Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm SłownikBijatykiGCN
Okładka Naruto: Clash of Ninja (GCN)

Naruto: Clash of Ninja GCN

Przygotowana przez firmę Tomy Company we współpracy z autorem mangowego pierwowzoru, Masashim Kishimoto, trójwymiarowa bijatyka opowiadająca o losach młodego wojownika ninja imieniem Naruto.

Bijatyki | seriale animowane | ninja | manga i anime | Naruto | tytuły ekskluzywne Nintendo

Nintendo GameCube
Okładka Naruto: Clash of Ninja (GCN)

producent: TOMY

wydawca: D3 Publisher

Strona oficjalna

Angielskie napisy i dialogi

data premiery gry w wersji GCN:

11kwietnia2003

Naruto: Clash of Ninja to bijatyka od firmy Tomy, powstała na kanwie mangi i popularnego serialu animowanego, opowiadającego o losach młodego wojownika ninja. Nad produkcją gry czuwał Masashi Kishimoto, ojciec japońskiego komiksu.

Jako pierwsza trójwymiarowa produkcja z sympatycznym 12-latkiem w roli głównej (kolejne trzy części ukazały się na terenie Kraju Kwitnącej Wiśni w latach 2003-2005) Clash of Ninja przybliża nam początki działalności Naruto oraz jego przyjaciół, Sakury i Sasuke. Główny bohater, tłumiący w swym wnętrzu demona, wraz ze swymi kompanami trenował sztukę walki ninjutsu pod okiem doświadczonego nauczyciela imieniem Kakashi. Po wielomiesięcznych ćwiczeniach chłopiec jest już gotowy do wybrania się w świat, by udowodnić wszystkim, że zasługuje na tytuł najlepszego wojownika na Ziemi.

Gra pozwala nam na wybranie jednej z ośmiu postaci, znanych z ekranu telewizora lub obrazkowych historyjek, którą następnie przeprowadzamy przez szereg pojedynków „jeden na jednego”. W walce z oponentami przydatne okazuje się proste sterowanie, dzięki któremu w mig opanowujemy podstawowe ciosy i uczymy się wyprowadzać kombinacje, niezbędne do pokonania wrogów. Smaczku dodaje fakt, że wszyscy herosi posiadają unikalne ruchy, stroje oraz bronie, takie, jak kij, sztylet czy kastet. Dostępne opcje umożliwiają nam dostosowanie limitu czasowego oraz liczby rund w walce do własnych potrzeb. Bitwy toczą się na niewielkich arenach, ukazujących piękno azjatyckiej architektury. Autorzy zadbali o to, by dynamiczna kamera nie przeszkadzała graczowi w jego poczynaniach. Co więcej, za sprawą efektu cel-shading, sprawiającego, że postacie zyskują kreskówkowy wygląd, możemy jeszcze bardziej poczuć klimat produkcji i podziwiać doskonałą animację wojowników.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single / multiplayer   Tryb multiplayer:   wspólny ekran     Liczba graczy: 1-2  

Oczekiwania czytelników: 7.6 / 10 na podstawie 61 głosów czytelników.

Wymagania wiekowe Naruto: Clash of Ninja

12+

Wymagania sprzętowe Naruto: Clash of Ninja

Nintendo GameCube

Nintendo GameCube

Wykorzystuje: karta pamięci

Naruto wystąpi ekskluzywnie dla właścicieli konsoli Wii
Naruto wystąpi ekskluzywnie dla właścicieli konsoli Wii

wiadomość2 czerwca 2007

Zaledwie przedwczoraj informowaliśmy Was, że tytuł Naruto: Path of the Ninja pojawi się na wyświetlaczach konsoli Nintendo DS, a już doszły do nas wieści, że nowa produkcja z tytułowym wojownikiem w roli głównej zostanie zadedykowana posiadaczom systemu Wii.

Gra typu RPG z Naruto w roli głównej
Gra typu RPG z Naruto w roli głównej

wiadomość31 maja 2007

Korporacja TOMY wraz z amerykańskim odziałem firmy wydawniczej D3Publisher zapowiedziała, że w przygotowaniu znajduje się kolejny tytuł ze znanego cyklu bijatyk spod znaku Naruto. Pozycja ta o podtytule Path of the Ninja zostanie przygotowana wyłącznie z myślą o posiadaczach konsoli Nintendo DS.

Kolejna odsłona cyklu wirtualnych bijatyk zmierza na PSP
Kolejna odsłona cyklu wirtualnych bijatyk zmierza na PSP

wiadomość12 kwietnia 2007

Amerykański odział firmy Namco Bandai zapowiedział kolejną grę z serii opartej na popularnym cyklu filmów anime rodem z Japonii. Owe wirtualne bijatyki, bo tym właśnie jest Naruto: Ultimate Ninja Heroes, zostaną zlokalizowane na przenośnej konsoli ze stajni Sony. Z udostępnionych danych wynika, że niniejsza produkcja pod względem stylu rozgrywki nie zamierza powielać rozwiązań zastosowanych w poprzedniczkach.

Naruto nowej generacji

wiadomość7 kwietnia 2006

Gry na kanwie cyklu japońskich komiksów i kreskówek spod znaku Naruto nie są żadną nowością, gdyż słyszeliśmy już np. o Naruto: Clash of Ninja dla GameCube. Jednak dotąd nikt nie informował o przeniesieniu przygód Uzumakiego Naruto i jego ekipy na platformę X360. Firma Ubisoft Entertainment postanowiła podjąć się tego zadania i stworzyć grę z myślą o posiadaczach nowej konsoli ze stajni Microsoft.