Wyszukiwarka gier
else ‹ Heart.break() ›

else ‹ Heart.break() ›

PC
po premierze

Data wydania: 24 września 2015

Przygodowe, Cyberpunk, Science fiction, Widok izometryczny, Programowanie, Indie, Eksploracyjne, Singleplayer

Innowacyjna przygodówka, w której gracz ma możliwość swobodnego programowania rzeczywistości. Na czele prac nad else { Heart.break() } stanął Erik Svedang, niezależny deweloper, znany głównie za sprawą surrealistycznej platformówki Blueberry Garden. Akcja toczy się w świecie komputerów, gdzie bity zastąpiły atomy.

6.7

Steam

Oceń
PC Windows

PC Windows

24 września 2015

Angielskie napisy i dialogi.

Statystyki graczy z Moje Gry

4graczy grało w tę grę.

2 graczy dodało tę grę do Ulubionych.

Producent: Erik Svedang

Wydawca: Erik Svedang

Ograniczenia wiekowe: brak ograniczeń

Gra else { Heart.break() } to innowacyjna przygodówka, w której grającemu podarowana została moc swobodnego programowania rzeczywistości. Całość zaprojektował Erik Svedang – niezależny deweloper, który znany jest głównie z wielokrotnie nagradzanej surrealistycznej platformówki Blueberry Garden. W pracach pomagał mu niewielki zespół, w składzie którego znalazł się m.in. utalentowany artysta Niklas Akerblad.

Akcja toczy się w świecie złożonym z komputerów; w miejscu gdzie bity zastąpiły atomy. Wcielamy się w programistę, który otrzymuje dostęp do rządzącym tą rzeczywistością kodem i zostaje nauczony jak go zmieniać. Wraz z rozwojem fabuły zwiększać się będą jego możliwości kontrolowania, przeprogramowywania i hackowania świata.

Mechanika zabawy else { Heart.break() } nastawiona jest na wykorzystanie kreatywności graczy, w sposób, który znacznie wykracza poza proste zagadki i rozwój statystyk postaci. Swoboda kształtowania rzeczywistości przez grających jest tak duża, że w pewnym momencie mogą się poczuć wręcz jak deweloperzy gry. Jednocześnie jednak całe programowanie jest nieskomplikowane i zostało oparte na bardzo prostym interfejsie, tak aby bez problemu mógł się nauczyć go ktoś, kto nigdy nie miał styczności z kodowaniem. To wciąż będzie gra, a nie kurs programistyczny.

Czytaj więcej

Publicystyka

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry else ‹ Heart.break() ›:

PC Windows

PC / Windows

Minimalne wymagania sprzętowe:
Intel Core 2 Duo 2.4 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB GeForce 7900 GT/Radeon X1900 lub lepsza, 1.5 GB HDD, Windows 7.

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Intel Core i3 2.4 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki GeForce GT 650M lub lepsza, 1.5 GB HDD, Windows 7.

Oceny gry

Średnie Oceny:

6.7

Ocena STEAM

"Mieszane"

Średnia z 820 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.

Ocena STEAM
Oceń Grę

Ocena STEAM

6.7

Mieszane (820)

[title]

Główne zalety gry

  • Unikalny koncept i mechanika: Wielu użytkowników docenia innowacyjne połączenie programowania z grą przygodową, podkreślając potencjał kodowania i hackowania jako centralnego elementu rozgrywki.
  • Estetyka i atmosfera: Retro styl wizualny i ogólna atmosfera gry otrzymały pozytywne opinie, a niektórzy użytkownicy opisali ją jako "Aspartame-punk", zauważając intrygujące budowanie świata.
  • Możliwości eksploracji: Gra oferuje bogate środowisko do eksploracji, z ukrytymi przedmiotami oraz możliwością dostosowywania i ulepszania narzędzi, co może być satysfakcjonujące dla graczy, którzy cenią odkrywanie.
  • Potencjał do głębokiego zaangażowania: Dla tych, którzy interesują się programowaniem, gra oferuje unikalne doświadczenie sandboxowe, które pozwala na kreatywność i rozwiązywanie problemów.

Główne wady gry

  • Wolny początek i tempo: Wiele recenzji wspomina, że gra zaczyna się bardzo powoli, wymagając dużo błądzenia i bezcelowej eksploracji, zanim wprowadzone zostaną główne mechaniki rozgrywki (programowanie), co może prowadzić do znudzenia.
  • Niedogodne sterowanie i interfejs: Użytkownicy zgłaszali problemy z interfejsem użytkownika, kontrolą kamery i ogólnym poruszaniem się, co sprawiało, że nawigacja była frustrująca. Brak systemu szybkiej podróży i słaba funkcjonalność mapy również zostały podkreślone jako istotne wady.
  • Brak wskazówek i kierunku: Wielu graczy czuło się zagubionych z powodu niejasnych celów gry i braku jasnych instrukcji, co prowadziło do dezorientacji i frustracji. Skarżono się na brak systemu dziennika do śledzenia zadań.
  • Błędy i problemy techniczne: Kilku użytkowników doświadczyło błędów, w tym awarii i zablokowań, co wpływało negatywnie na ogólne doświadczenie.

Funkcje lub elementy, których brakuje w grze według użytkowników

  • Poprawiona głębia fabuły: Wielu graczy wyraziło chęć posiadania bardziej angażującej i spójnej narracji, zauważając, że chociaż gra zaczyna się obiecująco, brakuje jej głębi i zakończenia w miarę postępu. Kluczowe punkty fabularne i interakcje z postaciami często były opisywane jako płytkie lub niezadowalające.
  • Lepsze testowanie gry i dopracowanie: Użytkownicy apelowali o dokładniejsze testowanie w celu rozwiązania błędów i poprawy ogólnego wykończenia, szczególnie w zakresie sterowania i interfejsu.
  • Bardziej angażujące interakcje z NPC: Pojawiły się sugestie dotyczące bardziej znaczących dialogów i interakcji z NPC, aby zwiększyć poczucie połączenia i zanurzenia w świecie gry.
  • Ulepszone mechanizmy wskazówek: Gracze wskazali, że jaśniejsze cele i wskazówki w grze znacznie poprawiłyby doświadczenie, pomagając im nawigować po grze bez polegania na zewnętrznych zasobach.

Podsumowanie

  • Ogólnie rzecz biorąc, chociaż Else Heart.Break() oferuje unikalne i innowacyjne doświadczenie, boryka się z problemami z tempem, kwestiami technicznymi i głębią narracyjną, co może utrudniać zaangażowanie graczy.

Podsumowanie recenzji użytkowników wygenerowane przez AI,

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl