
Data wydania: Anulowana
BlackSpace to gra autorstwa zespołu PixelFoundry Games, założonego przez dwóch byłych pracowników studia EA Sports Tiburon: Volga Aksoy’a i Jerry’ego Phaneufa. Pierwsza produkcja niewielkiej firmy jest interesującym połączeniem strategii czasu rzeczywistego z grą akcji oraz elementami ekonomicznymi.
W BlackSpace gracze przyjmują rolę kosmicznych odkrywców i wydobywców cennych surowców. Historia przedstawiona w grze opowiada o ludziach porozrzucanych po najdalszych rubieżach wszechświata. Kosmiczni eksploratorzy podróżują i pracują na ogromnych platformach wydobywczych. Śmiałkowie chcą udowodnić, że nawet w tak niegościnnych warunkach, jakie panują w kosmosie, życie może nie tylko przetrwać, ale i rozwijać się.
Nadrzędnym zadaniem graczy w BlackSpace jest wydobywanie i odsprzedawanie znalezionych minerałów, a także dbanie o załogę. Umiejętność utrzymania wysokiej efektywności platformy wydobywczej jest równie ważna, jak zdolność do jej obrony oraz dostosowania się do zmiennych warunków środowiskowych. Głównym miejscem akcji w Blackspace są wszelakiej maści asteroidy, planetoidy i księżyce.
Gracze zarządzają wszystkim z kokpitu specjalnego pojazdu zdolnego poruszać się zarówno na powierzchni asteroid, jak i na ich orbitach. Kontrolowanie wehikułu może sprawiać początkowo nieco trudności, jednak opanowanie tej sztuki jest kluczowe w odniesieniu finalnego sukcesu. Za jego pomocą wydajemy polecenia bazie, szukamy drogocennych minerałów, a nawet przejmujemy kontrolę nad systemami obronnymi. Dzięki temu, że rozgrywka ma miejsce zarówno na powierzchni, jak i na orbicie, gracze mają spore pole do popisu jeśli chodzi o strategiczne rozwiązania stawianych przed nimi problemów.
Autor opisu gry: Mateusz Kądziołka
Ostatnia aktualizacja opisu: 19 sierpnia 2015
Niewielki zespół deweloperski PixelFoundry Games ujawnił swój pierwszy projekt. Jest nim gra BlackSpace, która jest unikalnym połączeniem strategii, gry akcji oraz elementów ekonomicznych. Tytuł pojawi się na pecetach najprawdopodobniej jeszcze w tym roku.
gry
Mateusz Kądziołka
22 lutego 2012 19:43