
Data wydania: 10 września 2007
Drawn to Life to nietypowa przygodowa gra akcji, przygotowana wyłącznie z myślą o dwuekranowej konsoli ze stajni Nintendo. Niniejszy tytuł daje sposobność do samodzielnego stworzenia wirtualnego środowiska oraz jego mieszkańców. Odpowiednio operując stylusem na panelu dotykowym gracz rysuje postaci, ich otoczenie, zwierzęta, a nawet własnych oponentów.
Drawn to Life to nietypowa przygodowa gra akcji, przygotowana wyłącznie z myślą o dwuekranowej konsoli ze stajni Nintendo. Niniejszy tytuł daje sposobność do samodzielnego stworzenia wirtualnego środowiska oraz jego mieszkańców. Odpowiednio operując stylusem na panelu dotykowym gracz rysuje postaci, ich otoczenie, zwierzęta, a nawet własnych oponentów. Następnie wykreowane elementy zamieniają się w animacje i bohaterów, którymi steruje się podczas zabawy.
Zaimplementowano szeroki wachlarz opcji, mających ułatwić zadanie tworzenia wirtualnego świata. Do dyspozycji użytkownika oddano paletę, zawierającą dwadzieścia pięć barw. Ponadto udostępniono trzy grubości pędzla oraz gumkę, wymazującą zbędne malunki. Mniej wprawieni użytkownicy mają sposobność do wykorzystania gotowych szablonów, wymagających jedynie pokrycia właściwymi kolorami.
Niemniej jednak na samym rysowaniu zabawa się nie kończy. Developerzy zaoferowali tryb, dający użytkownikowi możliwość obserwacji procesów i interakcji, zachodzących w przygotowanej przez niego wiosce. Należy także dbać o jej ciągły rozwój poprzez wprowadzanie kolejnych ulepszeń. Natomiast w module Challenge na gracza czeka szereg zadań, sprawdzających umiejętności sterowanej postaci takie, jak bieganie, skakanie i walka.
Autor opisu gry: Radosław Grabowski
Poznaliśmy rezultaty drugiej aukcji aktywów firmy THQ. Studio Gearbox Software kupiło markę Homeworld i szykuje się do wyprodukowania trzeciej części. Natomiast szwedzki wydawca Nordic Games przejął prawa m.in. do serii Darksiders i Red Faction.
gry
Adrian Werner
23 kwietnia 2013 09:10
„Wieści ze świata” to codzienna porcja krótkich wiadomości. Dziś piszemy m.in. o trzecim epizodzie The Silver Lining, demach gier Crasher i Guardians of Graxia, drugiej produkcji studia Ubisoft Toronto, a także powodach rezygnacji z otwartych beta testów gry Brink. Zapraszamy do lektury.
gry
Piotr Doroń
11 lutego 2011 14:29