
Dodatek do gry Big Pharma
Data wydania: 26 kwietnia 2016
Oficjalny dodatek do wydanej latem 2015 roku strategii ekonomicznej studia Twice Circled. Big Pharma: Marketing & Malpractice wzbogaca zarządzaną przez gracza firmę farmaceutyczną o dział marketingu, którego pracownicy nie są ograniczeni praktycznie żadnymi zasadami etycznymi.
Big Pharma: Marketing & Malpractice to wydany na PC dodatek do strategii ekonomicznej Big Pharma z 2015 roku. Obie produkcje opracowało studio Twice Circled. Rozszerzenie wymaga podstawowej wersji gry.
Wydany na PC dodatek Big Pharma: Marketing & Malpractice wzbogaca zarządzaną przez gracza firmę farmaceutyczną o dział marketingu. Jego pracownicy nie są ograniczeni żadnymi zasadami etycznymi. Poza opracowywaniem standardowych reklam możliwe jest więc m.in. dawanie lekarzom drogich prezentów, aby w podzięce przepisywali na receptę nasze produkty, a nie te wyprodukowane przez konkurencję. Dostępne są też takie nieczyste zagrywki jak zorganizowanie kampanii społecznej, której celem jest wmówienie ludziom, że są chorzy i tylko nasze leki są w stanie ich uzdrowić.
Inną nowością są testy kliniczne, pozwalające sprawdzić produkty przed wypuszczeniem ich na rynek. Ich dobre wyniki zapewniają nam bonusy, a słabe mają fatalny wpływ na reputację firmy. Oczywiście nie zabrakło także ryzykownej, ale potencjalnie bardzo opłacalnej opcji fałszowania rezultatów.
Ponadto w Marketing & Malpractice gracze otrzymali możliwość ręcznego ustalania cen leków. Pozwala to np. sprzedawać poniżej koszów produkcji, aby doprowadzić do bankructwa słabszą finansowo konkurencję. Jeśli się nam to powiedzie, to pozycja monopolisty umożliwi nam drastyczne podniesienie cen, gdyż chorzy pozbawieni alternatywy zmuszeni zostaną do zakupu naszych produktów.
Big Pharma: Marketing & Malpractice rozszerza także listę elementów, w jakie możemy wyposażyć fabryki. Pozwalają one m.in. na szybki transport leków pomiędzy budynkami, wzmacnianie działania produktów oraz dokładniejsze kontrolowanie tempa produkcji w celu dopasowania go do potrzeb rynku. Ponadto zabawę wzbogacają perki, czyli wybierane przed rozpoczęciem rozgrywki specjalne cechy naszej firmy, w istotny sposób wpływające potem na cały biznes.
Autor opisu gry: Adrian Werner
Studio Twice Circled zapowiedziało Big Pharma: Marketing & Malpractice, czyli pierwszy dodatek do zeszłorocznej strategii o zarządzaniu firmą farmaceutyczną.
gry
Adrian Werner
1 kwietnia 2016 10:30
Wymagania sprzętowe gry Big Pharma: Marketing & Malpractice:
PC / Windows
Minimalne wymagania sprzętowe:
Dual Core 2 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 1 GB GeForce 650 lub lepsza, 2 GB HDD, Windows XP/7/8/10.
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Dual Core 2 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 1 GB GeForce 750 lub lepsza, 2 GB HDD, Windows XP/7/8/10.