Wyszukiwarka gier
MechWarrior 5: Mercenaries

MechWarrior 5: Mercenaries

PCPlayStationXbox
po premierze

Data wydania: 10 grudnia 2019

Symulacje, FPP, TPP, Science fiction, Mechy, Elementy strategiczne, Kooperacja, BattleTech (uniwersum), Xbox Game Pass Ultimate, Multiplayer, Singleplayer, Internet, Xbox Game Pass Premium, PC Game Pass

Kolejna odsłona serii symulatorów mecha z uniwersum BattleTech, za którą odpowiada Piranha Games. Gra obsadza nas w roli najemnika, który samodzielnie wybiera zleceniodawców i poza zwycięstwami musi także zadbać o wypracowanie zysku. Bawić można się samotnie lub w kooperacji.

6.3

Gracze

8.5

Steam

OCEŃ
Oceny

MechWarrior 5: Mercenaries to utrzymany w konwencji science fiction symulator pozwalający zasiąść w kokpicie potężnego mecha. Projekt opracowało studio Piranha Games, czyli autorzy MechWarrior Online.

Fabuła

Gra osadzona jest w uniwersum marki BattleTech. Akcja rozpoczyna się w 3015 roku i przenosi nas w odległe rejony skolonizowanej części galaktyki, znane jako Inner Sphere. Dawniej terytorium tym rządziła Gwiezdna Liga, ale wewnętrzne spory doprowadziły ostatecznie do jej rozwiązania i powstania pięciu rywalizujących nacji, zarządzanych przez tzw. Wielkie Domy. Następne kilkaset lat spędziły one na nieustających walkach o planety i zasoby.

My dołączymy do konfliktu w trakcie tzw. Trzeciej Wojny Sukcesyjnej, która trwa już od 150 lat i nie zanosi się, aby szybko miała dobiec końca. Wcielamy się w młodego najemnika, dopiero zaczynającego karierę jako pilot mecha. Kampania obejmuje okres 35 lat, pozwalając nam rozwinąć biznes od małej jednostki aż po potężną korporację najemniczą.

Czytaj więcej

Platformy:

PC Windows

PC Windows 10 grudnia 2019Angielskie napisy i dialogi

PlayStation 4

PlayStation 4 23 września 2021Angielskie napisy i dialogi

Xbox One

Xbox One 27 maja 2021Angielskie napisy i dialogi

Xbox Series X/S

Xbox Series X/S 27 maja 2021Angielskie napisy i dialogi

PlayStation 5

PlayStation 5 23 września 2021Angielskie napisy i dialogi

Producent: Piranha Games

Wydawca: Piranha Games

Gry z serii

MechWarrior 5: Mercenaries
MechWarrior 5: Mercenaries
MechWarrior 5: Mercenaries

10GIER

Gry z serii MechWarrior

Kultowy cykl gier symulacyjnych, osadzonych w uniwersum BattleTech. Seria została zapoczątkowana w 1989 roku i na przestrzeni lat zajmowały się nią rozmaite studia deweloperskie. Mowa o takich zespołach, jak Dynamix, Beam Software, Genesis, Activision, Zipper Interactive, FASA Studio oraz Piranha Games (które posiada prawa do marki od 2011 roku).

Gry z serii MechWarrior

Publicystyka

Opinie

2 grudnia 2019

Gry grudnia 2019 – najciekawsze premiery i konkurs

Na pożegnanie 2019 roku twórcy przygotowali premiery m.in. finałowego odcinka Life is Strange 2, pecetowego portu Detroit: Become Human, spin-offa Darksiders czy kolekcji gier z serii Halo.

Gry grudnia 2019 – najciekawsze premiery i konkurs
Gry grudnia 2019 – najciekawsze premiery i konkurs

Wiadomości

MechWarrior 5: Clans wraca do korzeni, znamy termin premiery i wymagania

MechWarrior 5: Clans wraca do korzeni, znamy termin premiery i wymagania

Studio Piranha Games ujawniło nową grę z kultowego cyklu o mechach, przy czym MechWarrior 5: Clans ma być nieco inny od poprzedniej „piątej” odsłony serii.

gry

Jakub Błażewicz

15 września 2023 17:57

MechWarrior 5: Clans wraca do korzeni, znamy termin premiery i wymagania
Nowy MechWarrior zadowoli fanów „piątki”

Nowy MechWarrior zadowoli fanów „piątki”

Nowa gra z uniwersum BattleTech jest już w przygotowaniu. Informacje o nadchodzącej produkcji zdradził prezes Piranha Games, w jednym z podcastów na platformie YouTube.

gry

Marcin Przała

11 stycznia 2023 10:28

Nowy MechWarrior zadowoli fanów „piątki”
Połatany MechWarrior 5 i nowe strategie MicroProse - Tbone'owy przegląd

Połatany MechWarrior 5 i nowe strategie MicroProse - Tbone'owy przegląd

MechWarrior 5 otrzymał dodatek Heroes of the Inner Sphere i zawitał do kolejnych sklepów. Postanowiłem sprawdzić czy warto dać tej grze kolejną szansę. W przeglądzie przeczytacie także o strategiach Second Front, Task Force Admiral i Sea Power.

gry

Adam Kusiak

6 czerwca 2021 10:50

Połatany MechWarrior 5 i nowe strategie MicroProse - Tbone'owy przegląd
Najlepsza misja do ArmA 3 i  premiera CK3: Northern Lords - Tbone'owy przegląd

Najlepsza misja do ArmA 3 i premiera CK3: Northern Lords - Tbone'owy przegląd

W dzisiejszym przeglądzie opowiadam o najlepszej misji do ArmA 3 i przypominam o premierach CK3: Northern Lords oraz X4: Cradle of Humanity. Jest też coś dla fanów mechów i Hell Let Loose.

gry

Adam Kusiak

21 marca 2021 11:00

Najlepsza misja do ArmA 3 i premiera CK3: Northern Lords - Tbone'owy przegląd

Xbox Game Pass w maju - miesiąc Minecraft: Dungeons

Firma Microsoft dodała do usługi Xbox Game Pass gry takie jak Alan Wake, Cities: Skylines czy MechWarrior 5: Mercenaries. Za kilka dni dołączy do nich Minecraft: Dungeons.

promocje

Adrian Werner

22 maja 2020 13:45

Xbox Game Pass w maju - miesiąc Minecraft: Dungeons

BioShocki na Switcha z klasyfikacją wiekową i edytor do MechWarrior 5 - wieści

Dziś piszemy o grach z cyklu BioShock, których wersje na Nintendo Switch otrzymały oznaczenia wiekowe na Tajwanie, oraz debiucie oficjalnego edytora do gry MechWarrior 5: Mercenaries. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

gry

Miłosz Szubert

15 stycznia 2020 16:05

BioShocki na Switcha z klasyfikacją wiekową i edytor do MechWarrior 5 - wieści

Recenzje MechWarrior 5 Mercenaries - solidna gra z paroma problemami

W sieci pojawiły się już recenzje MechWarrior 5: Mercenaries, czyli symulatora pilota mecha od studia Piranha Games. Wygląda na to, że deweloperom udało się stworzyć solidne dzieło, choć zabrakło nieco czasu na dopracowanie warstwy technicznej i usunięcie pewnych niedoróbek.

gry

Bartosz Świątek

11 grudnia 2019 11:34

Recenzje MechWarrior 5 Mercenaries - solidna gra z paroma problemami

Premiera MechWarrior 5. Gra wymaga dysku SSD?

Doczekaliśmy się wreszcie dnia premiery MechWarrior 5: Mercernaries, czyli pierwszej od kilkunastu lat odsłony cyklu symulatorów mechów, który stawia na tryb dla pojedynczego gracza. Z tej okazji opublikowano również zaktualizowane wymagania sprzętowe.

gry

Adrian Werner

10 grudnia 2019 10:11

Premiera MechWarrior 5. Gra wymaga dysku SSD?

MechWarrior 5 czasowym tytułem ekskluzywnym w Epic Games Store

Epic Games Store właśnie weszło w posiadanie na wyłączność kolejnego tytułu. Studio Piranha Games ogłosiło, że ich najnowsze dzieło - MechWarrior 5: Mercenaries – przez rok będzie dostępne tylko na platformie firmy Tima Sweeney’a. Dodatkowo produkcja zaliczy opóźnienie i pojawi się na rynku 10 grudnia.

gry

Agnieszka Adamus

25 lipca 2019 21:56

MechWarrior 5 czasowym tytułem ekskluzywnym w Epic Games Store
Wszystkie wiadomości

Pliki do pobrania

Popularne pliki do pobrania do gry MechWarrior 5: Mercenaries.

Wszystkie pliki do pobrania

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry MechWarrior 5: Mercenaries:

PC Windows

PC / Windows

Minimalne wymagania sprzętowe:
Intel Core i3-7100 3.9 GHz / AMD Ryzen 3 1200 3.1 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 2 GB GeForce GTX 770 / 3 GB Radeon R9 280X lub lepsza, 55 GB HDD, Widnows 7/8.1/10 64-bit.

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Intel Core i7-6700K 4.0 GHz / AMD Ryzen 7 1700 3.0 GHz, 16 GB RAM, karta grafiki 8 GB GeForce GTX 1070 / Radeon RX Vega 56 lub lepsza, 55 GB HDD, Windows 7/8.1/10 64-bit.

Małe dodatki

Lista małych dodatków do gry MechWarrior 5: Mercenaries:

Oceny gry

Średnie Oceny:

6.3

Ocena Graczy

Średnia z 127 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.

8.5

Ocena STEAM

"Bardzo pozytywne"

Średnia z 11408 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.

Ocena STEAM
Oceń Grę

Ocena STEAM

8.5

Bardzo pozytywne (11 408)

[title]

Główne zalety gry

  • Wciągająca rozgrywka: Gracze doceniają satysfakcjonującą walkę mechów oraz uczucie pilotowania dużych, potężnych maszyn. Mechanika walki, w tym zarządzanie ciepłem i uszkodzenia oparte na częściach, jest dobrze przyjmowana.
  • Opcje dostosowania: Gra pozwala na znaczną personalizację mechów i firm najemników, zwłaszcza gdy jest wzbogacona o mody, takie jak Yet Another Mechlab (YAML).
  • Zawartość DLC: Wiele osób uważa, że DLC, szczególnie "Cień Kerensky'ego", "Bohaterowie Wewnętrznej Sfery" i "Legenda Lancerów Kestrel", dodają znaczną wartość, rozszerzając lore i rozgrywkę.
  • Silna społeczność moderska: Rozbudowane wsparcie dla modów zwiększa replayability i dodaje głębi do gry, pozwalając graczom dostosować swoje doświadczenie.
  • Nostalgiczny urok: Długoterminowi fani uniwersum Battletech czują silne połączenie z grą, ciesząc się jej hołdem dla historii franczyzy.

Główne wady gry

  • Ograniczenia AI: Wielu użytkowników krytykuje AI za brak reakcji i nieskuteczność w walce, co odbiera taktyczne doświadczenie.
  • Powtarzalne misje: Niektórzy gracze uważają, że struktura misji jest powtarzalna i brakuje jej różnorodności, co prowadzi do monotonnej rozgrywki z czasem.
  • Problemy techniczne: Zgłoszono, że gra ma błędy i awarie, szczególnie związane z niektórymi DLC oraz funkcjami graficznymi, takimi jak ray tracing.
  • Brak głębi w fabule: Narracja i rozwój postaci często są opisywane jako mało interesujące, a wielu graczy wyraża chęć na bardziej angażującą fabułę.

Funkcje lub elementy, których brakuje w grze według użytkowników

  • Głębsze dostosowanie: Gracze czują, że gra brakuje pewnych opcji personalizacji widocznych w poprzednich tytułach, takich jak wybór konkretnych komponentów, jak reaktory czy typy pancerza.
  • Ulepszone AI: Wzywa się do mądrzejszej AI, która potrafi wykonywać bardziej taktyczne manewry i zapewnić większe wyzwanie.
  • Ulepszona narracja: Użytkownicy chcieliby więcej lore, szczegółowych opisów i elementów immersyjnej narracji, aby wzbogacić doświadczenie gry.
  • Ulepszenia w trybie wieloosobowym: Niektórzy gracze pragną lepszych funkcji wieloosobowych, w tym opcji do dołączania do losowych gier, a nie tylko grania z przyjaciółmi.
  • Wsparcie VR: Wiele osób wyraża rozczarowanie brakiem natywnego wsparcia VR, które początkowo sugerowano jako funkcję.

Podsumowanie

  • Ogólnie rzecz biorąc, chociaż MechWarrior 5: Mercenaries ma swoje wady, pozostaje ukochaną grą wśród fanów franczyzy, szczególnie gdy jest wspierana przez dynamiczną społeczność moderską i dodatkową zawartość z DLC.

Podsumowanie recenzji użytkowników wygenerowane przez AI,

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Symulacyjne
2020-01-29
23:57

A.l.e.X Legend

A.l.e.X
👍

https://mw5mercs.com/news/2020/01/25-mw5-mercs-patch

kolejny drugi patch do gry

Please Note: The MW5 Mod editor will also receive an update to keep the Mod Editor Version in line with these changes.
General Improvements
You can now sell 'Mechs directly from cold storage!
Created a default joystick button binding template for supported joysticks based on the Thrustmaster button layout
Adding the ability to change Anti-Aliasing Modes
Social overlay subheadings can now be collapsed
Created separate movement controls for the drop ship navigation and 'Mech controls

Gameplay / Mission Fixes
Mission "Intriguing Offer" now has a warning in the transmission that accepting this quest will cancel out any other active mission
Federated Commonwealth no longer has allegiance to any other faction
Davion contracts against Federated Commonwealth are no longer possible
Federated Commonwealth now has its own unique selection of 'Mechs
Removed Comstar as a potential enemy for (non-quest) procedural missions
Periphery is no longer set to have allegiance to Independent
Magistracy of Canopus now uses the Periphery icon
Fixed an issue where a DropShip was arriving over a specific garrison and clipping through buildings

Mission / Reward Fixes
Mission "Cost of Freedom" - The correct opponent faction now displayed on the post-mission screen
"Blood and Treasure" Story Quest now produces ammo for the LosTech it rewards
Completing mission "The Shadow Coup" now rewards the correct pilot
Mission "A Dragon in Sheep's Clothing" - User can no longer claim rewards after completing Part 2 (must complete Part 3)
Mission "Pirate Hunt" - Completing Part 3 now grants the completion rewards
Tier 0 Burst Fire AC/10 now has correct salvage shares

Bug Fixes
Fixed an issue where Narc on an enemy turret displayed an incorrect HUD indicator
Audio - Hitting TAB to close the pause menu no longer causes the audio to remain muted
Instant Action - Users can no longer get stuck on a black screen if they press Tab or Esc in the Paint 'Mech menu
Tutorial - Unable to complete 'Press "A" and "D" to turn' when certain joysticks are plugged in the PC
Fixed an issue where some users were unable to look around using the mouse

Co-op Fixes and Improvements
Epic Online Services - Upgrade to EOS SDK 1.3
Clients are no longer able to advance time on host campaign when healing an injured pilot
Clients can now always access the pre-drop screen by clicking the contract button along the top menu bar when a mission is queued
Custom paint will no longer revert to the previous state if another client submits a work order and completes it
Player name will no longer become a random number if not connected to EOS
Social will now update when removing the last friend from your friends list
Clients no longer see empty brackets in campaign when Rare weapons or 'Mechs are for sale
Clients no longer see a menu overlapping the Post Mission stats when connecting while host is on this screen
On the drop screen itself, there is now an icon to show which player is readied up
Fixed an issue where the client was unable to join host campaign if they have a large inventory

'Mech Related Fixes
'Mech Hitbox Tuning Pass for the following chassis:
Banshee
Kintaro
UrbanMech
Crab
Highlander - HGN-HM - Equipping a Narc to the second LT slot no longer places the weapon in front of its head
Nightstar - Fixed the Cockpit so it is no longer tilted to the left
Annihilator - ANH-2A - Destroying either arm will no longer show weapons floating in the air
Shadowhawk left arm laser texture fixed
Cicada - Cockpit bounce has been improved
Thunderbolt TDR-9SE - Upper rear RT no longer does damage to the front
Faction Camo - Taurian Concordat now has correct Primary, Secondary, Tertiary colours set

Text and Localization Fixes
Fixed some incorrect mission descriptions
Fixed some long, incorrect, or missing translations (German, French, Russian)
Cold Storage & Market sorting by class, name or tonnage now works in any language

Stability and Performance
Fixed some crashes on loading screens
Fixed a case where users would hang in instant action loading screen due to glitched friend request
Drop Preparation Screen - no longer able to switch tabs with the abort popup on-screen (this would result in being stuck)

Art and Levels - Multiple fixes and improvements
Fixed floating art and game objects in some missions
Fixed level of detail settings on some art assets
Fixed texture resolution on some art assets
Fixed collision and stuck locations in some levels and missions
Fixed issues with some objects spawning under the terrain
Fixed a tutorial checkpoint issue

Komentarz: A.l.e.X
2021-06-07
16:16

LuckyLuke SPY Pretorianin

Miałby ktoś może jakąś poradę dla nowicjusza odnośnie kompanów w drużynie? Zrobiłem na razie z nimi 2-3 misje, ale w sumie wydają się być bardziej balastem niż realną pomocą. O ile, jeśli chodzi o sprawność bojową i poruszanie się po mapie to jest ok, tak są oni dosłownie gąbkami na pociski. W każdej misji wrogowie rozwalali im sporo części i ważne komponenty, jak np. bronie (a to wymiana ich zdecydowanie kosztuje najwięcej), a ja zawsze wychodzę ledwo draśnięty. Może to kwesta tego, że ja biegam średnim mechem (Centurion), a oni tymi lekkimi (Jenner i jakiś drugi) i mają mniej pancerza, rzucają się naprzód itd?

Ale z drugiej strony, jak mają lekkie mechy, to chyba łatwiej im uniknąć obrażeń?
Na razie nie widzę żadnego innego rozwiązania niż chodzenie na misje samemu (przynajmniej dopóki daje radę), bo jak ich biorę, to przez wydatki na naprawę, albo zarabiam grosze, albo wręcz wychodzę na zero.

W Battletechu nie było takich problemów, bo całą Lancą sterowało się ręcznie, więć każda kontuzja była moją winą, a tutaj jak kompani lecą nie wiadomo gdzie, pomimo że daje im rozkaz podążania za mną.

Komentarz: LuckyLuke SPY
2021-07-15
15:50

Regi Legionista

👍

Mam grę od grudnia 2019 i w tym czasie przeszedłem kampanię 3 krotnie w tym ostatnio z dodatkiem DLC (Heroes Of The Inner Sphere) który polecam. Obecnie to już zupełnie inna gra niż na początku, wyeliminowano wiele problemów, poprawiono wiele rzeczy jak np. respienie się przeciwników, dodano nowy rodzaj misji ,artylerię, krótkie kampanię, zachowanie przeciwników i skrzydłowych gracza, czytelność i zróżnicowanie map, nowe bronie i mechy itd. itp. Nie mówię że gra nie ma już w ogóle wad ale w obecnej cenie na Steam (sporo poniżej 200 PLN z dużym dodatkiem) jest naprawdę warta uwagi i daje sporo radochy.

Komentarz: Regi
2022-08-14
21:49

stud3nciq Pretorianin

👍

Gram od kilku dni. Kupiłem trochę z sentymentu, bo jako młody człowiek prawie 20 lat temu grywałem w MechWarrior 4: Mercenaries i... wsiąkłem. Niejedną nockę zarwałem. Co ciekawe - gra była tak dobra i klimatyczna, że ogóle nie przeszkadzał mi brak polskiej wersji, mimo że nie znałem angielskiego zbyt dobrze - trochę się podszkoliłem przy tej produkcji :)

Na początku trochę się obawiałem błędów i problemów - ale niepotrzebnie. Na chwilę obecną nie uświadczyłem dziwnych spawnów, wrogowie pojawiają się daleko poza moim obszarem, koledzy nie tłuką we mnie ani nie niszczą bazy którą powinni chronić - i tak dalej, i tak dalej. Zainstalowałem też kilka modów, które rozbudowują możliwości customizacji mechów (silniki, komputery balistyczne i wiele innych), ulepszają misje etc. I zanim się obejrzałem - znowu wsiąkłem.

To po prostu stary dobry MechWarrior z grafiką i interfejsem godnym obecnych czasów - oraz paroma ulepszeniami. Rozbudowano podróże, misje i zarządzanie swoją własnością. Bardzo mi się podoba to, że nadal nie ma głupich ułatwień - jeśli w trakcie bitwy pourywa ręce, to stracisz zamontowaną na nich broń. To boli, zwłaszcza jeśli to była dobra lub rzadka broń. Utrata pancerza i uszkodzenia struktury mecha oznaczają wysokie koszty napraw i nieopłacalność misji. A przede wszystkim - nadal trzeba spędzać dużo czasu, dobierając uzbrojenie, amunicję i balansując swoje maszyny. To jest coś pięknego!

Gra nie jest pozbawiona wad - lub tego, co uważam za wady. To, co mi się nie podoba to:
- nie można modyfikować ani kupować/zdobywać ulepszeń dla naszego statku transportowego.
- nie ma już kilku rodzajów pancerza, mamy tylko jeden - uniwersalny;
- nie pasuje mi mechanizm strzelania z laserów i broni automatycznej. Mianowicie: laser oddaje pełen, długi strzał, a broń automatyczna wywala pełną serię, po czym podlega przeładowaniu magazynka. Powinno być nieco inaczej: pełna kontrola nad laserem (który oczywiście powinien się bardzo szybko przegrzewać jak broń w pierwszym Mass Effect + przegrzewanie mecha). To samo dotyczy broni automatycznej kinetycznej - powinna mieć swój niewielki magazynek, który wystrzeliwujemy ogniem pojedynczym lub ciągłym, przeładowujemy wg. uznania tracąc jego zawartość etc.
- to samo z rakietami kierowanymi. Miałem nadzieję, że zamiast rojów 5-10-15-20 pocisków będziemy mieli znacznie mniejsze ilości rakiet, za to o dużo większej mocy. "Rozrzut" rakiet to trochę śmieszna sprawa. To jest rok 3000+, rakiety nie powinny mieć problemu z trafieniem kilkudziesięciotonowego kloca większego od biurowca.
- zasięg niektórych broni. Czasem jest on po prostu śmieszny - żeby armata miała problem ze strzelaniem na 300 m? Żeby rakiety niekierowane detonowały natychmiast po przeleceniu 200m? Przecież nawet współczesne pociski tego typu (Hydra, FFAR, ZUNI) lecą dalej po balistycznej po wyczerpaniu napędu :/ Mody trochę to poprawiają (spadek obrażeń wraz z odległością), ale zasięg maksymalny pozostaje dziwny;
- pancerz mechów dalej jest liczony "segmentami" - nie ma czegoś takiego, że jeśli przysmażysz jedno miejsce laserem, a potem trafisz w to gorące miejsce pociskiem kinetycznym - to dojdzie do przebicia. Trzeba w niego po prostu tłuc aż do wyczerpania punktów wytrzymałości. Ale to takie moje skrzywienie.

Komentarz: stud3nciq
2025-08-06
12:48

LuckyLuke SPY Pretorianin

Chyba jeszcze nie grałem w grę w której byłby taki pier*olnik z klasyfikowaniem misji, szczególnie jeśli ktoś posiada DLC (im więcej, tym większy chaos).

1) Ok, mamy główną kampanię. Te misje można rozpoznać, bo mają osobną zakładkę w liście zadań i chyba głównie otrzymujemy je od Ryany (piszę 'chyba', bo w grę gram od 2021 roku, a przed nadmiar rozpraszaczy, skupiam się na razie raczej na DLC i generowanych kontraktach).

2) Mamy losowo generowane kontrakty. W strefach wojny są to typowe misje bojowe, a w industrial hubach mamy areny z DLC Solaris Showdown.

3) Mamy misje High Reward. Tych nie jestem do końca pewny. Jeśli dolecę na planetę nie pojawia się nic takiego w zakładce Contracts. Chyba aktywuje się to przez Transmissions, jak główny wątek i misje DLC?

4) Mamy Priority Transmissions, czyli chyba głównie kampanie z DLC. To jest chyba największy syf w grze. Po pierwsze, są one ograniczone czasowo. Raz leciałem na drugi koniec mapy żeby odpalić inną kampanijną misję. W trakcie lotu wyskoczyło mi powiadomienie, że muszę odpalić tą serię misji do 4 miesięcy. Po doleceniu na miejsce zostało mi ~60 dni. Myślę ok, zdążę zrobić misję i raczej wszystkie naprawy po niej przed zaczęciem tej kampanii (poważniejsze naprawy zajmują 30-40 dni). Spoko, zrobiłem dosyć trudną misję z dosyć dużymi obrażeniami, a tu zonk, na tej planecie nie da się wykonać napraw. Rozglądam się na mapie czy jest w pobliżu taka planeta, żebym zdążył tam dolecieć i wykonać naprawy. Spróbowałem kilka pobliskich planet i na żadnej nie ma opcji naprawy. Finalnie musiałem wczytywać zapis sprzed 1-2 godzin (po drodze do celu robiłem kilka misji) żeby nie stracić dostępu do kampanii z DLC. Super zabawa.

Również, podczas ich trwania nie możemy swobodnie poruszać się po mapie, tylko odpalamy misje za misją. Często nawet nie ma wystarczająco czasu pomiędzy nimi na naprawę mechów. W dodatku, niektóre kampanie DLC są podzielone na serie osobno aktywowanych misji (np. w Rise of Rasalghue, najpierw mini-kampania trwała 2 misje, a teraz dostałem kolejną serię misji, po dosyć długim czasie), a inne to cała, dosyć długa kampania (Legend of Kestrel Lancers to ok 12 misji, przez ten okres cały czas jesteśmy przyspawani do kampanijnych planet, dopiero co kilka misji było jakieś dłuższe okienko dające czas na naprawę mechów). Co z tego, że misje są fajnie zrobione, jak często są cholernie trudne i zamiast skupić się na efektownych walkach, to skupiam się na obrażeniach mechów i myśleniu, czy będę miał choć trochę czasu żeby naprawić je przed następną misją :\

5) I w końcu mamy inne Transmissions. To są chyba jakieś serie side questów, zarówno z podstawki jak i z DLC. Te z DLC to często trudne serie zadań po 2-4 misje, dające finalnie dostęp do jakiegoś nowego mecha. Obecnie mam ich dostępnych prawie kilkanaście i mam problem za któreś się zabrać na poważnie, bo większość z nich jest mniej więcej w centrum mapy, a co chwilę wyskakują nowe priority transmissions, które zabierają mnie w najdalsze kąty mapy i po każdej z tych kampanii, zanim zdążę wrócić mniej więcej do centrum, dostaję kolejną nową kampanię z ograniczeniem czasowym...

Komentarz: LuckyLuke SPY

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl