28 sierpnia 2025
Akcji, Alternatywna historia, Lata 60. i 70. XX wieku, Remaster/remake, Science fiction, Singleplayer, Skradanki, Survival, TPP, Zimna wojna, singleplayer.
Pełnoprawny remake gry Metal Gear Solid 3: Snake Eater. Metal Gear Solid Delta: Snake Eater jest skradanką TPP, w której wcielamy się w rolę Naked Snake’a walczącego o przetrwanie w dżungli i próbującego pokrzyżować plany sowietów, nim uda im się wpłynąć na losy całego świata.
Zobacz Grę
GRYOnline
OpenCritic
Steam
Gracze
Nie mogę się doczekać wydania tej kolekcji na PS5. Mam nadzieję że to zaraz po wakacjach wydadzą
Mnie najbardziej martwi fakt, że za ten remake odpowiada
Virtuos które zrobiło The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition... Ta reedycja wciąż jest dziurawa jak ser.
Najbardziej martwi fakt, że za ten remake odpowiada
Virtuos które zrobiło reedycję The Outer Worlds która wciąż jest dziurawa jak ser.
a mnie martwi że gra nie ma jeszcze daty premiery a już ma trailery ahahha
PO CO KURCZE TEE ZAPOWIEDZI SKORO GRA MOŻE WYJDZIE ZA 2-3 LATA BEZ SENSU NIECH DAJĄ ZAPOWIEDZI JAK DO GRY BĘDZIE Z PÓŁ ROKU A NIE 1 ROK 2 LUB 3 JAK NIE DŁUŻEJ BEZ SENSU...
GTA TEŻ ZAPOWIEDZIELI I CO 2 LATA CZEKANIA TO PO CO O TYM MÓWIĆ BEZ SENSU WIECIE CO SIĘ MOŻE WYDARZYĆ JESZCZE PRZEZ TE 2 LATA PFFF I JESZCZE TROCHĘ pfff bez sensu jak że zamów grę przed premierą haha dobre najlepiej niech zapowiadają jak będzie nie dłużnej niż pół roku.
tak samo z tym mgs już trailer a nawet daty premiery nie ma hahah po co te bez sensowne zapowiedzi...
oby ta sztuczna inteligencja coś przyspieszyła tę produkcję gier bo wyjdzie że na grę będziemy czekać miesiącami jak nie latami...
przeciez na gry sie tyle czeka.. Powinni robic zapowiedzi gier max pol roku przed premiera, a nie 4-5 lat :\
Gra pod wzgledem graficznym jest dobra , game play jedynki bardziej mnie za to wciagnal ale i tu jest dobrze .Moge polecic gre . Nie ma co sie rozpisywac by zachwalac bo jest dobrze chociaz gra tez ma pare wad.Gracze ze srednim sprzetem moga zapomniec o 4k tu rtx 4090 jest jak najbardziej zalecany moim zdaniem, jak chce sie bez fitcherow typu dlss czy fsr grac, ale co kto lubi.Developerzy poprostu olewaja optymalizacje na korzysc tych udogodnien ktore psuja jakosc obrazu i renderuja z nizszej od natywnej .
Grałeś w tą grę czy piszesz ta farmazony byle pisać? Pociskasz takie bzdury że aż szkoda czytać... Gra nawet nie wyszła a ty piszesz jakbyś już grał...
Konami strzeliło sobie w kolano usuwając język Polski a dodając.. rosyjski. Moich pieniędzy za ten outstanding move nie uświadczą.
Takie są prawa rynku . Tłumaczenia są kosztowne a w Polsce sprzedaż gier jest śmieszna . To znaczy gra sporo ludzi ale głównie mają kradzione gry . Nie dorabialbym do tego polityki
pfff za 7 długich miesięcy ahhaha TO PO CO O TYM PISAĆ
niech im lepiej pomoże sztuczna inteligencja... bo bez tego nie doczekamy się TEGO :) HAHAAH
Usunęli język polski, zamiast tego wcisnęli rosyjski... ale nie sprzedają gry w Rosji ani na Białorusi. Azji Środkowej też Konami nie bierze pod uwagę ponieważ na ich stronie w zakładce "Azja" rosyjski się nie mieści, tylko Japoński, Chiński itp.
Dla kogo to w takim razie jest? Rosyjskojęzycznych mieszkańców Litwy (kek)??
Dodajmy do tego fakt że w Azji Środkowej gra jest 3 razy tańsza a ludności jest niewiele więcej (a skala piractwa większa). No i zanosi się na to że za tę grę zapłacimy jak jacyś szwajcarzy.
Powiem tak, nie wiem jak im do łba strzelił pomysł że mogą się na nas osobiście wypiąć, ale ja radziłbym postąpić tak jak Włosi gdy nie dostali _dubbingu_ w Dying Lightcie - bojkotować. Naprawdę Konami nie stać na oba języki?
Od dekad ta gra nie dostała nawet pudełka po polsku. Ciekawe.
gdybyśmy żyli w normalnych czasach robili by normalnie Metar Gear Solid 6,7,8, ale oczywiście teraz nic sie już nie tworzy więc jedyne na co można liczyć to remaki z paskudną, pozbawioną duszy i wizji artystycznej grafiką.
Uwaga ogromny spoilera i niespodzianka!
>
>
>
>
spoiler start
Remake zawiera mini gierkę Guy Savage która była dostępna tylko w wersji na PS2,
za nową wersję tej mini gry odpowiada Platinim Games.
spoiler stop
Gracze PC znów traktowani jak śmietnik i muszą czekać, gdy na konsolach można grać od północy.
Dalsze miejscówki, wyglądają jak z wersji Alpha, o wiele gorzej niż początkowy las.
Komuś się nie chciało, albo czasu zabrakło.
Na 4090 gra nie potrafi utrzymać 60 fps w 1440p, ciągłe zjazdy do 50 i czasem niżej.
Wykorzystanie CPU i GPU wygląda jak skakanie na trampolinie i to wszytko z Magicznym i Mistyczny Day 1 Patch, który według psychofanów Konami ma być zbawicielem.
Znowu to ty się nie znasz:
h ttps://www.ppe.pl/news/380399/konami-nie-ogarnia-ue5-porownanie-marnej-wydajnosci-w-metal-gear-solid-delta-na-ps5-i-xsx.html
Na PC jeszcze zaraz wyjdzie jakieś fanowskie spolszczenie i na przestrzeni czasu gra będzie śmigać natomiast na konsolach już z tym nic nie zrobisz chyba, że poczekasz do następnej generacji na nowe konsole.
Optymalizacyjne g z blokadą na 60 fps i to za jaką cenę ? Nie dziwię się że torrenty są pełne przy takiej cenie/jakość. Graficznie to jest PS3. Jak temu można dać 10/10....
Niestety ale ta gra jest żartem to nie jest żaden remake to remaster który jest przestarzały o 21 lat jesli chodzi o mechanike 369zł za takie coś to żart i to nie śmieszny nie polecam na prawde lepiej juz wydać na skiny w warzone tą kwote
Jak zwykle Polska kraj trzeciego świata , że nawet nikt nie dodał napisów polskich.
No cena to porażka, to jest bardziej remaster a nie remake i to jeszcze na tym badziewnym silniku UE5 który ma wymagania z kosmosu i pełno artefaktów graficznych.
Dostępne Języki: Angielski, Francuski, Niemiecki, Hiszpański, Włoski, Portugalski-Brazylijski, Japoński, Koreański, Chiński Uproszczony, Chiński Tradycyjny, Rosyjski
a gdzie Polski?
Zobaczyli jakie Polacy oceny słabe dają na gry-online i zrezygnowali
Grałem tylko w MGS V, jakieś 50h i nigdy nie skończyłem. Taka, może być 7/10.
Ale ta gra, OMG, Królestwo CRINGE-ów.
Przezabawne w złym tego słowa znaczenu i Cringowe zresztą też dialogi, postacie zachowujące sie jak idioci, jakieś tańce.
Mechanika strzelania drewniana, porusznie się drewniane, postacie jak napisałem okropnie cringowe, no i AI przeciwników na bardzo słabym poziomie.
Dajcie spokój.
Nie dla mnie.
4/10
W remake jeszcze nie grałem ale stara wersja jest w top3 gier mojego dzieciństwa, więc pewnie po prostu nie jest dla Ciebie. To była bardziej taktyczna gra skradankowa niż gra akcji i one są z definicji drewniane bo chodzi bardziej o planowanie.
MGS V to może buty czyścić MGS 3. Najlepsze skradanki w historii gier to przecież Thief: The Dark Project (1998), Thief 2: The Metal Age (2000), Metal Gear Solid (1998) i właśnie Metal Gear Solid 3: Snake Eater (2004). Wszystkie pozostałe są w ich cieniu.
Co do reszty skradanek, zgadzam się.
Ale dodałbym jeszcze:
- Dishonored
- Hitman
- Deus Ex
- Aragami
- Styx
- Splinter Cell
- Sniper Elte
tak tylko co mi da ten mod jak karta tego nie pociągnie,mojm skromny zdaniem to troche żart to jest optymalizacyjny ja rozumiem wszystko ale tam nie ma takiej grafiki zeby 5090 sobie nie dawała rade
Dann, no mylisz się facet, całkowicie. Bo akurat MGS3 to nie tylko, jedna z najlepszych skradanek jakie powstały(obok Thief oraz SC Chaos Theory), ale jedna z najlepszych gier jakie kiedykolwiek wyszły.
Do dzisiaj, 95% gier niema takich mechanik ani patentów jak MGS3. Nie będę się produkował, bo na ten temat są 3-4 godzinne eseje zagraniczne, które pokazują, jakie ta gra ma złożone mechanizmy.
Co do cringu, to co ta fabuła próbuję przedstawić oraz to czym ona jest w zalewie dzisiejszych, debilnych gier o niczym. To ten cały cringe to jakiś, mały niezauważalny pyłek, kompletnie nieistotny.
To gra, która bada człowieczeństwo, naszą moralność i skutki wojny. Jeśli patrzysz na to tylko przez pryzmat(jaki sami opisałeś), omijasz istotę tego, co gra naprawdę oferuje. Więc zanim zaczniesz wypowiadać się o niej publicznie, może warto zastanowić się, czy nie robisz tego na podstawie jednego, powierzchownego elementu, którego tak naprawdę do końca możesz nie rozumieć, bo jest częścią konwencji.
MGS3 nie daje gotowych odpowiedzi, a jedynie stawia pytania, i to właśnie dlatego nie da się zamknąć tej gry w żadnym ideologicznym pudełku(to ważne, ponieważ w dobie, tego co się teraz dzieję, ta gra pokazuję, że kiedyś było lepiej w gamedevie). I fajnie by było, gdyby więcej osób otworzyło się na MGS3 czyli jednej z najbardziej niejednoznacznych i wielowarstwowych gier w historii. To gra, która bada człowieczeństwo, naszą moralność oraz filozoficzne rozterki żołnierza, jego traum oraz tego że jest trybikiem w całej maszynie.
Tylko że tutaj, jakość tych wszystkich trybów jest na tak wysokim poziomie, że do dzisiaj niema gry komputerowej z takim rozstrzygnięciem finału, a gdy ci się wydaję, że to koniec...to znów dostajesz w policzek i się budzisz ale z ręką w nocniku.
Jako całokształt, to bezapelacyjnie, najlepsza gra Kojimy która zjada na śniadanie MGSV, który po jakimś czasie, stawał się nudnym workiem gówna z misjami jak z najgorszego MMO, oraz fabułą tak idiotyczną że tylko ktoś z niepełnym podstawowym, może powiedzieć że była dobra.
Pozdrawiam Serdecznie
Zagrałem chwilę i wylączyłem w 4k na rtx 5090 i 7800x3d fpsy potrafily spaści do 49 następna tragedia optymalizacyjna https://www.youtube.com/watch?v=aAeFUzY4ZxQ
W miarę ok choć musze trochę spowolnić kamerę, grafika i reszta ok, jeszcze nie oceniam bo dopiero co odpaliłem.
Dla mnie miernota chodzisz po trawie żadnej broni (miałem w pierwszej fazie usypiacza już nie mam) nie masz czaisz sie jak byk na trudne dymanie przeciwnicy do ciebie strzelają a ty możesz pomachać sobie nożem jak przed komarami ale zabić nikogo tym
nożem nie możesz (obezwładniasz przeciwnika trzymajac nóż w ręku ale nic tym nożem
nie robisz, może to dildo nie nóż)
chyba sprubóje mikrofonem, uj wie czy ty jesteś pacyfista czy żołnierzem bo jeśli pacyfista to po co ci całe to bezużyteczne umundurowanie., dobrze że torrent bo gra masakra.
Bardzo leniwy remaster. Właściwie to nakładka graficzna. Gra, której mechaniki nie przystoją do współczesnych czasów. Gra powinna być przebudowana.
A tu dalej mamy mikro sektory oddzielone loadingami, przestarzałe sterowanie, kiepską sztuczną inteligencję. Gra jest też potwornie krótka.
Niepotrzebne Konami bało się wprowadzić więcej nowości. Kolejny minus to brak polskiej wersji.
Nie jestem fanem MGS, zagrałem i gra co najwyżej przyzwoita, fabuła ok, gra aktorska i postacie super, gameplay leży, ta gra nie jest warta więcej niż 89zł, steam odleciał bo chce 415zł, niezła odklejka.
Doszedłem do babki z motorem mimo że grałem w MGS3 na ps2 to ten remake kompletnie nie przypadł mi w gust drewniany remake strzelanie też ale co mnie dobiło to AI NPC , npc są tak głupie że dopiero jak włączyłem hard to coś potrafili strzelić , pobrałem z torentów za free i nie zamierzam kupić na steam za 300 zł tego mgs'a , fabuła jak to mgs zawsze 10/10 ale spodziewałem się remake na pełną skalę
Ode mnie ocena mierna, czajnikowanie sie z nożem którego nie używasz pomiedzy gośćmi z AK47 gotowym
do strzału jakoś mi sie nie podoba, grafika też nie powala wiec czy to remaster czy remake to w żadnym aspekcie oceny nie podnosi.
Zacząłem drugą misję i widzę że schemat bedzie dalej taki sam - kilka minut gry i 10min przerywnik filmowy. Potem obowiązkowa kilkuminutowa relacja przez radio z tego co było w cutscenie. 10 procent gry w grze. Dłużyzna i dziecinada. Trzeba przyjąć 10 magazynków żeby zginąć. Porażka roku.
20 lat temu ten tytuł robił wrażenie. Teraz już mniejsze. MSG vs Splinter Cell.
Dla fanów japońskiego teatru. Szkoda, że nie zrobią czegoś nowego tylko odgrzewają kotleta.
Fan widzę szybko zrobił spolszczenie do gierki :)
https://grajpopolsku.pl/forum/viewtopic.php?t=4451
A tymczasem spolszczenie do MGS V: Phantom Pain to już legenda. Negatywna - autor przez bardzo długi czas zwodził ludzi że takowe powstanie, jest tuż tuż. Mija dziesiąty rok i nadal nic. To już lepiej było nauczyć się angielskiego :P
Pewnie głównym problemem był użyty silnik (Fox Engine) do którego nie było zbyt wielu narzędzi. Snake Eater chodzi na nieporównywalnie popularniejszym UE5.
Leniwy remaster w cenie 369 zł i w dodatku bez obsługi języka polskiego? Musiałbym oszaleć żeby to kupić.
Na Gol czytam, że to remake. Recenzje grających z torrent, że to remaster.... Wy pobieracie wersję PS2 z emulatorem czy co?
Oszczędźcie sobie czasu i obejrzyjcie to na yt. Na 2h czasu gry jest 10-15 min gameplayu, resta to cutsceny. Nie, nie przesadzam - liczyłem. Malutkie mapki - 3 przeciwników, kawałek trawnika i cyk ładujemy kolejną strefę. Jeden budynek, 5 wrogów i cyk ładujemy kolejną strefę. Żenada wydawać coś takiego w takiej cenie. Na 3070 w 1080p trzyma stabilne 60fps ale w rozmydlonym dlss quality. W native są spadki do 50fps.
1440p, rx 9060 xt, bez problemu 60fpsów bez "mydła". gra jest genialna pod kątem historii i narracji. co do mechanik... no cóż, powiem tak - pozwala nam docenić jak bardzo branża gier video się rozwinęła przez te lata :)
jak bardzo branża gier video się rozwinęła przez te lata :)
Mylisz się, ten Metal pod względem gameplayu wypada niemalże tak samo jak ostatnia Mafia z tą różnicą, że Metal ma identyczne animacje i tempo rozgrywki jak te 20 lat temu.
Gdyby nie dzisiejsze animacje nagrywane w Motion capture, grafika i udźwiękowienie to dzisiejsze gry niczym się nie różnią od starych tytuł, a pod wieloma względami nawet się cofnęły.
Zgrajcie spolszczenie z oryginału do remaku i zobaczcie, co się wydarzy
Jeżeli pominęlibyśmy błędy w kodowaniu, formacie i strukturze plików, a gra by się nie zawiesiła, oto co się wydarzy:
?Błędy w Interfejsie Użytkownika: Interfejs remake'u, w tym menu, ekrany ekwipunku i opisy przedmiotów, został zbudowany całkowicie od nowa i używa innych etykiet tekstowych niż oryginał. To oznacza, że tekst z pliku starego spolszczenia byłby wyświetlany niezgodnie z kontekstem, a na przykład opis karabinu snajperskiego mógłby pojawić się w miejscu komunikatu o zapisie gry.
?Chaotyczny lub Niepełny Tekst: Pliki tekstowe w grach nie są jednym wielkim blokiem tekstu, lecz są podzielone na dziesiątki tysięcy osobnych fragmentów, z których każdy jest identyfikowany przez unikalny klucz lub ID. Remake ma inną listę tych kluczy niż oryginał, więc teksty, które jakimś cudem by się wczytały, byłyby pomieszane z dialogami, na przykład linia dialogowa The Bossa mogłaby wyświetlić tekst opisujący ranę Snake'a.
?Zniszczenie Formatu Dialogów: Oryginalne spolszczenie mogło używać prostych znaczników, aby wymusić złamanie linii lub pogrubienie tekstu, natomiast nowoczesny Unreal Engine 5 używa zaawansowanego formatowania Rich Text. Zastosowanie starych, prostych znaczników spowodowałoby, że dialogi wyświetlałyby się jako jeden nieczytelny blok tekstu lub pokazywałyby surowe znaczniki zamiast formatowania.
?Brak Nowego Tekstu: Remake, choć oparty na oryginale, mógł dodać nowe opisy, nowe komunikaty lub drobne zmiany w dialogach w przerywnikach filmowych. Stare spolszczenie nie zawierałoby tłumaczenia tych nowych fragmentów, więc w tych miejscach zobaczyłbyś pusty tekst lub tekst w domyślnym języku gry, czyli angielskim, co skutecznie przerwałoby wrażenia z rozgrywki, a jedynym sposobem jest skorzystanie z fanowskiego spolszczenia stworzonego właśnie dla Metal Gear Solid \Delta: Snake Eater.
W takiej sytuacji, gdyby gra została uruchomiona, teksty w języku polskim by się wyświetliły, ale:
?Zostałyby pomieszane: Zobaczysz kompletnie niepasujące dialogi i opisy, ponieważ identyfikatory tekstu w oryginalnym MGS3 są inne niż w Metal Gear Solid \Delta: Snake Eater, a to znaczy, że nazwa broni mogłaby pojawić się w dialogu z The Boss podczas kluczowej sceny.
?Zostałyby poobcinane: Tekst mógłby wykraczać poza ramki interfejsu lub wyświetlać się na jednej linii, co sprawiłoby, że napisy byłyby nieczytelne, bo nowe ramki dialogowe i menu mają inną długość i szerokość niż w oryginale.
?Byłyby "krzaczki": Zamiast polskich znaków diakrytycznych, takich jak "ą", "ć" czy "ż", najprawdopodobniej zobaczyłbyś losowe symbole lub puste pola, ponieważ plik czcionki w remake'u nie zostałby poprawnie powiązany ze starym kodowaniem.
Czyli teoretycznie mozna spolszczyć grę, a to, że teksty sie nie będą ze sobą zgadzać, nie bedą wyswietlane właściwe teksty we wlascieym miejscu, a zamiast polskich znaków będą krzaczki, to tylko detale. Grunt, że mozna spolszczyć grę, wiec nie narzekajcie
Pisząc wyłącznie z perspektywy gracza, któremu bliżej było do serii SC, a MGS zna pobieżnie, powiem tyle… dla mnie ten remake to małe arcydzieło. Powiedziałbym, że to swoisty powiew świeżości w branży, a przecież to samo otrzymaliśmy już dawno. To tylko pokazuje, jak nowatorski jest to tytuł. Do dziś mechaniki i rozwiązania zawstydzać mogą współczesne produkcje, a jak się okazuje dość specyficzny styl Kojimy sprawia, że zachowane tu archaizmy typu „lewitujące przedmioty” idealnie się w ten styl wpisują i w żadnym razie nie psują dobrego wrażenia. Nie przeszkadzają mi również w żadnym stopniu małe i ograniczone lokacje. Każda z nich oferuje wystarczające pole do popisu, a ja też nie jestem fanem zbyt dużych map i zbyt wielkiej swobody.
Jedna rzecz, która szczególnie zawładnęła moim serduchem to element, na który gra kładzie się największy nacisk - skradanie. Ale nie jest to współczesne podejście typu „kucnij, przeciwnik za parę sekund się odwróci, przejdź bokiem”. Tu naprawdę trzeba się naczekać, czasami dość długo, celebrować każdy moment, żeby zaliczyć mapę po cichu. Cierpliwość jest mocno premiowana i to bardzo cieszy.
To, co istotne dla remaku - grafika - jest z nią różnie. Niekiedy ociera się o fotorealizm i można zbierać szczękę z podłogi, a czasami wali srogą tekturą. Mimo wszystko, detale robią ogromne wrażenie.
Nie oceniam Delty jako odświeżenia kultowego tytułu, ale jako produkt, w który gram po raz pierwszy i zachwycam się na każdym kroku.
Nie ma pełnej dychy, bo jednak dżungla zawładnęła moim sercem, a im bliżej końca, tym jej mniej, a i tempo nieco się rozłazi. Mimo wszystko, rzadko kiedy ogrywam dany tytuł kilka razy z rzędu, a za chwilę kończę NG+.