Wyszukiwarka gier
Death Coming

Death Coming

PCPlayStationMobile
po premierze

Data wydania: 6 listopada 2017

Logiczne, Widok izometryczny, 2D, Indie, Singleplayer

Nietypowa gra logiczna, w której wcielamy się w Kosiarza – agenta Śmierci. Naszym zadaniem jest zabijanie ludzi na wszelkie możliwe sposoby. Sprawę komplikuje jednak fakt, że w trakcie rozgrywki nie sprawujemy bezpośredniej kontroli nad żadną postacią; możemy jedynie manipulować otoczeniem i w ten sposób sprowadzać na nieszczęśników rozmaite wypadki.

6.8

Gracze

9.0

Steam

7.1

OpenCritic

OCEŃ
Oceny

Death Coming to nietypowa gra logiczna stworzona przez niezależny zespół NEXT Studio.

Fabuła

W Death Coming gracz wciela się w nieszczęśnika, który pożegnał się z życiem... tylko po to, by zostać agentem Śmierci – Kosiarzem. Od tej pory ma za zadanie zabijać ludzi na wszelkie możliwe sposoby; niekiedy bardzo wymyślne, bo wyglądające na wyciągnięte wprost z filmowej serii Oszukać przeznaczenie.

Czytaj więcej

Platformy:

Apple iOS

Apple iOS 13 marca 2018Angielskie napisy i dialogi

PlayStation 4

PlayStation 4 26 lutego 2019Angielskie napisy i dialogi

PC Windows

PC Windows 6 listopada 2017Angielskie napisy i dialogi

Producent: NEXT Studios

Wydawca: NEXT Studios

Ograniczenia wiekowe: 18+

Publicystyka

Wiadomości

Kolejna darmowa gra do odebrania w Epic Games Store

Od dzisiaj w Epic Games Store możecie zdobyć za darmo specyficzną grę logiczną Death Coming od NEXT Studios. Na razie nie poznaliśmy tytułu, jaki zostanie udostępniony w kolejnym tygodniu.

promocje

Bartosz Woldański

7 maja 2020 18:16

Kolejna darmowa gra do odebrania w Epic Games Store

Death Coming - sprzedano ponad 100 tys. egzemplarzy

Death Coming, czyli niezależna gra logiczna, w której musimy aranżować śmiertelne wypadki, okazała się sporym sukcesem. W ciągu półtora miesiąca od premiery autorom udało się sprzedać ponad 100 tysięcy egzemplarzy tej produkcji.

gry

Adrian Werner

23 grudnia 2017 10:41

Death Coming - sprzedano ponad 100 tys. egzemplarzy

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry Death Coming:

PC Windows

PC / Windows

Minimalne wymagania sprzętowe:
Intel Core 2 Duo 2 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki Intel HD lub lepsza, 500 MB HDD, Windows Vista/7/10.

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Intel Core 2 Duo 2 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki Intel HD lub lepsza, 500 MB HDD, Windows Vista/7/10.

Oceny gry

Średnie Oceny:

6.8

Ocena Graczy

Średnia z 200 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.

9.0

Ocena STEAM

"Bardzo pozytywne"

Średnia z 3034 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.

Ocena STEAM
7.1

Ocena OpenCritic

Gra jest zrecenzowana przez 6 Krytyków OpenCritic.

Ocena Opencritic
Oceń Grę

Ocena OpenCritic

7.1

48% rekomendacji (6)

Opecritic
8 / 10

Nindie Spotlight

Justin Nation

Nindie Spotlight
8 / 10

PC Invasion

Paul Younger

PC Invasion
9 / 10

GamePitt

Rob Pitt

GamePitt
6 / 10

NintendoWorldReport

Neal Ronaghan

NintendoWorldReport

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Logiczne
2018-02-18
21:38

vadren Legionista

vadren

Lekka, a zarazem na swój sposób spora gra, która zdecydowanie nie nudzi. Ponadto warta swojej ceny.

Komentarz: vadren
2019-09-24
17:03

Labowski Chorąży

Labowski

Byłoby znacznie lepiej gdyby "śmierć" miała do dyspozycji też swoją kosę i mogła ubić kogo chce i gdzie chce. Perfekcja nie istnieje i wymaganie ubicia dokładnie 100% (na złoto) to lekka przesada. To tak jakby biegacze na 100m mieli to zrobić w mniej niż 0 setnych. Najlepiej np. 1/1-10min co pozwoliłoby zawsze ubić wszystkich kosztem czasu. Przetestowałem tylko pierwszy poziom (58 zabójstw) i już wiem, że dalej będzie zapewne gorzej. Potencjał jest, ale nie lubię gier z TYLKO jednym rozwiązaniem więc...

PS. A opis wprowadza w błąd bo wszelkie sposoby to wszelkie, a nie tylko urządzenia/przedmioty/istoty - zawał serca to też "sposób" i niczego do niego nie potrzeba.

Komentarz: Labowski
2020-04-22
18:00

Hara Legionista

Gra ma potencjał i jest zabawna ale...

Po pierwsze powtarzanie do skutku jest męczące i nudne zwłaszcza gdy wymaga się 100% perfekcji. Owszem są pułapki, które mają nieskończoną ilość użyć, ale nie na każdego działają bo każda postać ma swój rewir działania. Zatem jedna pomyłka może doprowadzić do tego, że zostaniemy z ludzikiem, którego nie da się wykończyć. Byłoby miło gdyby tak jak napisał Labowski, śmierć miała własną kose i można było zwyczajnie na "atak serca" wykończyć 2-3 dowolnie wybrane osoby. Brakuje mi tu też możliwości stworzenia jakiegoś długiego łancucha wydarzeń, trochę jak we flashowym Infectonator gdzie przy odrobinie szczęścia można zarazić większość obecnych na planszy.

Po drugie tragiczny jest tutaj hitbox aniołów. Nosz kurde po co gra pokazuje ich pole widzenia, skoro kliknięcie za ich plecami czy też obok ich pola widzenia też skutkuje wykryciem. Ile razy przejechałem się na tym, że klikam gdzieś obok nich i mimo że mnie potencjalnie nie widzą to zostaje złapany.

Trzecią sprawą jest to, że może jednak dobrym pomysłem byłoby gdyby znajdował się tutaj jakiś rozwój naszego bohatera, upgrady które pozwolą skuteczniej działać, albo zmniejszą ryzyko czy zwiększą możliwość stworzenia reakcji łańcuchowej.

Komentarz: Hara

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl