Wyszukiwarka gier
All Walls Must Fall

All Walls Must Fall

PCNintendo
po premierze

Data wydania: 23 lutego 2018

Akcji, Cyberpunk, Noir, Science fiction, Zagraj za darmo, Widok izometryczny, Taktyczne, Szpiegowskie, Indie, Singleplayer

Taktyczna gra akcji w konwencji thrillera szpiegowskiego, utrzymana w stylistyce tech-noir. Akcja All Walls Must Fall toczy się w 2089, w alternatywnej rzeczywistości, w której mur berliński nigdy nie runął, a zimna wojna trwa nadal. Co gorsza, rywalizacja między Wschodem a Zachodem z czasem doprowadziła do nuklearnej zagłady. Gracz wciela się w agentów wywiadu, którzy cofają się w czasie i mają jedną noc, aby zapobiec katastrofie.

7.2

Steam

6.8

OpenCritic

Oceń
Nintendo Switch

Nintendo Switch

20 stycznia 2021

Angielskie napisy.

PC Windows

PC Windows

23 lutego 2018

Polskie napisy.Angielskie napisy.

Statystyki graczy z Moje Gry

8graczy grało w tę grę.

2graczy ukończyło tę grę.

3 graczy dodało tę grę do Ulubionych.

Wczesny dostęp:23 lutego 2017

Producent: inbetweengames

Wydawca: Ultimate Games

Ograniczenia wiekowe: 16+

All Walls Must Fall to utrzymana w stylistyce tech-noir taktyczna gra akcji w konwencji thrillera szpiegowskiego. Produkcja jest pierwszą poważną grą w dorobku niemieckiego studia inbetweengames, założonego przez trzech byłych członków ekipy Yager Development, znanej m.in. za sprawą taktycznej strzelaniny Spec Ops: The Line.

Fabuła

Fabuła gry osadzona została w roku 2089, w alternatywnej rzeczywistości, w której mur berliński oddzielający wschodnią i zachodnią część miasta nigdy nie runął, a zimna wojna trwa nadal. Przez 150 lat konfliktu jego obie strony, wykorzystując najnowsze zdobycze techniki, wypracowały metody na śledzenie każdego ruchu przeciwnika. Pozorny spokój i rozprężenie prysnęły jednak jak bańka mydlana w wyniku spisku, którego ostateczną konsekwencją stała się nuklearna katastrofa. W grze wcielamy się w role agentów wywiadu, którzy cofają się w czasie z zadaniem zapobieżenia tragedii, a na wykonanie misji mają tylko jedną noc. W zależności od tego, po której stronie się opowiedzą, dokonywane przez nich wybory doprowadzić mogą do obalenia muru i stablizacji sytuacji politycznej, bądź rozpętać prawdziwe piekło wojny i terroru.

Czytaj więcej

Publicystyka

Opinie

8 maja 2017

Czy w crowdfundingu nadal są miliony? Najciekawsze zbiórki ostatnich miesięcy

Szał na finansowanie społecznościowe należy do przeszłości – ale to nie znaczy, że nie zbiera się już grubych pieniędzy na ambitne gry. Oto zestawienie najciekawszych crowdfundingowych projektów z ostatnich miesięcy.

Czy w crowdfundingu nadal są miliony? Najciekawsze zbiórki ostatnich miesięcy
9
Czy w crowdfundingu nadal są miliony? Najciekawsze zbiórki ostatnich miesięcy

Wiadomości

Możecie pobrać za darmo taktyczny thriller szpiegowski, który ma 71% pozytywnych ocen na Steam

Możecie pobrać za darmo taktyczny thriller szpiegowski, który ma 71% pozytywnych ocen na Steam

Na Steamie można odebrać za darmo taktyczną grę akcji w klimacie tech-noir. W All Walls Must Fall poznamy przyszłość, w której mur berliński nigdy nie runął.

gry

Maciej Gaffke

9 lipca 2024 10:20

Możecie pobrać za darmo taktyczny thriller szpiegowski, który ma 71% pozytywnych ocen na Steam

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry All Walls Must Fall:

PC Windows

PC / Windows

Minimalne wymagania sprzętowe:
Dual Core 2.0 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 1 GB GeForce GTX 460 lub lepsza, 2 GB HDD, Windows 7 64-bit.

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Quad Core 2.5 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 1 GB GeForce GTX 560 lub lepsza, 2 GB HDD, Windows 7 64-bit.

Oceny gry

Średnie Oceny:

7.2

Ocena STEAM

"W większości pozytywne"

Średnia z 380 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.

Ocena STEAM
6.8

Ocena OpenCritic

Gra jest zrecenzowana przez 14 Krytyków OpenCritic.

Ocena Opencritic
Oceń Grę

Oceny Recenzentów i Ekspertów

7.5
ArtystaPisarz
PC

ArtystaPisarz

Ekspert

2025.03.22

Głównym powodem, dla którego odpaliłem tę (obecnie darmową) grę był fakt, że po przejściu genialnego „Skalda” odczuwałem spory niedosyt odnośnie gier z taktycznym turowym systemem walki, który to niedosyt próbowałem zaleczyć na różne sposoby. Obok nieszczęsnego „Mordheima” i szybko się nudzącego „The Last Spell” jednym z tych sposobów była właśnie gra studia inbetweengames, która okazała się całkiem strawną, ale jednak tylko przystawką.To stosunkowo oryginalna produkcja, zarówno pod względem fabuły jak i rozgrywki. Jeżeli o fabułę chodzi, mamy do czynienia z intrygą z podróżami w czasie, bardzo gęstą, bo ograniczającą się do jednej nocy. Wcielamy się w rządowego agenta skaczącego od jednego berlińskiego nocnego klubu do kolejnego i próbującego ustalić, kto stoi za atakiem terrorystycznym któremu chcemy zapobiec. Narracja jest częściowo generowana proceduralnie, w gruncie rzeczy jednak sprowadza się do szeregu kolejnych, coraz trudniejszych misji. Najbardziej rozczarowujące jest w tym wszystkim to, że nie jesteśmy świadkami bezpośrednich i pośrednich konsekwencji naszych działań. Nawet finał w którym dokonujemy ponoć istotnych czynów w sprawie rzeczonego ataku terrorystycznego w niczym nie różni się od wszystkich innych misji.Jeżeli zaś chodzi o rozgrywkę, to tutaj gra wyróżnia się tym, że zamiast kontrolować grupę agentów, jak zazwyczaj ma to miejsce w grach taktycznych, sterujemy tylko jedną osobą. Zdawać by się mogło, że niweluje to potrzebę pauzowania rozgrywki, bo wszak walka turowa ma najwięcej sensu gdy mamy więcej niż jednego podopiecznego w drużynie, ale tutaj akurat wypada to całkiem w porządku. Protagonista ma do wyboru całkiem szeroki wachlarz zdolności manipulowania czasem, które w bardzo ciekawy sposób wpływają zarówno na niego samego, jak i na cały świat wokół niego. Sam się trochę tymi mocami pobawiłem, ale jestem przekonany, że ktoś kto chciałby się w ten system naprawdę zagłębić dostrzegłby tu jeszcze wiele różnych opcji, które umknęły mojej uwadze. Tak czy inaczej – oglądanie podsumowań walk ukazujących w przyśpieszonym tempie wszystkie działania protagonisty było dla mnie przeważnie w tej grze czymś zdecydowanie satysfakcjonującym.Mimo to jednak, i wbrew temu, że gra została zaprojektowana z myślą o ponownym jej przechodzeniu, mi jednorazowe jej ukończenie w zupełności wystarczyło. Nie mam najmniejszego zamiaru starać się poznać prawdziwe zakończenie tej gry, choćby jej finał nie wiem jak mnie do tego namawiał, nie uważam też, by warunki uzyskania tego zakończenia były uczciwe dla gracza czy nawet generalnie miały sens. Fajna gra, ale tak na parę godzin, nie więcej.

Ocena STEAM

7.2

W większości pozytywne (380)

[title]

Główne zalety gry

  • Unikalna estetyka: Gra charakteryzuje się uderzającym designem wizualnym, który oddaje atmosferę techno-noir, z neonowymi światłami i dystopijną estetyką osadzoną w Berlinie w 2089 roku.
  • Innowacyjne mechaniki rozgrywki: Połączenie taktyki turowej i manipulacji czasem wprowadza świeży element do rozgrywki, pozwalając graczom cofać akcje i planować swoje ruchy.
  • Wciągająca ścieżka dźwiękowa: Dynamiczna techno ścieżka dźwiękowa wzbogaca całe doświadczenie, doskonale pasując do atmosfery gry.
  • Różnorodność stylów gry: Gracze mogą podchodzić do misji na wiele sposobów, w tym poprzez walkę, skradanie się i perswazję, co zwiększa możliwość ponownego przejścia.
  • Dostępność: Gra jest darmowa, co czyni ją dostępną dla szerszej publiczności.

Główne wady gry

  • Powtarzalne środowiska: Wiele osób zauważyło, że procedurally generated levels mogą wydawać się powtarzalne, co zmniejsza długoterminowe zaangażowanie.
  • Słaba mechanika dialogowa: System rozmów jest krytykowany za nonsensowność i często wymaga prób i błędów, co może frustrować graczy, zwłaszcza tych próbujących przejść grę w sposób pacyfistyczny.
  • Problemy z wykonaniem rozgrywki: Niektórzy gracze uznali walkę za chaotyczną i niejasną, z problemami takimi jak zablokowane kąty kamery i niejasne cele.
  • Krótki czas gry: Gra jest stosunkowo krótka, co może pozostawić graczy z pragnieniem większej ilości treści po jej ukończeniu.

Funkcje lub elementy, których brakuje w grze według użytkowników

  • Ulepszony system dialogowy: Użytkownicy wyrazili chęć posiadania bardziej spójnej i znaczącej mechaniki rozmowy, która wzbogacałaby rozgrywkę, a nie ją osłabiała.
  • Ulepszone sterowanie kamerą: Prośba o lepsze opcje kamery, w tym funkcjonalność zoomu, aby poprawić widoczność podczas rozgrywki.
  • Bardziej zróżnicowane środowiska: Sugestie dotyczące bardziej zróżnicowanych i mniej powtarzalnych projektów misji, aby utrzymać zainteresowanie graczy w dłuższej perspektywie.
  • Jaśniejsze cele i mechaniki: Potrzeba jaśniejszych instrukcji i mechanik, aby uniknąć zamieszania podczas walki i eksploracji.

Podsumowanie

  • Ogólnie rzecz biorąc, chociaż "All Walls Must Fall" ma unikalny pomysł i angażujące elementy, boryka się również z poważną krytyką dotyczącą wykonania i wyborów projektowych, co prowadzi do mieszanych recenzji od graczy.

Podsumowanie recenzji użytkowników wygenerowane przez AI,

Ocena OpenCritic

6.8

37% rekomendacji (14)

Opecritic
7,2 / 10

Game News Plus

Emine Ozturk

Game News Plus
7 / 10

GameGrin

Ryan Crocker

GameGrin
4 / 5

Windows Central

Rich Edmonds

Windows Central
2 / 5

OnlySP

Jordan Ramée

OnlySP
72 / 100

PC Gamer

Tom Hatfield

PC Gamer

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl