
Data wydania: 11 kwietnia 2003
Przygotowana przez firmę Tomy Company we współpracy z autorem mangowego pierwowzoru, Masashim Kishimoto, trójwymiarowa bijatyka opowiadająca o losach młodego wojownika ninja imieniem Naruto. Gra Clash of Ninja przybliża nam początki działalności bohatera, który, próbując opanować zapieczętowanego swym wnętrzu demona, trenuje sztuki walki pod okiem doświadczonego nauczyciela.
Naruto: Clash of Ninja to bijatyka od firmy Tomy, powstała na kanwie mangi i popularnego serialu animowanego, opowiadającego o losach młodego wojownika ninja. Nad produkcją gry czuwał Masashi Kishimoto, ojciec japońskiego komiksu.
Jako pierwsza trójwymiarowa produkcja z sympatycznym 12-latkiem w roli głównej (kolejne trzy części ukazały się na terenie Kraju Kwitnącej Wiśni w latach 2003-2005) Clash of Ninja przybliża nam początki działalności Naruto oraz jego przyjaciół, Sakury i Sasuke. Główny bohater, tłumiący w swym wnętrzu demona, wraz ze swymi kompanami trenował sztukę walki ninjutsu pod okiem doświadczonego nauczyciela imieniem Kakashi. Po wielomiesięcznych ćwiczeniach chłopiec jest już gotowy do wybrania się w świat, by udowodnić wszystkim, że zasługuje na tytuł najlepszego wojownika na Ziemi.
Gra pozwala nam na wybranie jednej z ośmiu postaci, znanych z ekranu telewizora lub obrazkowych historyjek, którą następnie przeprowadzamy przez szereg pojedynków „jeden na jednego”. W walce z oponentami przydatne okazuje się proste sterowanie, dzięki któremu w mig opanowujemy podstawowe ciosy i uczymy się wyprowadzać kombinacje, niezbędne do pokonania wrogów. Smaczku dodaje fakt, że wszyscy herosi posiadają unikalne ruchy, stroje oraz bronie, takie, jak kij, sztylet czy kastet. Dostępne opcje umożliwiają nam dostosowanie limitu czasowego oraz liczby rund w walce do własnych potrzeb. Bitwy toczą się na niewielkich arenach, ukazujących piękno azjatyckiej architektury. Autorzy zadbali o to, by dynamiczna kamera nie przeszkadzała graczowi w jego poczynaniach. Co więcej, za sprawą efektu cel-shading, sprawiającego, że postacie zyskują kreskówkowy wygląd, możemy jeszcze bardziej poczuć klimat produkcji i podziwiać doskonałą animację wojowników.
Autor opisu gry: Radosław Grabowski
Platformy:
GameCubeAngielskie napisy i dialogi
Producent: TOMY
Wydawca: D3 Publisher
Ograniczenia wiekowe: 12+
Zaledwie przedwczoraj informowaliśmy Was, że tytuł Naruto: Path of the Ninja pojawi się na wyświetlaczach konsoli Nintendo DS, a już doszły do nas wieści, że nowa produkcja z tytułowym wojownikiem w roli głównej zostanie zadedykowana posiadaczom systemu Wii.
gry
Katarzyna Grysiewicz
2 czerwca 2007 10:25
Korporacja TOMY wraz z amerykańskim odziałem firmy wydawniczej D3Publisher zapowiedziała, że w przygotowaniu znajduje się kolejny tytuł ze znanego cyklu bijatyk spod znaku Naruto. Pozycja ta o podtytule Path of the Ninja zostanie przygotowana wyłącznie z myślą o posiadaczach konsoli Nintendo DS.
gry
Katarzyna Grysiewicz
31 maja 2007 09:09
Amerykański odział firmy Namco Bandai zapowiedział kolejną grę z serii opartej na popularnym cyklu filmów anime rodem z Japonii. Owe wirtualne bijatyki, bo tym właśnie jest Naruto: Ultimate Ninja Heroes, zostaną zlokalizowane na przenośnej konsoli ze stajni Sony. Z udostępnionych danych wynika, że niniejsza produkcja pod względem stylu rozgrywki nie zamierza powielać rozwiązań zastosowanych w poprzedniczkach.
gry
Katarzyna Grysiewicz
12 kwietnia 2007 08:59
Gry na kanwie cyklu japońskich komiksów i kreskówek spod znaku Naruto nie są żadną nowością, gdyż słyszeliśmy już np. o Naruto: Clash of Ninja dla GameCube. Jednak dotąd nikt nie informował o przeniesieniu przygód Uzumakiego Naruto i jego ekipy na platformę X360. Firma Ubisoft Entertainment postanowiła podjąć się tego zadania i stworzyć grę z myślą o posiadaczach nowej konsoli ze stajni Microsoft.
gry
Radosław Grabowski
7 kwietnia 2006 10:44
Wymagania sprzętowe gry Naruto: Clash of Ninja:
GameCube
Wspiera:
karta pamięci