Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać
Gramy dalej 31 sierpnia 2015, 14:58

autor: Luc

Hearthstone: Wielki Turniej – wybieramy najlepsze i najgorsze karty z nowego dodatku do karcianki Blizzarda - Strona 6

Kolejny dodatek do Hearthstone'a przyniósł nam ponad 130 kart – oczywiście nie wszystkie są na tyle dobre, bo znaleźć się w wielu taliach. My wybraliśmy top 10 najlepszych i... najsłabszych kart z Wielkiego Turnieju.

„Murlok rycerz” kontra „Pokorny giermek”

Hearthstone: Wielki Turniej – wybieramy najlepsze i najgorsze karty z nowego dodatku do karcianki Blizzarda - ilustracja #1

To karta, która na papierze nie wygląda na przesadnie mocną i w konstruowanych taliach zapewne nie będzie zbyt często spotykana, ale na Arenie... na Arenie nasze murlockie maleństwo staje się prawdziwą bestią. Zwłaszcza jeśli przy inspiracji przyzwanym murlokiem jest... kolejny Murlok rycerz. Dzięki przyzwoitej ilości punktów życia prawdopodobieństwo przetrwania obu do kolejnej tury okazuje się zaskakująco wysokie, a przy kolejnej inspiracji nasz stół zalewa cała fala murloków tylko czekających, aby mrglglglglglgl... naszego przeciwnika. Ach, no i ta fantastyczna animacja przy złotej karcie!

Hearthstone: Wielki Turniej – wybieramy najlepsze i najgorsze karty z nowego dodatku do karcianki Blizzarda - ilustracja #2

Tak jak naszemu murlockiemu rycerzowi naprawdę niczego nie brakuje, tak aspirującemu giermkowi trudno wróżyć świetlaną przyszłość. Tak, karta ma swój urok. Ma nawet zabawne efekty dźwiękowe, szkoda tylko, że marzenia wypowiadającej owe słowa postaci nigdy się nie ziszczą – niestety, pokorny giermku, nigdy nie będziesz prawdziwym rycerzem. Co więcej – nie przeżyjesz nawet dwóch tur. Aby móc przygotować giermka do wyrządzenia jakichkolwiek sensownych szkód, musimy zmarnować na niego przynajmniej pięć punków many (jeden na przyzwanie i dwa razy po dwa na moc specjalną potrzebną do inspiracji), a i tak w efekcie końcowym nie osiągniemy niczego. I tak, to są prawdziwe miecze, przestań to w końcu powtarzać!

TWOIM ZDANIEM

Którą z nowych kart uważasz za najmocniejszą:

Polimorfia: Dzik
1,3%
Varian Wrynn
53,7%
Totemiczny golem
11,1%
Kiełzar totemistrz
1,3%
Murlok rycerz
18,4%
Zimnopaszcza
2,5%
Dowódca garnizonu
2,1%
Sprzedawca przekąsek
1,5%
Cel! Pal!
1,5%
Królewski Elekk
1,5%
Inna.
5,2%
Zobacz inne ankiety