Data wydania: 20 czerwca 2014
Kolejna odsłona popularnego cyklu gier motocyklowych, który od ubiegłego roku powrócił ponownie pod skrzydła doświadczonego włoskiego studia Milestone. W grze możemy poprowadzić początkującego motocyklistę przez wszystkie szczeble sportowej kariery, bądź wziąć udział w symulacji pojedynczych zawodów lub całego sezonu wyścigowego.
Gracze
Steam
MotoGP 14 jest kolejną odsłoną popularnej symulacji wyścigów motocyklowych, która wystartowała w 2000 roku na konsoli PlayStation 2. Za nową część cyklu odpowiada ponownie włoskie studio Milestone, które po kilkuletnim rozbracie z serią przejęło ponownie markę w 2013 roku. Ten doświadczony deweloper, znany dziś głównie z WRC: FIA World Rally Championship oraz SBK: Superbike World Championship, debiutował jeszcze w latach 90-tych i ma na swoim koncie m.in. dwie odsłony kultowego arcade’owego cyklu Screamer.
MotoGP 14 tradycyjnie już posiada pełną licencję Motocyklowych Mistrzostw Świata, dzięki czemu w grze znajdziemy ponad setkę prawdziwych zawodników – zarówno tych z sezonu 2013/2014, jak i legendarnych kierowców historycznych. Do dyspozycji graczy oddano motocykle wszystkich klas wyścigowych, z uwzględnieniem oficjalnych producentów i sponsorów, związanych z tym popularnym sportem motorowym. Zmagania toczą się na 18 trasach, odtworzonych w najdrobniejszych szczegółach na bazie realnie istniejących torów.
W grze znajdziemy szeroką gamę sprawdzonych trybów zabawy na czele z trybem kariery, w którym poprowadzimy początkującego motocyklistę do sukcesów na arenie światowej. Listę uzupełniają tryby: Grand Prix – odtwarzający przebieg pojedynczych zawodów, World Championship – pozwalający na udział w całym sezonie wyścigowym, Time Attack – gdzie sprawdzimy swe umiejętności z innymi zawodnikami z całego świata oraz Real Events – gdzie możemy uczestniczyć w realnych wydarzeniach, jakie rozegrały się na torach. Nie zapomniano rzecz jasna o opcji zabawy w trybie wieloosobowym, począwszy od rywalizacji dwóch graczy na podzielonym ekranie – do kilku wariantów rozgrywek sieciowych, w których brać może udział jednocześnie do 12 osób.
MotoGP 14 pracuje na kompletnie przebudowanym silniku graficznym, oferującym m.in. jeszcze więcej detali i dynamiczne efekty świetlne, generowane w czasie rzeczywistym. Przy współudziale społeczności graczy zmodyfikowano też nieco fizykę jazdy, aby jak najbardziej zbliżyć się do oczekiwań grających. Nowa odsłona serii korzysta także z nowego engine’u audio, gwarantującego wysoką jakość i realizm efektów dźwiękowych.
Autor opisu gry: Krzysztof Brandys
24GRY
Seria poświęconych jednośladom gier wyścigowych, oparta na licencji Motocyklowych Mistrzostw Świata (ang. Grand Prix motorcycle racing). Gry spod szyldu MotoGP można znaleźć zarówno na konsolach oraz komputerach osobistych, jak i na urządzeniach mobilnych. Na przestrzeni lat marka przechodziła z rąk do rąk; początkowo pieczę nad nią sprawowało japońskie Namco, następnie trafiła ona pod skrzydła firmy THQ, stamtąd powędrowała do katalogu wydawniczego firmy Capcom, by w 2013 roku trafić w ręce studia Milestone.
Znamy dokładną datę premiery motocyklowej gry wyścigowej MotoGP 14. Podczas rozgrywki będziemy ściągać się na 18 autentycznych trasach, zasiadając za kierownicą licencjonowanych jednośladów i konkurować z ponad setką zawodowych kierowców.
gry
Michał Kułakowski
31 maja 2014 15:02
Zespół Milestone zapowiedział grę wyścigową MotoGP 14, czyli kolejną odsłoną popularnego motocyklowego cyklu. Produkcja ukaże się w czerwcu tego roku.
gry
Adrian Werner
9 marca 2014 20:55
Popularne pliki do pobrania do gry MotoGP 14.
Wymagania sprzętowe gry MotoGP 14:
PC / Windows
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Core i7 3.5 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 2 GB (GeForce GTX 780 lub lepsza), 18 GB HDD, Windows Vista(SP2)/7(SP1)/8.
Średnie Oceny:
Średnia z 248 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
"Mieszane"
Średnia z 418 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.
Kserkses Generał
Najlepsza część serii, w końcu można dostrzec zmiany na lepsze, model jazdy jak i oprawa graficzna + odgłosy motorów, które już nie brzmią jak naloty komara w nocy ;)
Naprawdę trzeba trochę pojeździć żeby to dostrzec, wykonanie modeli motorów wyglądają naprawdę nieźle, otoczenie też lepsze od poprzednich części jest parę nowych efektów. Nawet jak wybierzemy tor mokry to po paru okrążeniach wysycha, przy wyprzedzaniu zawodnika, który stoi na wysokim miejscu rozgląda się za nami, ruchy nóg przy zmianie biegów jak i rąk, jest naprawdę parę smaczków, które nieźle wyglądają i współgrają ze sobą.
Jedyny poważny minus to brak aliasingu nie wiem jakim cudem mogli to pominąć przy wersji PC, całe szczęście, że grę można odpalić w trybie 4K i z odświeżaniem 60 fps, wszelkich zmian dokonujemy w configu gry, a nie z menu. Mam nadzieje, że twórcy już pracują nad odpowiednim patchem, aha co do działania gry ja nie dostrzegłem żadnych problemów.
zanonimizowany716814 Legionista
Jedyny problem jaki mam z tą grą to jak zmienić ustawienia graficzne i jak ją wyłączyć bo cały czas robię to przez menedżer zadań.
Kserkses Generał
AppData\Roaming\Milestone\MotoGP14\Config - w configu dokonujemy zmian, można poszukać na internecie. np zmienić rozdzielczosc do 4K, pamietac po wszelkich zmianach jakie dokonamy klikamy prawym przyciskiem myszy na configu i dajemy do odczytu bo inaczej gra zapisze defultowe ustawienia..
zanonimizowany1027601 Junior
MAM PYTANIE DO ZNAWCÓWZASTANAWIAM SIE NAD ZAKUPEM ALE NIE WIEM CZY MI ODPALI NA WINDOWSIE XP?Z GORY DZIĘKI POZDRO
Zero_cool Legionista
Przede wszystkim to jest bardzo dobra część jednak kolejna odsłona i znowu błędy jeśli chodzi o style jazdy zawodników głowa motocyklisty powinna się wychylać jeszcze bardziej za owiewkę maszyny tak jak na obrazku tu akurat Jorge Lorenzo http://www.mcnews.com.au/wp-content/gallery/motogp-2015-sepang-test-two-gallery-f/MotoGP-2015-Sepang-Test-Jorge-Lorenzo-6.jpg?2afd43 kolejna sprawa dłonie na kierwonicy kompleteni nie pracuja tzn zawodnik nie naciska dzwgni hamulca podczas hamowania i sprzęgła w demie w zasadzie filmiku motogp 13 z udziałem lorenzo twórcy to zaimplementowali http://www.play3.de/wp-content/gallery/motogp-13-29042013/motogp-13-6.jpg potem po premierze motogp 13 tego nie było zmieniły sie style jazdy nie dodali tych które zaimplemntowali w wersji pokazowej kolejna sprawa wyjscia z zakrętów animacja powinna być taka jak na obrazku http://www.iberita.com/wp-content/uploads/2013/10/lorenzo.jpg
zawodnik jest wychylony za maszyne prostuje ją i dociska tył dzieki temu zadek tak nie tańczy i nie ma takich dużych uślizgów nie wiem Milestone powinno zaprosic zawodnikow na sesje motion capture dzieki temu kazda animacja stylu jazdy kazdego zawodnika bedzie inna i będzie taka jak w realu taka jak w realu. I na koniec dodam że podczas upadku powinna byc minigierka itp jak zawodnik biegnie do maszyny próbuje ją podnieśc i odpalic i ewentualnie ruszyć tak jak było to w SBK2001 no i karygodnym jest to że nie ma ceremonii podium no to jest poprostu podstawa co to za wyscig jak nie ma cereminii podium.