Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm SłownikRPGMMOPC
Okładka Dragon Empires (PC)

Dragon Empires PC

Pierwsza gra z gatunku MMOcRPG stworzona przez firmę Codemasters. Podobnie jak w innych podobnych produkcjach tego typu: m.in. Ultima Online, Asheron’s Call czy Everquest, tysiące graczy z całego świata może tu podróżować po wielkim i różnorodnym świecie fantasy.

RPG | fantasy

PC Windows
Okładka Dragon Empires (PC)

Angielskie napisy i dialogiAngielskie napisy i dialogi

data premiery gry w wersji PC:

anulowana

Dragon Empires to pierwsza gra z gatunku MMOcRPG stworzona przez firmę Codemasters, znaną m.in. z doskonałej serii wyścigów Colin McRae Rally. Podobnie jak w innych podobnych produkcjach tego typu, m.in. Ultima Online, Asheron’s Call czy Everquest, tysiące graczy z całego świata może podróżować po wielkim i różnorodnym świecie fantasy (podzielonym na setki terytoriów kontrolowanych przez pięć wielkich imperiów), walczyć z zamieszkującymi go bestiami, wypełniać określone zadania i questy oraz walczyć ze sobą (PvP). Działanie i rozwój stworzonej postaci zależy tylko od indywidualnych upodobań gracza. Można obrać drogę samotnika który walczy ze złem; banity, bez powodu atakującego innych graczy; lub też związać się z innymi ludźmi, utworzyć zorganizowaną społeczność (klan) i awansować jej hierarchii. Nasza postać stopniowo zwiększa swoje umiejętności i doświadczenie oraz korzysta z coraz bardziej śmiercionośnych czarów i broni. Gra stworzona została przy użyciu w pełni trójwymiarowego silnika graficznego.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: massive online multiplayer   Tryb multiplayer:   Internet    

Oczekiwania czytelników: 7.9 / 10 na podstawie 49 głosów czytelników.

Wymagania wiekowe Dragon Empires

12+

Wymagania sprzętowe Dragon Empires

PC Windows

PC Windows

Rekomendowane: Pentium III 1,6GHz, 512MB RAM, akcelerator 3D

Dragon Empires - zapowiedź
Dragon Empires - zapowiedź

Przed premierą 14 stycznia 2003, 13:39

Wszystkie rany, jakich doznamy w czasie walki będą uzależnione od odporności na rozmaite rodzaje obrażeń: rany tłuczone, cięte, itp. Gracz może zwiększać swą odporność w czasie walki poprzez użycie zdolności, przedmiotów i czarów. Odporność będzie zmienna w zależności od rodzaju broni, jakiej używa przeciwnik. Codemasters ma nadzieję, że uda się w ten sposób przemycić do walki więcej inteligencji i przestanie być zwykła młócką, a raczej wyrafinowanym pojedynkiem.