Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm SłownikPrzygodowePCPS2XBOX
Okładka Mace Griffin Bounty Hunter (PC)

Mace Griffin Bounty Hunter

Połączenie dynamicznej gry akcji/FPS, symulatora pilotażu statków komicznych oraz gry przygodowej. Gracz jako tytułowy bohater, Mace Griffin, musi odkryć przyczynę dla której zdradzono jego towarzyszy broni.

Przygodowe | FPP | przygodowe gry akcji

Okładka Mace Griffin Bounty Hunter (PC)

producent: Warthog

wydawca PL: Play-It

Strona oficjalna

data premiery gry:

20cze2003

PS2 XBOX

26wrz2003

PC
Kolekcja gier
Obserwuj grę

Mace Griffin Bounty Hunter to dynamiczna strzelanka, w której wydarzenia obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby. Tytuł ten pod wieloma względami przypomina takie produkcje jak Red Faction, Chaser czy Command & Conquer: Renegade. Podstawowym zadaniem gracza jest masowa eksterminacja pojawiających się na ekranie przeciwników, choć nie zabrakło też elementów typowych dla innych gatunków gier. Za produkcję Mace Griffin Bounty Huntera odpowiedzialne jest znane i cenione biuro Warthog, które opracowało również takie gry jak Richard Burns Rally, Future Tactics: The Uprising, czy Battlestar Galactica.

Akcja opisywanej strzelanki rozgrywa się w odległej przyszłości. Mamy rok 2412. Ludzkości udało się skolonizować większość Układu Słonecznego. Napotkane zostały także inne rasy istot, między innymi Velleakanie. Gracz wciela się w mężczyznę, który w przeszłości był członkiem elitarnego oddziału żołnierzy, powołanego przez zarządzające wszechświatem wielkie korporacje. Oddział głównego bohatera został jednak zdradzony, a on sam trafił do więzienia. Właściwa zabawa rozpoczyna się 10 lat po tych wydarzeniach. Główny bohater wychodzi z więzienia, pragnąc zemścić się na osobach odpowiedzialnych za zdradę. Jednocześnie staje się tytułowym łowcą głów.

Do pokonania jest kilkanaście zróżnicowanych poziomów. Przez zdecydowaną większość czasu gry zajmujemy się likwidacją napotykanych przeciwników. Główny bohater wykorzystuje oczywiście wiele różnych typów broni. Możemy wybierać pomiędzy standardowymi giwerami, a ich bardziej futurystycznymi odpowiednikami. W niektórych miejscach musimy rozwiązywać stosunkowo oczywiste zagadki, których pokonanie nie powinno stanowić żadnego problemu. Mace Griffin Bounty Hunter zawiera również elementy typowe dla prostych symulatorów lotu. W niektórych sytuacjach jest bowiem okazja do tego żeby zająć się pilotażem statków kosmicznych. Oprawa wizualna gry prezentuje stosunkowo wysoki poziom wykonania. Niestety, gra nie zawiera żadnych trybów sieciowych. Produkt ten powstał wyłącznie z myślą o potrzebach pojedynczego gracza.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single player  

Nośnik: 4 CD

Ocena czytelników: 6,8 / 10 na podstawie 43 głosów czytelników.

Cena gry w dniu premiery: 129,90 PLN

Klasyfikacja PEGI Mace Griffin Bounty Hunter

Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzględnia poziomu trudności ani umiejętności niezbędnych do korzystania z danej gry. Gra zawiera elementy przemocy.

Wymagania sprzętowe Mace Griffin Bounty Hunter

PC Windows

PC Windows

  • Rekomendowane:
  • Pentium III 600MHz
  • 128MB RAM
  • akcelerator 3D
Sony PlayStation 2

Sony PlayStation 2

  • Wykorzystuje:
  • karta pamięci
Mace Griffin Bounty Hunter - przed premierą
Mace Griffin Bounty Hunter - przed premierą

Przed premierą 22 listopada 2002, 17:40

Z pewnością osobny akapit należy się otoczeniu całej zabawy. Producenci gry obiecują dość zróżnicowane misje. Ogromna większość z nich rozegra się na powierzchniach planet, czy to wewnątrz wielkich miast czy też na niezbadanych jeszcze obszarach, które aż roją się od bandziorów i uciekinierów. Nie zabraknie jednak misji rozgrywanych na ogromnych stacjach kosmicznych a nawet planetach obcych ras. Na pewno w trakcie podróży odwiedzimy poziomy lodowe, górzyste, amerykańskie kolonie, asteroidy, z których wydobywa się cenne surowce czy też planety gazowe. Ciekawe czy autorzy pokuszą się o stworzenie jakichś zupełnie pokręconych alienowatych poziomów czy też pozostaną przy obecnych standardach... Ja osobiście wolałbym tę pierwszą możliwość :-) Kolejna obietnica (a miejmy nadzieję, że po premierze już fakt :-)) to interaktywne otoczenie, gracz będzie mógł zniszczyć ogromną większość obiektów a niektórymi także manipulować aby na przykład ułatwić sobie dalszą drogę. Dość dużą ciekawostką jest lokalna flora i fauna, okazuje się mianowicie, iż każda z odwiedzanych planet będzie zamieszkana przez specyficzne gatunki „zwierząt”. W tej chwili oficjalnie pokazano zaledwie jeden taki gatunek. Są to Spearlegs. Ich charakterystyczną cechą są trzy odnóża, dwoje z nich wykorzystują do poruszania się a trzecie do ataku. Uwaga, są mięsożerne!

PC
PS2
XBOX