Wyszukiwarka gier
1954: Alcatraz

1954: Alcatraz

PC
po premierze

Data wydania: 24 stycznia 2014

Przygodowe, Point-and-click, Singleplayer

1954: Alcatraz to klasyczna przygodówka z interfejsem point-n-click. Wcielamy się w skazańca próbującego uciec z tytułowego więzienia. Zabawa polega na przeszukiwaniu lokacji, prowadzeniu rozmów i rozwiązywaniu zagadek. Fabuła jest w dużym stopniu nieliniowa, a gra oferuje kilka alternatywnych zakończeń.

7.3

Gracze

7.2

Steam

OCEŃ
Oceny

1954: Alcatraz to utrzymana w klimatach thrillera gra przygodowa. Jest to debiutanckie dzieło studia Irresponsible Games. Założył je Gene Mocsy, który wcześniej pracował jako jeden z głównych scenarzystów przy produkcji A Vampyre Story oraz Ghost Pirates of Vooju Island.

Akcja gry rozpoczyna się w San Francisco, w latach 50-tych ubiegłego wieku. Wcielamy się w drobnego kryminalistę imieniem Joe, który za napad z bronią w ręku zostaje skazany na 40 lat więzienia. Bohater nie zamierza spędzić najlepszych lat swojego życia za kratkami, więc postanawia uciec z Alcatraz. Problem w tym, że sztuka ta nie udała się jeszcze nikomu. Joe będzie potrzebował pomocy swojej żony. Niestety, ta ma własne kłopoty, gdyż wspólnik jej męża grozi kobiecie śmiercią jeśli ta nie odda mu całego łupu i nie jest on jedynym kryminalistą, który chce się w ten sposób wzbogacić. Tylko Joe wie jednak gdzie ukrył owoce swojej przestępczej działalności.

Czytaj więcej

Platformy:

PC Windows

PC Windows

Publicystyka

Wiadomości

Wieści ze świata (Basement Crawl, 1954: Alcatraz, BioShock) 21/2/14

Dziś piszemy m.in. o datach premier Basement Crawl oraz 1954: Alcatraz, dalszych losach BioShocka w wersji na PlayStation Vita, komiksie EVE: True Stories, a także o wersji beta gry Men of War: Assault Squad 2 dostępnej na Steamie. Witamy w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.

gry

Marcin Skierski

21 lutego 2014

Wieści ze świata (Basement Crawl, 1954: Alcatraz, BioShock) 21/2/14

Daedalic Entertainment zapowiedziało przygodówkę 1954: Alcatraz

Niemiecki wydawca Daedalic Entertainment zapowiedział przygodówkę 1954: Alcatraz. Jest to nowy projekt jednego z głównych scenarzystów Ghost Pirates of Vooju Island oraz cyklu A Vampyre Story.

gry

Adrian Werner

7 czerwca 2012

Daedalic Entertainment zapowiedziało przygodówkę 1954: Alcatraz

Pliki do pobrania

Popularne pliki do pobrania do gry 1954: Alcatraz.

Wszystkie pliki do pobrania

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry 1954: Alcatraz:

PC Windows

PC / Windows

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.0 GHz, 3 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce GT 240 lub lepsza), 6 GB HDD, Windows XP(SP3)/Vista(SP2)/7(SP1)/8.

Oceny gry

Średnie Oceny:

7.3

Ocena Graczy

Średnia z 60 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.

7.2

Ocena STEAM

"W większości pozytywne"

Średnia z 1376 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.

Ocena STEAM
Oceń Grę

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2014-12-13
23:12

Nitro2050 Generał

Już teraz gra po angielsku :) a nie wiadomo czy wyjdzie spolszczenie

Komentarz: Nitro2050
2015-01-23
08:24

jackowsky Legend

jackowsky

Gra od paru dni jest dostępna po polsku.

Komentarz: jackowsky
2015-05-11
23:20

zanonimizowany890251 Junior

Kupiłem dziś na wyprzedaży na humble za 0,99€ na steam . Póki co spoko,ciekawa fabuła, ładna grafika ,karty i osiągnięcia Steam.Polecam.

Komentarz: zanonimizowany890251
2016-09-25
11:06

Kamczenzo Junior

Kamczenzo

Kupiłem w promocji na steam i nie można powiedzieć, że żałuję. Pomijając kwestie technologiczne, które nie zachwycają, gra się całkiem przyjemnie. Historia trzyma w napięciu a bohaterowie dają się polubić. Smaczku dodaje kilka alternatywnych ścieżek podczas rozgrywki. Czasami zagadki są nielogiczne i niespójne, ale do tego zdążyła już przyzwyczaić duża część gier tego gatunku. Bawiłem się przednio i polecam każdemu lubującemu się w klimatach przygodowych.

Komentarz: Kamczenzo
2017-10-20
19:50

Synosyn Junior

Prawdę mówiąc, opis wprowadza w błąd. Nieliniowość fabuły czy kilka alternatywnych zakończeń to mega grube nadużycie, przez co przeszedłem grę prawie dwa razy zanim skapnąłem się, że to marketingowa ściema. Traciłem tylko czas przy drugim podejściu. Większość wyborów czy to dialogowych, czy interakcyjnych mają wartość właściwie tylko kosmetyczną i dają co najwyżej dwie inne linijki tekstu lub dodatkową animację ( w przypadku Masona pod koniec gry). Nic poza tym. W ŻADEN sposób nie wpływają na fabułę. A zakończeń nie ma kilku, tylko są dwa. Gra jest fajna, chociaż prosta i wbrew opisowi, absolutnie tylko na jeden raz. Drugie zakończenie można sobie obczaić wczytując sejva przed samym końcem gry i dokonując innego wyboru. Bo nie ma sensu przechodzić jeszcze raz.

Komentarz: Synosyn

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl