Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm SłownikWyścigiPCPS2
Okładka MegaRace 3 (PS2)

MegaRace 3

Kolejna część słynnej i popularnej wyścigowej serii wydawanej przez firmę Cryo. Gracze mają tu możliwość ścigania się w fantastycznym świecie superszybkimi uzbrojonymi po zęby pojazdami.

Wyścigi | FPP

Okładka MegaRace 3 (PS2)

producent: Cryo Interactive

wydawca: Mindscape

data premiery gry:

2lis2001

PC

7cze2002

PS2

MegaRace 3 to kolejna część słynnej i popularnej serii wyścigowej, wydawanej przez firmę Cryo. Stanowi ona swego rodzaju przełom, ponieważ jej głównymi bohaterami nie są już samochody, lecz superszybkie uzbrojone pojazdy poruszające się w fantastycznym, zabawkowym świecie.

Cała akcja toczy się w trójwymiarowym otoczeniu. Do naszej dyspozycji oddano wiele różnorodnych typów pojazdów, którymi możemy się ścigać po 33 trasach umiejscowionych w ośmiu odmiennych światach. Każdy z nich posiada swoje charakterystyczne cechy i współczynniki oraz trzy tryby aktywacyjne: Speed – Attack – Defense. Ponadto możemy dokupywać specjalne moduły, broń i pancerze polepszające poszczególne parametry maszyn. MegaRace 3 pozwala nam na grę jedno- i wieloosobową oraz posiada kilka trybów rozgrywki, między innymi: solo race i capture the flag.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single / multiplayer   Tryb multiplayer:   podzielony ekran     Liczba graczy: 1-4  

Ocena czytelników: 4,9 / 10 na podstawie 35 głosów czytelników.

Klasyfikacja PEGI MegaRace 3

Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzględnia poziomu trudności ani umiejętności niezbędnych do korzystania z danej gry. W grze jest używany wulgarny język.

Wymagania sprzętowe MegaRace 3

PC Windows

PC Windows

Rekomendowane: Pentium III 500MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D

Sony PlayStation 2

Sony PlayStation 2

Wykorzystuje: Multi-Tap, karta pamięci

MegaRace 3 - recenzja gry
MegaRace 3 - recenzja gry

Recenzja 25 marca 2002, 10:02

Wracając do oprawy graficznej. Zestawienie tekstur wypada dobrze, o ile ciekawi nas ciemne otoczenie, bo właśnie w takim odcieniu prezentuje się duża część lokacji. Różnorodność efektów świetlnych jest raczej znikoma więc na ciekawsze fajerwerki nie możemy liczyć. Strzały, zderzenia, wybuchy – to wszystko mogło by być bardziej „bajeranckie”. Osobiście denerwują mnie cartoonowe wstawki, czyli obecność obiektów podobnych do postaci z kreskówek (krokodyle, clowny itd.). Niektóre krajobrazy chyba bardziej pasują do jakiejś przygodówki... Albo cybernetyczny świat albo animki – połączenie tych klimatów nie należy do dobrych pomysłów.

PC
PS2