Data wydania: 31 października 2014
Stworzona przez doświadczone na gruncie produkcji strategicznych studio Slitherine turowa gra strategiczno-symulacyjna, rekonstruująca wczesne etapy podboju kosmosu. Akcja tytułu rozpoczyna się w połowie lat 50-tych XX wieku i umiejętnie łączy najważniejsze fakty historyczne z twórczą fantazją autorów.
Gracze
Steam
Buzz Aldrin’s Space Program Manager to turowa strategia rekonstruująca wczesne etapy podboju kosmosu. Wydawcą i producentem gry jest firma Slitherine.
Akcja rozpoczyna się w połowie lat 50-tych ubiegłego wieku. Autorzy popuścili wodze fantazji i zaproponowali wizję świata, w którym największe państwa wspólnymi siłami założyły międzynarodową agencję kosmiczną (GSA) i to właśnie na jej czele staje gracz. Naszym zadaniem jest staranne zarządzanie budżetem, inicjowanie nowych programów, finansowanie projektów badawczych, rekrutowanie personelu (w tym techników, inżynierów, kontrolerów lotu, naukowców i astronautów) oraz ostatecznie również organizowanie samych misji kosmicznych. Wszystko to rozgrywane jest w systemie turowym. Gra zaoferuje dwa rodzaje zabawy. W trybie swobodnym bez żadnych ograniczeń zarządzamy agencją i organizujemy misje. Natomiast w kampanii zmuszeni jesteśmy także do radzenia sobie ze wścibskimi politykami, którzy wymagają od nas realizację krótkoterminowych celów.
Buzz Aldrin’s Space Program Manager stawia na realizm i pozwala na odtworzenie wielu autentycznych programów. W trakcie rozgrywki wyprodukujemy więc m.in. samolot X-15, satelitę Sputnik oraz statki Merkury, Gemini i Apollo. Jednocześnie gracze nie są niewolnikami historii. Podczas słynnych misji możliwe jest osiągnięcie sukcesu innymi drogami niż te, które zastosowano w rzeczywistości. Co więcej, w późniejszych fazach rozgrywki możemy kontynuować agresywny podbój kosmosu i np. znacznie wcześniej wybudować stacje orbitalną lub ostatecznie nawet wysłać misję załogową ma Marsa.
Rola gracza nie kończy się na samych przygotowaniach do misji. Zamiast tego musi również nadzorować również ich przebieg. W ich trakcie często dochodzi do awarii i wtedy sami decydujemy, czy zaryzykować życie członków załogi, czy nakazać im powrót. Podczas zabawy zajmujemy się również rozwojem samej agencji, poprzez konstrukcję nowych budynków i pomieszczeń. W grze znalazły się setki programów, misji i typów części mechanicznych, zarówno tych, które faktycznie były wykorzystywane, jak i tych, które nigdy nie wyszły poza fazę planów. Odpowiedni poziom realizmu zapewniło projektowi zaangażowanie w niego Buzza Aldrina, czyli amerykańskiego astronauty, który przeszedł do historii jako pilot lądownika Apollo 11 i drugi człowiek, który postawił stopę na powierzchni Księżyca.
Autor opisu gry: Adrian Werner
Platformy:
PC Windows
Producent: Slitherine / Matrix Games
Wydawca: Slitherine / Matrix Games
Ograniczenia wiekowe: brak ograniczeń
Studio Slitherine zapowiedziało turową strategię Buzz Aldrin’s Space Program Manager. Obejmiemy w niej kontrolę nad agencją kosmiczną i naszym zadaniem będzie podbój kosmosu, w tym ostatecznie wysłanie misji załogowej na Marsa.
gry
Adrian Werner
9 lutego 2013
Specjalizujący się w turowych strategiach polski zespół Wastelands Interactive ujawnił swój najnowszy projekt. Okazał się nim koncentrujący się na lotach kosmicznych Space Program Manager.
gry
Adrian Werner
28 listopada 2010
Popularne pliki do pobrania do gry Buzz Aldrin's Space Program Manager.
Wymagania sprzętowe gry Buzz Aldrin's Space Program Manager:
PC / Windows
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 1.33 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 8600 GT lub lepsza), 1.5 GB HDD, Windows XP/Vista(SP2)/7(SP1)/8.
Średnie Oceny:
Średnia z 33 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
"W większości pozytywne"
Średnia z 411 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.
Zombiekiller Chorąży
Data wydania na stronie została zmieniona na TBD, więc tu raczej trzeba zmienić na 2013 czy cuś.
Zombiekiller Chorąży
Skąd informacja o premierze w Listopadzie? Na stronie gry nadal jest TBD.
Zombiekiller Chorąży
Widzę że GOL'a nie za bardzo obchodzi ta gra. No cóż. Dla tych których obchodzi, tu są linki do najnowszych screenów z Bety która we Wrześniu będzie publiczna, lecz płatna.
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.593633280657560.1073741840.143046602382899&type=1and - Zdjęcia
http://www.slitherine.com/forum/viewtopic.php?f=226&t=43768&sid=47339e6f4de995ab225437c9da13427b - Kolejne zdjęcia i opis co i jak.
ilovemetal Centurion
Zombiekiller widzę, że dawno nie grałeś w KSP. Otóż w wersji 0.24 czy 0.25 wchodzi tryb kariery gdzie rakiety budujesz za pieniądze, wykonujesz rozmaite misje, możesz odzyskiwać części z udanych misji i jest nawet opcja wyłączenia uwielbianego "revert flight" oraz quick load więc jak spieprzysz to musisz z tym żyć ;p
Zombiekiller Chorąży
To nie ja nie grałem dawno w Kerbale tylko ty odpisałeś na komentarz z Lutego 2013, czyli prawie 2 lata temu. \