi gry z serii Halo i Assassin's Creed, a także takie tytuły jak Call of Duty: Black Ops, Doom czy Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands.
Akcja przedstawiona w Life Beyond osadzona została w przyszłości. W tych czasach ludzkość odkryła tajemniczą planetę – Corvus – na którą tafia gracz. Jego celem jest pomoc w rozwoju tego świata.
Life Beyond przenosi gracza do rozległego, otwartego świata skrywającego wiele cennych technologii czekających na odkrycie. Produkcja nie narzuca żadnego stylu rozgrywki i daje pełną swobodę w eksploracji planety, której zróżnicowane ekosystemy reagują na poczynania graczy. W czasie zabawy można m.in. wykonywać zadania zlecane przez inne postacie. Nie zabrakło także handlu, który powala na pozyskanie surowców, broni czy też pojazdów.
Istotną rolę w rozgrywce pełnią klany, do których gracz może dołączyć. Siła ich wpływów oraz relacje z innymi grupami są zależne od działań członków.
W produkcji nie zabrakło także walki prowadzonej w czasie rzeczywistym z członkami wrogich klanów oraz lokalnymi formami życia.
Life Beyond wykonane zostało w trójwymiarowej, kreskówkowej oprawie graficznej.
Autor opisu gry: Krystian Pieniążek
Platformy:
PC Windows
Producent: Life Beyond Studios / Darewise Entertainment
Ograniczenia wiekowe: 12+
Gry podobne:
Główny projektant Thief: Deadly Shadows i artysta odpowiedzialny za miasta w Half-Life 2 oraz serii Dishonored pracują nad utrzymaną w klimatach science fiction grą MMO Project C.
gry
Adrian Werner
10 marca 2018 11:10
TRJJB Legionista
No i w końcu, Randy Smith już dostatecznie długo siedział zaszyty w leśnej głuszy i kręcił na boku jakąś manianę z Tiger Style. Jeśli jest się projektantem tego kalibru no to sorry, nie można tak po prostu przestać wypuszczać wyśmienitej jakości tytuły.