Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm SłownikAkcjiPSP
Okładka Extraction Point: Alien Shootout (PSP)

Extraction Point: Alien Shootout PSP

Duke Nukem: Critical Mass

Gra akcji zawierająca trylogię opowieści, które pierwotnie miały być osadzone w uniwersum znanym z serii Duke Nukem, a w wyniku utraty licencji przerobione zostały na historię o podróżach w czasie.. Rozgrywkę obserwujemy z perspektywy pierwszej bądź trzeciej osoby.

Akcji

PlayStation Portable
Okładka Extraction Point: Alien Shootout (PSP)

Angielskie napisy i dialogi

data premiery gry w wersji PSP:

anulowana

Extraction Point: Alien Shootout to projekt złożony z trzech, powiązanych ze sobą fabularnie gier, osadzonych w różnych epokach. Trójczłonowa historia rozpoczyna się w przyszłości, a ostatnia jej część osadzona jest w latach 1939-1945.

Trylogię otwiera Critical Mass, gdzie główny bohater, Cam Nash, wprowadza nas w fabułę, przemierzając futurystyczny świat eliminując bezlitośnie swoich przeciwników. Następnym etapem jest planeta Ziemia w czasach nam współczesnych, którą odwiedzamy w części zatytułowanej Chain Reaction. W ostatniej odsłonie - Proving Grounds - gra przenosi nas do burzliwych lat II wojny światowej. Zamieszanie spowodowane jest oczywiście przez kosmiczne kreatury.

Extraction Point: Alien Shootout zawiera 39 poziomów, które rozgrywają się w 9 różnych lokacjach. Wykorzystanie wędrówek w czasie pozwoliło twórcom na powiązanie różnorakich wydarzeń historycznych z przygodami bohatera z przyszłości.

Pierwotnie główną postacią gry był słynny Duke Nukem, jednakże po przejęciu do marki praw przez firmę Gearbox autorzy zmienili mu imię.

Rozgrywkę obserwujemy z perspektywy pierwszej bądź trzeciej osoby – w zależności od upodobań gracza. Otoczenie oraz jednostki spotykane na naszej drodze są nieźle dopracowane pod względem graficznym.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single / multiplayer   Tryb multiplayer:   sieć lokalna    

Nośnik: 1 UMD

Oczekiwania czytelników: 8.0 / 10 na podstawie 38 głosów czytelników.

Wymagania wiekowe Extraction Point: Alien Shootout

16+

Wymagania sprzętowe Extraction Point: Alien Shootout

PlayStation Portable

Wykorzystuje: karta pamięci 32 MB

Przyszłość marki Duke Nukem
Przyszłość marki Duke Nukem

wiadomość27 grudnia 2009

Pomimo wszystkich kłopotów, jakie spotkały grę Duke Nukem Forever, prezes 3D Realms - Scott Miller nie daje za wygraną, stwierdzając, że plotki o zgonie pana Nukema są mocno przesadzone.

Take-Two składa pozew sądowy przeciwko 3D Realms
Take-Two składa pozew sądowy przeciwko 3D Realms

wiadomość15 maja 2009

Epopeja o bankructwie 3D Realms i pogrzebaniu powstających przez dwanaście lat przygód Duke’a wydaje się nie mieć końca. Dzisiaj prezentujemy Wam kolejny jej odcinek. Główną rolę odgrywa w nim koncern Take-Two Interactive, który zdecydował się na wystosowanie pozwu sądowego przeciwko ekipie 3D Realms.

Zostań drugim Duke Nukem
Zostań drugim Duke Nukem

wiadomość13 maja 2009

9 maja na Twitterze zarządzanym przez Terry’ego Nagy, prezesa firmy Apogee Software, pojawiła się informacja o rychłym ujawnieniu pewnej ważnej informacji związanej z marką Duke Nukem. Dzisiaj dowiedzieliśmy o co tak naprawdę chodziło. Deweloper, zajmujący się aktualnie produkcją Duke Nukem Trilogy na konsole PSP i NDS, uruchomił serwis http://www.dukeisback.com/ - szuka na nim drugiego Duke'a.

Pierwszy Duke Nukem w wersji na DS i PSP już we wrześniu tego roku
Pierwszy Duke Nukem w wersji na DS i PSP już we wrześniu tego roku

wiadomość26 marca 2009

Firma Apogee już jakiś czas temu zapowiedziała gry o przygodach niesławnego Duke’a, przeznaczone tylko i wyłącznie dla posiadaczy platform DS i PSP. Twórcy podeszli bardzo poważnie do kwestii zagospodarowania rynku konsol przenośnych, gdyż ogłosili aż trzy kolejne części. Dziś wiemy, że pierwsza z nich, Duke Nukem Critical Mass, pojawi się w sklepach we wrześniu tego roku.

Duke Nukem na srebrnym ekranie
Duke Nukem na srebrnym ekranie

wiadomość9 września 2008

Książę to ktoś. Silny, bezkompromisowy i wulgarny facet zasypujący nas prostackimi dowcipami i witający najeźdźców z kosmosu, jak Bóg przykazał. Bynajmniej nie solą i chlebem. Zdobył uznanie, respekt i szacunek wśród wielu tysięcy graczy z całego świata. Czy bohater filmowy oparty na tym „ideale” będzie równie ciepło przyjęty? Szansa na to jest spora. W powodzenie przedsięwzięcia wierzy też Scott Faye.