
Data wydania: Anulowana
Sieciowa strzelanka FPP nastawiona na współpracę wszystkich członków drużyny. W zależności od wybranego trybu stojące naprzeciwko siebie oddziały mają za zadanie wyeliminować wrogów, wysadzić w powietrze określone punkty lub włamać się do komputerów, aby ukraść kredyty rywali. W sprawnym wykonywaniu tych misji pomagają zróżnicowane klasy postaci.
Ascension: Arenas Of War to debiutancka produkcja niewielkiego brytyjskiego studia Ludorum. Jest to sieciowa strzelanka z akcją ukazaną z perspektywy pierwszoosobowej, osadzona w futurystycznych klimatach.
Twórcy położyli w niej duży nacisk na współpracę graczy w drużynie. Dzięki zastosowaniu systemu umiejętności poszczególne klasy postaci nadają się najlepiej do pełnienia określonych ról w zespole. Przykładowo Juggernaut to typowy tank skupiający na sobie uwagę przeciwników. Jego broń pozwala na zalanie wrogów gradem pocisków, dzięki czemu sprawdza się równie dobrze jako inicjator starć. Oprócz niego w drużynie mogą się pojawić również: cichy zabójca Cyborg potrafiący ukrywać się przed wzrokiem innych, posiadający zdolność budowania stacjonarnych wieżyczek Technician, zatruwający chemicznymi substancjami oponentów oraz leczący własnych towarzyszy Scientist, czy opierający się na oszustwach i walce długodystansowej Hacker.
Twórcy przygotowali szereg trybów zabawy wieloosobowej różniących się stawianymi przed graczami celami. Obejmują one m.in.:
Oprawa graficzna gry Ascension: Arenas Of War utrzymana jest w stylistyce science-fiction. Dominują w niej spowite mrokiem lokacje, rozświetlane wystrzeliwanymi promieniami laserów z dzierżonych przez graczy broni. Pod względem zastosowanej technologii tytuł ten prezentuje się dość przeciętnie, co wynika z faktu, że został stworzony przez niezależne studio dysponujące ograniczonym budżetem.
Autor opisu gry: Marek Oramus
Platformy:
PC WindowsAngielskie napisy i dialogi
Producent: Ludorum Studios
Ograniczenia wiekowe: brak ograniczeń
Gry podobne: